Posts by Opium

Idd dashboard is het klant vriendelijks, je kan het ook terug vinden als je wat gemist hebt.
    Popup is leuk voor kleine melding maar voor de rest heeft het niks.

Misschien een mail als extra toevoeging dat er een update beschikbaar is, mochten ze niet vaak online komen.

Opdracht staat weer open.
    Iemand zou het scripten voor me maar reageert al dagen niet op me berichten of het wil lukken. Blijkbaar wil het niet :P

Heb je interesse, pm me dan van hoe en wat.

gr peter

Hi,

Source is niet belangrijk, ik pas het zelf aan zoals ik het wil hebben maar het gaat om G4G source.

Heb paar PM'S binnen, mocht ik iemand de opdracht geven zal ik het hier melden.

Bedankt

Moggel,

Ik zoek iemand die tijd heeft om een klein scriptje te maken.

Gegevens moeten in DB worden opgeslagen.

Het moet het volgende doen:

Een X bedrag inzetten op voertuig 1 tot 10.
    Er mag maar 1 voertuig winnen!
    Iedereen mag 1x per dag een inzet doen.

Na een bepaalde tijd begint de race, er moeten dan 10 plaatjes van links naar rechts op het scherm 'bewegen' en de winnaar moet dus als eerste aan de rechter kant zijn.
    De gene die wint krijgt X bedrag uitbetaald.

Het gaat mij om de basis van het script, dus DB gegevens, bedragen, tijden, plaatjes, etc zijn voor mij niet belangrijk, pas ze zelf aan voor me site.

Denk je dat je dit kan maken, PM me.
    Ik betaal altijd goed en meteen voor een script dus daar komen we wel uit, noem je prijs.

Het heeft geen haast maar ik verwacht wel dat ik op de hoogte wordt gehouden en dat het script alleen voor mij gemaakt wordt.

wat heeft iedereen toch met torrents :P
    Daar ben je ook aan het uploaden, oke hoeft niet maar als niemand het doet dan werkt het systeem niet.
    Newsgroepen is toch veel makkelijker, werkt altijd, dus je hoeft niet te wachtten tot iemand ze computer eens aan zet om dat stukje te bemachtigen en je kan gewoon op volle snelheid alles binnen trekken. dvd zit je 5 minuten later te bekijken, beter kan toch niet? :thumbup:

O het werkt ook wel alleen je bent aan het uploaden als je wat kijkt, dus dat is zeker strafbaar.

Downloaden zal niet zo snel aangepakt worden, zie ook je artikel, ze gaan de grote verspreiders aanpakken. Nou dan wens ik ze succes want newsgroepen zal je never nooit aan kunnen pakken

Waarom zouden ze dat niet mogen?
    Het is net bittorn, das toch ook verboden.
    Je upload en dat mag niet dus lijkt me niet zo moeilijk.
    Hun lopen inkomsten mis dus zullen ze alles op alles zetten om het zoveel mogelijk te ontmoedigen.

Persoonlijk vind ik het niks Popcorn time, heb het er ook weer af gegooid. Gewoon newsgroepen, is nog steeds het makkelijkst en zolang je niet upload niet veel risico.
    Die aanbieders verdienen zoveel geld er aan dat gegevens ook niet echt snel vrij zullen worden gegeven. De meeste sponsoren zelf sites en geven 'gratis' ruimte, usenet account om te kunnen draaien, persoonlijk mee gemaakt, zijn geen kleine jongetjes

middag,

na een avondje shipsen en uitproberen, toch gevonden en was idd, denk ik, een javascript dat de boosdoener was.
    Na wat verplaatsen en uitzetten in de index deed ie het wel.

Jammer dat ie dit soort 'error's' niet aangeeft.

Bedankt allemaal voor jullie meedenken en tips.
    Van mijn mag het topic dicht.

Ik kan me gerust hart weer verder met omzetten :thumbup:

dank je FangorN maar had die rapporten al aan staan.

Maar hij geeft gewoon een leeg scherm, laat helemaal niks zien, ook de echo niet die ik maak. Maar in FF doet ie het wel, laat alles zien wat er in de database staat, alleen chrome is leeg
    :(

Ben alles aan het omzetten naar mysqli en voorheen deed alles het gewoon zowel in FF als andere browsers.

Net wat Ferhat zei, zou het een javascript kunnen zijn. Maar ja, waar o waar.....

en feit is als ik weer terug ga naar het oude script dat ie gewoon alles doet, zet ik het over naar mysqli doet ie het niet, in chrome dan....
    pffff ga wat javascripts weg halen eens kijken wat is dan doet.

Vind wel raar dat ie bij mysqli anders reageert dan het oude script. was al een eind op weg en zag nu pas deze 'error'.