Oke bedankt maar ik vroeg wat ongeveer de waarde was xD ontopic pls
Posts by MikeHun
-
-
ik kom net een oude site tegen met 125MP maar hoeveel Euro paypal is dat waard??Dit is van mijnmaffia
Groetjes
MikeHUN -
volgens mij kosten die dingen wel wat meer dan 120euro
-
1 Dutchleader
2 DodgeAutohitter.be (Werkt best wel goed)
3 Facebook , Twitter etc
4 banners plaatsen op sites
5 linkpartners ruilen -
Beste ICTs leden,
Ik wil graag als Ondernemer gaan beginnen maar vraag me af wat goed zal verkopen.
De doelgroep is : Jeugd tussen de 12-18 jaar
Hoe zou ik dit moeten aanpakken .
op school verkoop ik al blikjes energy voor 50cent dus maak ik 20cent winst maar wil groter in die wereld worden
Hoe zou ik dat moeten doenGroetjes
Mike -
ik heb u een pm gestuurt.
-
Ik wil wel maar vraag me af of dit een maffia site is
mvg
Mike -
Hoeveel followers komen er ongeveer per dag bij door die vrachtauto's ?
-
Euhm tipje hier staat bij dat pakket 2,50 voor 10.000unieke bezoekers maar er staat ook 2,50euro per 5.000 unieke bezoekers maar wat is het nou eigenlijk
-
Goeden nacht
-
Ik zou wel Crew willen zijn
-
Wie wil kan van 29 januari tot en met 12 februari deelnemen aan de multiplayer-bètatest van Crysis 3. De test wordt gehouden op alle drie de platforms waarop de game verschijnt: de pc, Xbox 360 en PlayStation 3. Twee van de acht spelvormen zijn speelbaar.
Electronic Arts kondigt aan dat iedereen die wil van 29 januari tot en met 12 februari kan deelnemen aan de multiplayer-bètatest van shooter Crysis 3. Gedurende de testfase kunnen twee spelvormen uitgeprobeerd worden. In spelvorm Crash Site moeten de twee strijdende teams locaties in het level bezetten en verdedigen. Teams scoren punten voor het aantal kills dat ze maken en voor de tijd dat ze een locatie bezet weten te houden.
Ook de nieuwe Hunter Mode is speelbaar. Daarin zijn twee spelers de Hunter, beide uitgerust met enkel een Nanosuit en pijl en boog. De twee nemen het op tegen 10 Cell troopers, die volledig bewapend zijn. In de pc-versie zijn het er 14. De twee Hunters kunnen zich met hun Nanosuit echter onzichtbaar maken. De testversie van de game bevat twee maps: Airport en Museum. De locaties zijn in en bij New York, waar de game zich afspeelt. Het New York uit Crysis 3 is echter behoorlijk gehavend en overwoekerd met begroeiing. De bètatest wordt gehouden op de pc, Xbox 360 en PlayStation 3. De game verschijnt op 22 februari.
-
Harstikke mooi.
Mooi de Render erin verwerkt idd de text is niet goedzichtbaar, Maar daar kun je in de loop van de tijd meer aan werkenvoor de signature zou ik een 7,5 geven
-
Ja gwn wie het langste kan wakkerblijven ik zit nu op 25uur en 18minuten xd
-
Yeah 2e xd Ik doe samen met m'n neef Een Wakkerblijf wedstrijd xd
-
Dit is makkelijk te maken met HTML basis
volgens mij is dit oplichterij maar weet niet zeker
-
Kijk bij Downloads en dan Crime Scenes
-
Wat is het nut hiervan als ik vragen mag
-