Posts by Elvee

    Goedenavond!


    Bij deze wou ik vragen of er hier op het forum mensen zijn die willen helpen aan de website Wotf.nl. Wotf is een omgebouwde crime, welke nu een oorlogsthema heeft.


    We zijn eigenlijk op zoek naar iemand die het leuk vind om nieuwe ideeen waar te maken. Zelf ben ik enorm ondernemend op de website, alleen ben ik op zoek naar iemand waarmee ik samen kan werken, om deze website nieuw leven in te blazen, en uniek te maken.


    Ikzelf zorg voor uiteraard voor alle marketing etc.


    Ik heb er in iedergeval heel veel zin in.


    Ben je geintreseerd? Stuur me gerust een privebericht. :cheer:

    Goedemiddag,


    Voor mijn website ben ik op zoek naar een Targetpay betaalscript voor de Paysafecard. Nu heb ik zelf al een beetje rondgekeken op Targetpay, maar helaas kan ik geen een script vinden die je slechts een keer toegang geeft tot de returnurl ipv. 10 minuten. Je kunt je natuurlijk voorstellen dat het niet de bedoeling is dat de leden net zo vaak kunnen refreshen als ze willen.


    Mijn vraag is, heeft iemand een script liggen? Zo ja, wat wil je er evt. voor hebben?


    :cheer:

    Helaas geen verdere reactie meer van diestro, is er iemand die ons even snel zou kunnen helpen? Het is niet al te veel werk, maar het wil niet echt lukken vandaag.

    Beste mensen,


    Wij hebben een paar jaar geleden onze website laten slicen (wotf.nl/indexonderhoud.php), en willen hier nu weer actief aan gaan werken. Echter word hij in bijna alle browsers slecht weergegeven. (Firefox, Chrome, IE8). We hebben alleen style.css en ie6.css. Mijn vraag is, is er hier iemand die ons zou kunnen helpen met dit probleem?


    Met vriendelijke groet,
    Leon.

    ProjectB


    De website heeft, toen wij er nog veel aan deden, goed gelopen. Het aantal leden bedroeg toen 2000 met ongeveer 50 actieve leden per dag. Ik ben ervan overtuigd dat met een beetje inzet voor de website, en wekelijkse updates het moet lukken om weer een actief ledenbestand te werven. Daarbij komt ook nog dat er nu 950 leden met hun mailadres staan ingeschreven, welke je een mail zou kunnen sturen. (Bijv. 'Nieuwe ronde Wotf.nl etc.)


    De eurobellen inkomsten van de afgelopen 2 jaar:
    Totaal uitbetaald: euro 4219.40
    Openstaand voor volgende factuur: euro 26.35

    Beste Cp'ers,


    Bij deze wil ik Wotf.nl te koop aanbieden. Wotf.nl is ooit uit de 2kill source opgebouwd, maar hier is inmiddels weinig meer van te vinden.


    De hosting is nog tot volgend jaar Januari geldig. Er is, mits je er wat werk in steekt, leuk met de website te verdienen.


    Demo?
    Gebruikersnaam: demo
    Wachtwoord: demo123


    Buynow: €100 of doe een goed bod.

    Beste Cp'ers,


    Bij deze bied ik mijn World of Warcraft account aan, aangezien ik niet meer speel ivm school. Dacht misschien heeft iemand interesse in deze account.


    De characters zijn allemaal aardig gegeared (Firelands heroics). Sindsdien ben ik gestopt.


    Hier een link naar de armory.


    Druid:
    http://eu.battle.net/wow/en/ch…-batol/Druidinator/simple


    Priest
    http://eu.battle.net/wow/en/ch…batol/Prsilvermoon/simple


    Warrior
    http://eu.battle.net/wow/en/ch…rim-batol/Ellendor/simple


    Allemaal dus level 85, goede professions en goede gear.


    Ik hoef er niet veel voor, mocht er enige interesse zijn stuur dan even een PM of contact me via skype - leon.de.steen


    Gegroet!