Ik heb daarom ook al een nieuwe versie, en dat is hier te zien.
Deze werkt perfect :)!
Posts by buffy
-
-
Het is al gelukt, dit was een grote faal van mij en dat geef ik toe.
Ik dank je toch aangezien het wel is gelukt dmv de explode.
Voor diegene die het willen hebben hier is de code: -
Het returned array, dat betekent dat er gewoon helemaal niets van klopt... Ik heb echt geen idee hoe ik dit oplos, dus veel over zulke dingen zeggen heeft geen nut.
-
Sorry dat is een foutje van mij die me nog niet eens is opgevallen.
Omdat hij wel werkte heb ik het overkeken.
Maargoed, het lukt me gewoon niet ik heb dit tevens op koding.com gevraagt en zei zeiden ookal dat er niets van klopte. -
Ik heb er dit van gemaakt, maar het werkt alsnog niet en het is waarschijnlijk dus ook fout.
http://pastebin.com/phSkYXFmIk snap er dus totaal niets van en dat kun je waarschijnlijk ook wel zien aan de code.
-
Ja het wordt ook gecodeert dat had ik nog wel zelf bedacht.
Ik codeer de fatale functies en stop daar meteen dit bij.
Het probleem is dus dat ik niet weet hoe ik dit moet gaan doen.
Dat van de textfile, want dat wil ik hebben en geen POST/GET.
Zou je mij misschien kunnen uitleggen hoe ik dat kan gaan uitwerken? -
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn 'licentie script'.
Ik moet dit hebben voor een aantal scripts die ik weggeef en wil dus weten hoe ik dit nu moet doen.
Het werkt wel op 1 domein, maar niet op meerdere. Dat is logisch door de == $domain.
Maar nu weet ik niet hoe ik het anders kan doen, dus met meerdere domeinen.Dit is de code waar het omgaat:
http://pastebin.com/phSkYXFmBij voorbaat dank, tevens heb ik al op google gezocht.
-
Citaat van jopitan
Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat lukken.
Om de volgende redenen:
1- De Intel Dual Core 877 is een andere naam voor de Intel Celeron 877 -> Wat gelijk staat aan meuk. Waarom? Omdat Celeron nog onder de nieuwe dual core pentium processors presteert.2- De grafische "kaart" die erin zit. Dit is in dit geval een Intel HD Graphics processor die gewoon bij de CPU ingebakken zit. Zoals ik al in een andere post in dit topic heb gezegd is dat ronduit meuk.
De PC waar ik achter zit op mijn werk heeft zelf een Intel Pentium D processor en deze heeft ook Intel HD 3000 erop zitten. Ik haal op laagste instellingen 7 FPS met Minecraft.
Dus zul je er op vooruitgaan met deze laptop?
Nee.
You just made my day 8-| -
Mmmm, interesting.
Dat ziet er wel mooi uit :)! -
Nee ik steek geen geld in zulke spellen, maar toch vraag ik mij af wat er zo erg aan is dat iemand anders je email adres heeft. Spam versturen is makkelijk tegen te gaan door het in het spam mapje te slepen
-
-
-
-
Ik gebruik altijd Isp CP omega voor mijn websites.
Deze is wel gratis, al is DirectAdmin denk ik een betere optie als je er geld aan wilt uitgeven.
Voor nu ga ik ISPConfig gebruiken, ook een web hosting paneel.
Hier kun je kiezen uit Apache of Nginx, PHP Suexec en cgi enz. -
Die van mij die stretch over de gehele pagina, wel zul je dan uitgerekte afbeeldingen zien op zo'n onnodige resolutie
-
Ik heb deze truc:
PHP
Toon Meer<style type="text/css"> body { text-align: center; color: white; background: url(http://i.imgur.com/yM6Ec.jpg) no-repeat center center fixed; -webkit-background-size: cover; -moz-background-size: cover; -o-background-size: cover; background-size: cover; } a { color: orange; text-decoration: none; } a:hover { font-weight: bold; text-decoration: none; } </style>
Die werkt voor mij perfect!
-
Voor wat jij doet kan je een 'goedkope' AMD A6 quad core nemen.
Dit is een APU wat betekent dat er een redelijke videokaart aan boord zit. Dan hoef je enkel nog wat ram van 30/40 euro te kopen en een moederbord. Een scherm en als je geen piraten Windows 7 pc wilt moet je Windows 7 nog kopen.Schatting van mij 300/500 euro
-
Indeed I've just checked the page also, it looks like an big community. But definatly not the biggest, could you prove that it is yours? Like Google analytics etc?
-
Bulletstar is an free source I thought. Check the downloads here.
-
Can you prove that you have 50,000 daily visitors? Are those unique or just page views?