Posts by Opium

Idd misschien wel makkelijk om er bij te zetten zodat mensen niet voor niks reageren.

Mijn vraag eigenlijk, hoe zit het met rechten van video's en plaatjes die er op staan. zitten toch wel acteurs rechten op neem ik aan op de video's.

Middag,

Ben nog van de ouwe stempel, heb telefoon om te bellen maar dus geen internet etc. er op.

Soms hoor ik wel eens mensen klagen op me website dat ze niet mobiel kunnen inloggen.
    Hoe kan ik dat zelf testen? Zijn daar sites voor waar ik het kan simuleren of zo.
    Werkt het op elke telefoon weer anders?

graag wat tips, bedankt ;)

Aha dat klopt... maar kom er ook net achter dat het ook aan de versie van directadmin ligt. Heb 2 verschillende versies zie ik op de servers. Dus vandaar dat ik het wel had gezien maar net op de andere server haha oke bedankt.

Hmmm gaat toch niet helemaal zoals ik het wil.
    Kan me herinneren dat ik ergens anders toen een optie zag waar je de namen zag staan en kon rangschikken, daarbij handelingen,invoegen etc. ergens.

Dit werkt ook wel alleen als je bij structuur gaat kijken staat het zoals het is ingevoerd.
    Ook als je tabel leegt springt ie weer terug naar het oude, dan pakt ie de structuur weer op.

Niemand anders wat? ?(

kolommen volgorde van je database

Hoi,

Ben het volgens mij een keertje tegengekomen in mijn phpMyadmin om
    kolommen volgorde achteraf te veranderen.
    Maar kan het nergens meer vinden :(
    weet iemand dat toevallig uit ze hoofd want met google kan ik ook zo gauw niks vinden.

Dus als de kolom b.v. is:

naam
    postcode
    adres
    land
    plaats

in wil het veranderen naar:

naam
    adres
    postcode
    plaats
    land

iemand? Alvast mijn grote dank ;)

Nou dank je wel Dees Oomens.
    Het werkt.

Van die tags heb je gelijk, stond al zo in de source dus had er niet opgelet.

mysql_query kan ik dus beter allemaal vervangen, oke loop het door, bedankt voor het mooie antwoord. top

Hoi, heb een vraag.
    Ik vraag het volgende op:

Code
    $eigen_tekst = mysql_query("SELECT * FROM `verhalen` ORDER BY tekst ASC");
                                    echo "<td class=\"tdn\" width=\"25%\"><select name=\"select_verhaal\"/>";
                                    while ($eigen_tekst2 = mysql_fetch_array($eigen_tekst))
                                    {
                                    echo "<option value=\"" . $eigen_tekst2['id'] . "\"/>" . $eigen_tekst2['tekst'] . " </option />";
                                    }
                                    echo "</select /></td />";

Je krijgt nu te zien:

Verhaal1
    Verhaal2 etc.

Nu laat de verhalen zien en kan ik de verhalen aanklikken dat ie daar naar toe gaat.
    Maar ik wil er nog een tabel aan toevoegen.
    Laat ik het tabel moppen noemen. Die wil ik als eerst oproepen en dan pas verhalen.
    Dus dat je dan te zien krijgt:
    Mop1
    Mop2
    Verhaal1
    Verhaal2

Wil dus meerdere tabelen kunnen toevoegen aan de option value.

Weet iemand hiervoor misschien een oplossing?

MIjn dank is groot :thumbup:

Je kan wel de wildcard's aan laten zetten maar denk niet dat iemand een site wilt kopen met een virus er op.
    Kan de site niet eens opkomen want dan wordt ie al geblokt.
    Zou eerst dat maar eens oplossen.

Morgen,

ik wil meer tabellen delete.

kan dat in 1 functie? Want zoals dit werkt niet. :(

Code
    mysql_query("DELETE FROM `speelgoed`,`tuin`,`keuken` WHERE naam = '" . $naam . "'") or die(mysql_error());

Heb al zitten google maar volgens mij is er geen optie voor, ophalen in 1 functie kan wel maar delete na mij weten niet.
    Enig idee?
    of zit er niks anders op dan 1 voor 1 uit te voeren.

@Ferhat
    Dat is niet wat ik bedoel, een soort slideshow.

Ik wil dus het volgende b.v. 4 plaatjes naast mekaar en dan nog eens 4 rijen er onder.
    totaal wordt het dan 16 plaatjes, 4 x 4. Deze laten de achterkant zien van een kaartspel.
    Dan moet ie random een kaart omdraaien, of te wel het plaatje laten zien, om de seconde.
    Onder de pagina moet dan een button komen dat je het random kiezen kan stoppen.

Dan moet ik een tekst cq uitleg over het plaatje kunnen geven waar ie is gestopt.

@Reza Als je nog intresse heb hoor ik het graag, weet niet of het mogelijk is namelijk.

Middag,

Heb een scriptje nodig, dus als iemand tijd heb en voor klein bedrag kan maken.

Volgende moet gebeuren.

Moet b.v. 10 plaatjes laten zien. dit zijn de achter kanten van kaarten.
    Dan moet er random een kaart worden getoond, zeg om de 1 seconden.

Moet een button onder komen waar ze op kunnen drukken en dat ie dan bij dat plaatje stopt.

Dan krijg je de tekst van dat plaatje te zien.

Als iemand wat weet hoor ik het graag, geld geen probleem.

Dank je wel :thumbup:

Ik was even blij :( dit werkt ook niet.... hij hide nog steeds alles.

Hoe kan je alleen de img source naar b.v. png laten kijken? Zit de hele avond al te shipsen :(

Edit:

Het werkt, bedankt Beers.Was mij foutje, in de function shuffle(); stond het nog een keer.... nu werkt het wel, top :thumbup:

Hoi,

Ik wil het volgende scriptje gebruiken:

Nu werkt de code goed maar te goed :P hij laat namelijk helemaal geen plaatje meer zien, op de hele site niet.
    Nu zat ik te denken, als de code nu eens alleen reageerd op png of gifs?
    Maar weet niet veel van javascript af en zou niet weten hoe ik dit aan kan passen maar moet volgens
    mij niet zo moeilijk zijn.

Kan iemand me misschien helpen?

alvast bedankt :thumbup:

Middag,

Is het op een simpele manier mogelijk om berichten cq zinnen achterstevoren te laten zien?

dus als je echo"Jantje is gek" doet dat ie laat zien: keg si ejtnaJ.

Ben zeer benieuwd of dat kan. :whistling:

nee dat ligt niet aan de snelheid van het branden, persoonlijk hou ik die altijd laag maar dat is wat ik vind.

Kan wezen dat je hem verkeerd heb weg gebrand, mp3 etc die je auto niet pakt.

Als je gewoon bij nero kiest Audio-cd dan zet ie het vanzelf om naar audio cd format.

Stop je cd eens in de computer, wat voor bestanden geeft ie dan aan?

Zou eigenlijk probleem moeten zijn om zuks te branden en af te spelen.