Posts by Opium

Hmm oke Ferhat, dan zal ik daar eens dieper in zoeken.

Vreemd vind gewoon dat ie in de oude script

Code
    $tijdscherm = mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT tijd_misdaad FROM berovingen_log where id_naam = '" . $userID . "'"));

wel gewoon werkt in chrome.
    Nu zet ik het om en hij laat 2 tijden zien van de 5 en dan stopt ie er mee.

strange.... wordt vervolgt

Avond,

ben wat oude scripts aan het overzetten naar mysqli en dat ging goed.
    alleen zit ik nu al tijdje tegen een ding aan te hikken wat ik nog nooit heb mee gemaakt.

Code
    $tijdscherm = mysqli_fetch_assoc(mysqli_query($db,"SELECT * FROM berovingen_log where id_naam = '" . $userID . "'"))or die(mysqli_error($db));
    $crime_tijd = $tijdscherm['tijd_misdaad'];

echo "$crime_tijd ";

Nou wat is het probleem zou je zeggen. Nou eigenlijk niks, hij laat de tijd zien dus geen probleem. Dat wil zeggen in Firefox.

In chrome laat ie niks zien maar ook geen fout melding.

Snap er echt helemaal niks van.... iemand een idee? Dit heb ik nog nooit mee gemaakt dat ie in de 1e browser het wel ophaalt en de andere niet..

gr peter

Zo heb ik het ook maar blijkbaar moet je als je via javascript een php laad een nieuwe connection maken met de database, anders doet ie niks.

Code
    require('../../inc/config.php');

Zo heb ik het nu maar pakt hem nog niet, hij gaat toch dan 2 mappen extra terug en zou moeten kloppen. elke . is een map toch dat ie terug gaat?

Code
    require(config.php');

Zo doet ie het wel maar moet ik de config file in de map zelf plaatsen, is op zich niet zo erg maar ja....

Ligt in elk geval aan deze file ferhat :thumbup: ik ga morgen nog wel effe stoeien. bedankt alvast, ik keek er overheen.

ferhat, hij keert daar in de prijs uit.

Dus maakt een verbind met database en dat is het.

Code
    //Verbinding naar de database
    	require('../inc/config.php');

Zou ik die soms ook moeten aanpassen, dat ie geen verbinding kan maken? Geeft geen fout melding hier over.

Nope, wil ie ook niet.
    Strange, denk kan je zo veranderen en dan zet ik alles in een mapje maar ja, gaat toch niet zo simpel als ik dacht haha

Middag,

Hmm kom effe er niet uit en heb alle standjes al geprobeerd.

Code
    $(this).load('prijs1.php');

Als de code zo staat werkt ie maar wil de prijs1.php uit een map halen.

Code
    $(this).load('kinderen/prijzen/prijs1.php');

Zo werkt ie dus niet, heb al van alles geprobeerd maar blijft weigeren
    :(

Is dit wel mogelijk zo of kan je de file niet uit een map halen en moet ie in de hoofdmap staan?

Misschien is het heel simpel hoor, sorry dan hier voor maar weet het effe niet meer en google wil ook niet echt helpen.

Hoor graag jullie mening, alvast bedankt

Moggel, dacht al zoiets een aanval.

krijg nu al tijdje dit te zien:

This account has been suspended.
    Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

Denk zal toch eens chrome proberen. kijken wat die doet en kom wel op de site nu.

Vreemd toch, firefox geeft de regel daarboven in beeld.

Had wel serieus willen bieden maar denk, net wat Ferhat zegt, de scripts oud zijn(geen pdo,MySQLi) en straks niet meer zullen werken. Mocht dat niet zo zijn, hoor ik het graag en wil ik wel evt. een bieding doen.

Hoi,

Heb nu ook eens ini_set('display_errors','on') er bijgezet.
    error_reporting(E_ALL); had ik al staan.

Maar nu schrok ik best wel, geeft nu veel meer errors aan.
    De site werkt wel gewoon goed.

Maar krijg onder andere deze error te zien:

Code
    <?
    //Notice: Undefined index: captcha_tonen

if ($_SESSION['captcha_tonen'] == "Ja" {}

if ((isset($_SESSION['captcha_tonen'] == "Ja")) {}

Regel 2 is de fout melding. Dus regel 4 zegt ie dat de index niet klopt. Nu heb ik vanzelf zitten google en daar komen ze dan mee met oplossing van regel 6.
    Maar als ik die doe dan krijg ik alleen maar witte pagina te zien en doet in niks meer.
    Ga ik weer terug naar de oude, regel 4 dan werkt alles weer goed.
    Maar ik kan het gewoon niet hebben dat ie die error geeft, wil het oplossen ook al schijnt de site gewoon goed te werken.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
    alvast bedankt.

Als er al grote sites down gaan door een aanval, die veel meer centjes en kennis hebben als ons, denken jullie dan echt dat je dit kunnen oplossen?
    Dit valt nooit tegen tegen te gaan anders gaan die grote sites ook niet plat...

Idd heel mooi gemaakt, was al een keertje gedeeld dacht ik tijdje terug.
    maar goed maakt niet uit, blijft mooi.

Oneindig is ie vanzelf niet want begint op een geven moment weer opnieuw.
    wel knap.