Posts by Grolsch

Aangezien hier een abonnementsdienst aan verbonden is valt het vragen van een PSD dus onder het verspreiden van WAREZ wat verboden is hier.(h)ps deze zijn zeker niet van mijn mafia !hebben ook niet de rechte !!!

ik heb toestemming en het is niet echt leuk als jij deze ook gaat gebruiken bedenk zelf even wat aan gezien ik deze al hel wat jaartjes heb bedenk zelf een cartoon !!!

Hallo, ik heb een banditi source, waarop je de kolommen ziet van wachttijden, forum topics, persoonlijke informatie en top 5. Die kolom wil ik dat ze blijven maar ik wil dat de kleur daar achter transparant wordt. Net alsof de kolommen zweven. Ik ben me rot aan het zoeken in de css. Maar ik vind het nergens. Weet iemand waar je daarvoor moet wezen.
    Graag alleen serieuze reacties.
    Mvg. Grolsch.

het lijkt me wel een goed idee om iemand die niet betrouwbaar is een icoontje te geven bij zijn profiel zo dat ieder voor zich kan bedenke of hij er mee in zee gaat :cheer:

Hallo, ik hab een vraag.
    Heb iemand ook een bug vrij paardenrace script voor banditi. Zo ja, laat het even weten via pb en wat je ervoor wil hebben. Hij moet wel bug vrij zijn en goed werken.
    Mvg. Grolsch.

Me adres heeft ie achter haalt. En loopt nu te dreigen. Vandaar dat ik vraag wat moet ik hiermee. Aangifte doen, want ik ben niet van plan me source af te staan voor een gratis osbanditi.

Ik heb een source die veel beter is dan de gratis gebugged Osbanditi source. Ik heb ooit iemand geholpen die wel een gebugged osbanditi source heeft. Om hem mooier te maken en minder bugs in zouden zitten. Vervolgens werd die persoon gehacked en gaf mij de schuld hier van. Nou wil die aangifte doen van diefstal terwijl het totaal niet dezelfde source is. En hij wil bij mij thuis langs komen om die source terug te komen halen. Met een paar man. En dat me kerst en oud en nieuw niet zo goed zou verlopen. Ik zelf heb deze source van iemand gekocht maar heb hier geen bewijs van. Omdat het via donatie bij targetpay is gegaan. En nou eist hij mijn source. Wat raden jullie mij aan en wat kan ik hier verder mee doen.
    Mvg. Grolsch.

Ik heb er wel een beetje verstand van maar ik ga hier niet lopen roepen dat ik er heel veel verstand van heb. Ik kom er gewoon niet uit en vraag of iemand een script ervoo heeft. Tenslotte kan je hier veel scripts uit oude sourcen weghalen maar deze vind ik nergens.

Hallo, ik heb een vraag. Ik ben opzoek naar een script voor banditi, zodat leden hun naam kunnen wijzigen door middel van callcredits. En dat je dat niet steeds in de database aan hoeft te passen.

Budget is aanwezig.

Mvg. Grolsch.