Posts by Crikeuh
-
-
-
Stuur mij AUB een logo met hoe en wat.
-
Sorry voor off-topic maar; Heeft u al meer voorbeelden die u gemaakt heeft voor diegene die hierop gereageerd hebben?
-
Past ook goed bij de omschrijving van het woord. Ziet er echt gepimpt uit.
-
LoL hoef je geen server te hosten. Je moet gewoon het spel spelen, je kan hierbij tot 4 vrienden uitnodigen.
-
-
Raar om te zien dat zo'n 'community' hier overal wat achter zoekt. Het was gewoon interesse. Ik vraag het niet voor niets in de-lounge.
Zucht.. Altijd zo achterdochtig.
-
Beste ICT medewerkers,
Hebben jullie een licentie gekocht ofzoiets voor het forum?
Aangezien deze forum icoontjes o.a. het zelfde is als deze forum icoontjes: http://clgaming.net/forums/boa…al/2515-ask-me-questions/
-
Gamen onder de jeugd.
Informatief; denk aan hoeveel uur per dag gamen?; voor de jeugd goede games? Etc.
-
scarface, het is 50 euro per stuk.
Ik ben eventueel wel geïnteresseerd, hoeveel kosten deze - gewoon van Windows zelfs?
-
Speel elke dag nog enorm veel LoL. Ik speel altijd AD Carry. En ben sinds kort overnieuw begonnen. Daarom ben ik nu level 22, misschien wil je een keer duolane spelen? Add me: EURO AintPro
-
Indien meer interesse naar een goedkope designer, ik bied mij aan.
Mvg, Erwin.
-
Heb je dit logo gekocht? Zoja, dan moet er ook een png bestandje zijn zonder achtergrond. Oftewel, transparant.
-
GPT?
-
Ik verkocht IceWatches, inkoop 2,50 verkoop 10.
-
Ik heb niet heel het topic gelezen maargoed, misschien heb je enigzins aardige ouders waarnee je iets kan afspreken;
Het is heel simpel, en je brommer raak je waarschijnlijk niet kwijt. Je zegt dat je de brommer mee hebt genomen, terwijl dit niet mocht van je ouders. Hij is niet van jou maar van ke ouders. Je ouders moeten waarschijnlijk een boete betalen vanwege het feit dat ze niet op jpu lette. Die betaal jij terug.
-
Eeyk, heb je toevallig ook een site voor de NL internet politie?
-
Ja zoiets!
Zeg maar, je gaat met je over een speler heen, of je klikt erop en dan zie je de informatie verschijnen.
Zou ik hiervoor eerst het stukje moeten slicen?
-
Zoek op google, xsplit.
Hiermee record elke pro-player League of Legends.
Kijk maar op own3d.tv voor de kwaliteit.