Posts by crimz

Ik heb maffiacity...

Maar de stads maden niet in statestien en in HQ..

Ook in de hoof waar land geld enz staat word het land niet aaan gegeven..
    en PV-mail werkt ook niet er staat log 3 ongelezen mails kan ze niet openen...

Groot deel HQ

Status...

Ook als ik bv vlieg geeft hij het niewe land niet aan...

Hallo,
    Voor een drug script ben ik op zoek naar drug merken;
    Van bv wiet;
    Purple heash
    white window
    etc

Ik zoek van:
    Wiet.
    Hasj
    Paddo's
    Coke
    Speed
    lsd
    heroien
    xtc..

En van drank:
    drank naam
    Bv:
    Wkd red
    WKD bleu
    White wodka
    Jupiler
    Cola
    Cola light
    Nitro
    Redbull
    Etc

Kan/Wil iemand ùij helpen ??

Via mail mag ook :)

Nou het is al opgelopst ;)
    weet iemand messchien hoe ik miessies kan toevoegen door,
    Mensen een eceten etc te laten invullen dat dan de missie is voltooit of dan je credits krijgt .???

Ik heb een redligt maar hij reageert niet op de db...

Fout:

Voledige code:

Hallo even wat source vragen...

Weet er iemand in welke source een goed werkende:
    Redlight discrit,
    Geluksrad,
    Klik missie,
    Vliegveld,
    Boot haven zit ??

En ook zoek ik emand die weet hoe ik bij missies een link kan instellen dat mensen op de missie kliken en bv een enguete kunnen invullen en dan is de missie voltooit na het kliken ???

MVG

Nou heel die banditi is buget op alles wat je klik krijg je +2credits....
    en je kan ze niet uit geven...

{hoe kan ik ipv van geld cretdis vragen?}
    {ik zie namelijk niet waar ik deze kan veranderen :s }

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.04.12 23:29:16:
    Warning: include(/connection.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/crimz/domains/crimz.s2.one2xs.com/public_html/ban/banditiclone/UPLOAD/v3/index.php on line 2

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/connection.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/crimz/domains/crimz.s2.one2xs.com/public_html/ban/banditiclone/UPLOAD/v3/index.php on line 2
    Geen verbinding gevonden
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/crimz/domains/crimz.s2.one2xs.com/public_html/ban/banditiclone/UPLOAD/v3/index.php:2) in /home/crimz/domains/crimz.s2.one2xs.com/public_html/ban/banditiclone/UPLOAD/v3/index.php on line 4

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/crimz/domains/crimz.s2.one2xs.com/public_html/ban/banditiclone/UPLOAD/v3/index.php on line 5

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/crimz/domains/crimz.s2.one2xs.com/public_html/ban/banditiclone/UPLOAD/v3/index.php on line 5

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/crimz/domains/crimz.s2.one2xs.com/public_html/ban/banditiclone/UPLOAD/v3/index.php on line 6

deze krijg ik dan...

bij geluksrad:

je hebt 50% extra leven gewonen <br />
    <b>warring</b>: require(../connection.php) [<a href='function.require'>function.require</a>]:failed to

bij de rest

undefined

config.php

index.pgp

er staat $sitelink

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.04.12 14:38:09:
    Maar die $sitelink geeft hij aan als local host ??