Posts by MikeHun
-
-
Hartelijk gefeliciteert hopelijk word ze gezond
-
650euro !!!!!! ik heb ze gratis door een beetje utnodigingen doen enzo en dan die rangpoints
-
ik heb er net 100.000 gewonnen maar ik verkoop er 40k euhm wat zou je er voor geven 2,60?? of 20MP op mijnmaffia
-
Ik zoek promoter
ik zoek gemiddeld 50 tot 60 Actieve ledenStuur maar berichtje als je kan
Mvg
Mike -
het is meer voor kinder van 7 tot 12 jaar en ik vind dan nog wel Elke Just Dance leuk
-
Ik wil wel
-
We zijn er mee bezig op dit moment heb ik het erg druk met me sport enzo
-
Mijn neef heeft dit ook moet je eens voelen of het heet is onder Want als het te heet is Dan is die kapot dan kan je hem het beste laten maken,
Gr
Mike -
wel lekker strak alleen jammer dat het zo weinig kleur heeft.
mvg
MikeHun -
Oke ja ik ben momenteel ook bezig met een TeamSpeak3 kamer te maken zo kunnen we praten en elkaar helpen
-
Oke dank je wel L.Groot Ik krijg van Bramva de Source en gratis host ( niet virsio)
Ik heb ook vrienden die daar hosten die vinden het ook flut dus ik was al voorplan het niet te nemenIk ga eerst een subdomein nemen en wat leren over PHP, Javascript zodra ik dit alle maal onder de knie heb neem ik Een Domein en een betaalde host waarschijnlijk
Als ik vragen heb zal ik zeker naar u toe komen .
-
200 euro voor de scripter en de andere 50euro is voor idd de Host en Domein.
L.Groot ik wil die ook idd gebruiken en als ik hier en dan wat beter ben in scripten wil ik graag Het script ook aanpassen.
Enzo zeg maar stap voor stap verder komen -
Beste ICTs,
ik Wil Vanaf vandaag beginnen met het maken van sites etc,
iedereen heeft een begin nodig
Ik wil hier beginnen door een Maffia game te downloaden (Osbanditi waarschijnlijk)
en die proberen online te zetten Vele zijden tegen mij dat ik die moest uploaden via FileZilla ik weet niet of dat klopt maar ga het proberen,
verder wil ik proberen wat meer te leren door de site zoals bugs weg halen de scripten beetje verranderen Layout bewerken , Dat soort dingen Ik zoek iemant die mij in de loop van de tijd kan helpen als ik er ff niet uit kom
wil je dat zijn Dan moet je dit wel kunnen
- Kennis van HTLM , PHP , Javascript
- Ervaren zijn met het online zetten van een website
- Weten hoe je bugs weg haalt
- Skype hebbenEn zo wil ik Zowiezo voor de volgende zomervakantie een Perfecte site hebben
Als de website er Eenmaal staat heb ik wel een Budget voor die persoon tussen de 200 a 250euro
Maar ik zou wel willen dat we een Gratis host hebben als jullie die al Meschien 1 kennen kunnen jullie die naar mij toe sturenIk hoop dat jullie mij kunnen helpen
Groetjes
Mike -
Ik zou graag zaken met u willen doen heeft u Skype of indergelijke Of Meschien zelfs TeamSpeak3
-
daar heb je gelijk ik euhm Maxsz zou mijn zusje het mogen doen??
-
Ik heb hem ook ben er zeer tevreden mee , Maar als ik eerlijk moest zijn bleef ik liever bij mijn vorige mobiel Samsung Galaxy sIII
-
Ja idd hahaha Geniaal Bij 2 door z'n kont geschoten haha
-
oke Sorry
-
oh sorr verkeerd gelezen xD ik dacht vandaag Nou voor die 30 euro probeer ik ook maar wat plaats htwaarschijnlijk Donderdag