@fils bedankt! maar werkt deze software ook tegen DA brutefoce's?
dit was BTW voor mijn VPS
vergeten erbij te zetten
Posts by bramva
-
-
Beste CP'ers,
Heeft iemand goede gratis ANTI brute force software? Bij elkaar zijn er namelijk al ruim 1 miljoen pogingen gedaan in 1 maand en ik word hier gek van. Heeft iemand hier goede software voor?
-
jopitan je haalt de letters uit me toetsenbord
-
Citaat van http://webwereld.nl/nieuws/110923/d66-wil-ddos-legaliseren-als-online-demonstratie.html
D66 wil dat online demonstreren met een DDoS-aanval wettelijk wordt toegestaan. Siteblokkades mogen daarnaast alleen nog bij zware criminaliteit, niet bij auteursrechtenschending.
D66 verheft internetvrijheid tot speerpunt bij de komende verkiezingen in september. Zo wil de partij een aantal offline fundamentele rechten ook online laten gelden, zoals het demonstratierecht, het briefgeheim en informatievrijheid.
De partij ziet een DDoS-aanval dan ook als een vorm van demonstreren, en daar hebben burgers het recht toe. Dat staat in het nieuwe verkiezingsprogramma van D66.
Online demonstratierecht
Kamerlid Kees Verhoeven bevestigt berichtgeving van Novum hierover tegenover Webwereld. Hij benadrukt dat het niet gaat om de DDoS per sé, maar dat het online demonstratierecht 'technologieneutraal' moet worden geregeld bij wet. "Maar dergelijke acties moeten uit de sfeer van criminele hackers worden gehaald, het gaat hier om een fundamenteel recht", aldus Verhoeven.Voor een DDoS-aanval moeten dan ook dezelfde regels gelden als op straat demonstreren: het moet netjes van te voren worden aangekondigd, en de rechter moet het van te voren kunnen verbieden.
Daarnaast wil D66 dat e-mail expliciet onder het briefgeheim gaat vallen, en moet er een hogere drempel komen voordat bedrijven en autoriteiten online communicatie kunnen 'meelezen' voor commerciële of opsporingsdoeleinden.
Geen blokkade Pirate Bay
De partij wil verder de kersverse netneutraliteit uitbreiden. In de huidige nieuwe wet mogen isp's geen sites of diensten blokkeren, tenzij op last van de rechter. D66 wil dat aanscherpen zodat blokkade alleen nog maar kan na een rechterlijke uitspraak in het geval van zware criminaliteit en terrorisme. Maar een blokkade op basis van het auteursrecht, zoals nu gebeurt met The Pirate Bay, is wat D66 betreft taboe."Ik heb deze kwesties al wel eerder aangekaart, maar werd dan regelmatig raar aangekeken. Nu vormen ze een belangrijk speerpunt van het verkiezingsprogramma van D66", aldus Verhoeven.
Ik vind dit een onhandig plan. Wat vinden jullie?
-
volgensmij heb ik een bruteforce magneet ofzo,
laatst weer 800 pogingen en nu zijn ze weer bezig -
-
-
net een bruteforce poging achter de rug.
700.000 keer heeft hij het geprobeerd. Het is hem niet gelukt
Dus ik denk dat het voor mijn VPS niet opgaat -
-
-
-
-
-
-
PHP
RewriteEngine On RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www.hosting.175.snel-it.nl.nl RewriteCond %{HTTP_HOST} ([^.]+).hosting.175.snel-it.nl.nl [NC] RewriteRule ^(.*).hosting.175.snel-it.nl.nl/(.*)/$ index.php?game=$1&p=$2 [L]
ik heb een paar dingen veranderd omdat het nog een geheim project is
bij deze dan
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.06.12 11:40:33:
r-mulder
hij maakt geen subdomein aan en dat is het enige wat hij zou moeten doen -
-
garius.nl 83 (out of 100)
echter is die van banditi.nl erg sloom:
53 (out of 100) -
twitter followers verkopen is hier niet toegestaan
zie:
http://www.criminalspoint.com/…19/twitter-followers.html -
ik bied hierbij aan om twitter followers te geven
dit kost €64 per 2000 gerichte volgers bij +5000 volgers kan ik je aanbiedingen doen.
Dit is hoe het werkt:
jij geeft de # aan die je wilt dat mensen je volgen en wij zorgen voor de volgers! -
site is nog niet af
dus link weggehaalt.
neem contact met mij op dan zal ik je de skype of email van de verkoper geven
dit gaat echter om gerichte volgers