Zins wanneer staat de tijd dat je vast zit in een gevangenis script?
Enige wat er staat is de borg etc.
Je zal bij misdaden moeten kijken waar ze het gevang in gaan.
Klopt geen 1 misdaad dan zal je server tijd niet kloppen...
vandaar de 23 uur en nog wat... dus je zal of de server aan moeten passen of je time() + zoveel sec doen.
Posts by Opium
-
-
Ik weet het niet, heb zelf paar maanden zonder werk gezetten en elke site lijkt het zelfde. Je komt overal de zelfde vacatures tegen dus zijn ook nooit sites die er uit springen.
Als je werk zoekt kom je ook automatisch terecht bij het uwv die ook vacatures genoeg hebt liggen. Ik had dan ook zo weer werk.
Ik zou dan ook nooit geld betalen om aan werk te komen omdat mijn mening is dat vacatures overal zijn te vinden. -
is niet echt veel werk, gaat me alleen om de basis.
heb er zelf effe geen tijd voor om het uit te pluizen.
zeg dat je half uurtje bezig ben....
geef er 5 euro voor, als alles werkt.betaling via overschrijving.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.06.12 20:13:49:
Oke kan dicht, Malik heeft het voor me gemaakt, bedank man, toppie.:cheer: -
Heb er wel een paar euro voor over als iemand dit voor me kan maken.
Wat moet er gebeuren:
Er komen 10 plaatjes in beeld, als je op plaatje klikt moet er een tekst onder aan de pagina komen die gekoppeld is aan het plaatje.
voorbeeld, je klikt op 3 plaatjes, kikker, vis, poes.
Je klikt op een kikker, tekst onder moet aan geven kikker.
Klik je 2e plaatje, poes moet die tekst er achter komen.
3e plaatje vis, dan moet dat achter vis komen.Dus tekst moet onder in beeld komen, na elke druk.
Krijg je dus eerst kikker
dan kikkerpoes
en als laatste kikkerpoesvisInvoer mag dus ook maar 3 plaatjes zijn(max 3).
Wil je nieuwe invoer moet ie weer resetten.Nadat 3 plaatjes zijn gekozen en de gebruiker vind het goed dan moet ie op de button klikken.
Dan moet ie dat dus vergelijken met een antwoord, dus om het simpel te houden if hupeldepup == kikkerpoesvis
Is de invoer goed, om het simpel te houden, kan ik zelf wel veranderen, echo ja is goed.
Is de invoer fout, echo fout.dat is alles.... als iemand dat wil en kan maken pm me even.
-
Citaat van Ferhat.Remory
zorgen dat het dan telkens als een value wordt gezien.
dus je wilt:
input:______:
plaatje 1: ik
plaatje 2: heet
plaatje 3: jantjeeerst op plaatje 1 klikken, dan heb je als input: :ik_____:
dan op plaatje 3, dan heb je als input: :ikjantje__:Zo dus ?
Klopt helemaal... Jquery, hmmm daar heb ik niet veel mee.
Heb daar al beetje lopen zoeken maar voorbeelden van wat ik wil kan ik niet echt vinden....
Maar eens verder denken 8-)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.06.12 13:20:21:
Oke gooi topic maar dicht, ik vraag het wel anders. -
Nou wil dus als je b.v. op plaatje 1 druk dat ie ik laat zien in de input. Dat doet ie wel.
Maar ik wil dat als je daarna b.v. plaatje 3 klikt, dat ie jantje er achter zet, zonder dat ie ik wist.Dus dan krijg je in de input dus: ikjantje
te staan. Dus de input moet ie niet leggen als er nogmaals gedrukt wordt maar moet ie achter de eerdere antwoord zetten.
-
-
Zet effe met een probleem. Is misschien wel simpel op te lossen maar kan het effe niet vinden cq zien.
Ik wil, als ze op een plaatje klikken dat de naam in de input komt.
Dus b.v.
plaatje1 = ik
plaatje2 = heet
plaatje3 = jantje
(etc)Nu komt de naam wel in de input maar zodra je weer een ander plaatje klikt komt die naam te voorschijn en dat wil ik niet. Ik wil dat de namen in de input blijven staan totdat je de submit button drukt.
Iemand een idee hoe ik dat kan doen?
Zal wel simpel zijn maar kan gewoon niet het antwoord vindenBedankt alvast
-
-
-
-
Speel al tijdje op Topmaffia, leuk, grappig en veel leuke dingen bijgevoegd. :cheer:
-
-
Citaat van R-Mijnten
bedankt maar dat had ik ook al geprobeerd.
hij doet het dan wel maar dan gaan alle regels van kleur veranderen ipv van 1 regel -
Hi,
misschien dat iemand me kan zeggen hoe ik dit moet doen.
Als ik een tabel aan maak met b.v. naam, adres etc op regel dan wil ik dat als je met de muis over gaat het oplicht naar een andere kleur.
Tot zover geen probleem.Maar ik haal de gegevens uit de database en wordt dus weer gegeven in een while.
Als ik nu met de muis er over gaat veranderd alles dus van kleur ipv alleen de regel waar je staat.
Heb al zitten goochelen maar kan het 1,2,3 niet vinden, alles wat ik doe heeft het zelfde resultaat.
als iemand wat weet, hoor het graag.
gr peter