Posts by Irakli
-
-
Als ik goed kijk denk ik dat je nog beginnend bent, tip het lijkt allemaal wel ook echt beginnend en makkelijk. Ik vind hem wel leuk, maar vind het toch echt een paint idee hebben.
Verder zou ik hem raten op 2/10 aangezien de achtergrond er voor mij te veel uitspringt, er is voor mij wat te veel blauw.
Voor mij zou dit geen waarden hebben. nogmaals niet om je af te zeiken maar gewoon als tip, probeer en kijk veel tutorials dat werkt echt, zo heb ik ook dingen geleerd.
-
Momenteel rate ik dus zonder account, daar geef ik dan ook een cijfer voor.
Het idee is best leuk, maar hoe het er nu uitziet spreek het me niet echt aan. Geeft me meer een gevoel dat als ik me aanmeld, ik word aangemeld voor een sms dienst. Zoals al bovengenoemd door andere mensen is het grootste probleem nu toch echt de layout, doe daar wat mee.
Mijn cijfer voor nu is: 3/10
-
Heb per PB ontvangen dat er al iemand gekozen is, denk dat hier dan een slotje op mag aub.
-
Ik bied hierbij 3,5 euro paypal als hij wel maar een keer wordt verkocht.
Krijg ik verder ook alle rechten? Graag meer informatie van TS.
-
Ik bied mezelf ook aan als slicer, graag meer informatie per PB.
-
15,- per stuk of voor allemaal? wat zijn de betalingsmethoden?
Graag meer informatie van TS.
-
Heb deze vraag al ruim 3-4 keer voorbij zien komen..
Zoek eens rond op het forum, als mensen constant de zelfde vraag blijven stellen kunnen we 2/3 van het forum verwijderen.
-
-
De knoppen hebben inderdaad een kwart cm of zelfs minder/meer verschil. Lijkt mij verstandig om gewoon 4S hoesjes te halen i.p.v 4.
-
-
2 uur p.dag maximaal, waarvan ik vaak na uur al klaar ben met projecten die ik binnen heb gehad, en de rest gebruik om af en toe hier te zijn. zoals nu bijvoorbeeld.
-
PHP
<select name='layout'> <option>Selecteer..</option> <option value='?v=1'>Rood</option> <option value='?v=2'>Grijs</option> </select>
Je kan toch gewoon als value iets als grey/red gebruiken?
Je moet hem toch afvangen in post/sessie & opslaanEn voor dat laatste php gedeelte regel 16 & 17 vervangen door:
Kleine verbetering scheelt wat ruimte, enigste wat me opviel.
-
-
Reserveer 1 plek, details worden per PB verstuurd.
-
Ik wil je best wel helpen, als je me even een PM stuurt nemen we daar wel contact met elkaar op.
-
Klopt helemaal, ook lijkt me dat je eerst toestemming moet hebben van ThemeForest en als Basic09 voordat je dit uberhaupt tekoop zet.
Schat de waarde voor alleen de domein: euro5,-
-
PHP
Link: .PSD Reden: Heb er zelf momenteel geen tijd voor i.v.m drukke school periode, zou hem graag gesliced hebben omdat het voor een portfolio is van een familielid van mij die zijn eigen bedrijf begint vanaf half februari.
[offtopic]Ook vind ik dat als je dit soort topics opent, je toch een paar voorbeelden moet plaatsen, iedereen kan dit zo aanbieden maar slice is slice en moet goed gebeuren daarom volgende keer graag een voorbeeld.[/offtopic]
-
-
PHP
Cijfer: 4.5/10 Evt waarde: euro3,- Minpunten: - Achtergrond vind ik niet echt iets voor een maffia. - Logo vind ik niet echt unique zelfde voor de stats gedeelte. - En mag wel wat opgevuld worden. Tips/Ideeën: Alle bovenstaande probeer daar wat mee te doen/verwerken zodat het leuker en beter eruit komt te zien, gebruik ook niet zoveel donkere kleuren.