Probeer het maar niet anders volgen er gerechtelijke stappen, en dat is geen grapje nee. aangezien de layout van SM is. en ook ik ben daar de scripter van.
Slotje a.u.b
Probeer het maar niet anders volgen er gerechtelijke stappen, en dat is geen grapje nee. aangezien de layout van SM is. en ook ik ben daar de scripter van.
Slotje a.u.b
Denk het niet dan krijg je een http://www.streetmaffia.com op je dak en daarna Rudolf Bos. en nee. Bewijs ervan trouwens?
Door wie?
Nee inderdaad. de layout heeft ook wat gekost dus.
Gratis weggegeven mag ik weten door wie?
Dan weet ik genoeg, alvast bedankt.
Ik bedoel dat als ik op een link klik en dan naar de website ga de credits bijv worden bijgeschreven maar ik helemaal niet op vote heb gedrukt en wel alleen op de link.
Goeiedag,
Ik heb een vraag, ik wil een kliklink maken met een reward je moet dus vote en als je klaar bent met vote krijg je een reward, mijn vraag is dus op welke manier kan ik er voor zorgen dat het script 100% weet dat ik heb gevote?
Met vriendelijke groeten,
Irakli.
In het algemeen zou ik schatten op rond 30-40%? of minder zelfs? bij ons meer.
Bod: 35,-
Hoor het wel.
Citaat van KnowboardOke, dan heb ik nog een kleine opvolgende vraag.
Als een geregistreerd-lid dan iets op het Forum plaats, hoe is het dan mogelijk om die tekst ook in de gebruikers taal te laten zien?
Dat gaat niet werken. of je gebruikt de taal die de persoon nodig heeft dan blijft hij ook die taal spreken of zoals door BrokenTrack werdt gezegt je moet hem een post laten schrijven voor meer dan één taal.
Jazeker, blijft altijd goed lopen. Als de website maar leuk is ![]()
Je kan niks tegen oplichters doen aangezien ze er altijd wel tussen zitten. Ondanks dat lijkt me de identiteitskaart controle plan wat jullie willen mij ook niet zo'n goed idee.