Beste lezer...
Wilt u nog snel wat vallende sneeuw laten zien op uw website? Download ons gratis script
http://www.webhouse.be/nl/script-sneeuw.htm
Posts by MadMax
-
-
Denk dat de meeste maffia game's beheerders dit hier niet uit de doeken zullen doen wat ze hebben als verdiensten met hun game, je zou maar dom zijn om dit ook te doen.
Maar ik denk wel dat het stukken minder is geworden voor iedereen kwa inkomsten, de markt is verzadigd met spelen die geen 100 leden hebben. -
Oplichters zal je altijd hebben op een site/spel en dit is onmogelijk tegen te werken.
Hoe je de regels ook aanpast.
Harder optreden maar dan wel zorgen dat ze verbannen zijn voor een geldige reden, en ip in htaccess bestand zetten op blok.
Zo zal je alleen het niveau van CP omhoog brengen want nu zitten er teveel prutsers op.
En zorg dan ook meteen dat jullie bansysteem in orde is want nu als je iemand ban heeft ziet die niet op de voorpagina waarom of waarvoor hij is verbannen, ook handig is een contact formulier indien er iemand ban kreeg en die wil zich verdedigen. -
Voor je kerstsfeer kun je kijken op deze site http://www.leejoo.nl/ daar is van alles te verkrijgen om je site wat leuker te maken.
-
Inderdaad Maviose maar dan moet je er wel kennis van hebben, anders kan je blijven zoeken en proberen.
Toch bedankt iedereen.
kan slotje op.
-
Heb het probleem gevonden, was in config te doen.
PHP//$dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online` FROM `users` WHERE `id`='{$_SESSION['id']}'"); //$data = mysql_fetch_object($dbres);
Dit stond als werkend heb dit met // opgelost.
PHP$dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online` FROM `users` WHERE `login`='{$_SESSION['user']}'"); $data = mysql_fetch_object($dbres);
en deze stond er onder met // en heb deze even weg gedaan.
-
Deze dan ?
PHP
Toon Meer<?php $gets = explode("?", $_SERVER['REQUEST_URI']); if(!empty($gets[1])) { $gets = "?" . $gets[1]; } else { $gets = ""; } if(isset($_POST['submit']) && $_POST['submit'] == "" . $misc_109 . "") { $match = mysql_query("SELECT id, activatiecode, vakantie FROM users WHERE login = '" . $_POST['login'] . "' AND pass = '" . $_POST['pass'] . "'"); if(mysql_num_rows($match) > 0) { $user = mysql_fetch_assoc($match); if($user['activatiecode'] == 0 && $user['vakantie'] <= 0) { mysql_query("UPDATE users SET online = '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "' WHERE id = '" . $user['id'] . "'"); $_SESSION['id'] = $user['id']; echo'<script type="text/javascript">window.location.href = "index.php?a=player/news";</script>'; } } else { $match = mysql_query("SELECT id, activatiecode, vakantie FROM users WHERE login = '" . $_POST['login'] . "' AND pass_v2 = '" . md5($_POST['pass']) . "'"); if(mysql_num_rows($match) > 0) { mysql_query("UPDATE users SET pass = '" . $_POST['pass'] . "', pass_v2 = '' WHERE login = '" . $_POST['login'] . "'"); $user = mysql_fetch_assoc($match); if($user['activatiecode'] == 0 && $user['vakantie'] <= 0) { mysql_query("UPDATE users SET online = '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "' WHERE id = '" . $user['id'] . "'"); $_SESSION['id'] = $user['id']; echo'<script type="text/javascript">window.location.href = "index.php?a=player/news";</script>'; } } } if(!isset($user['activatiecode'])) { $foutlogin = "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font-weight: bold\">" . $misc_63 . " " . $misc_64 . "</font></div><br />"; } elseif($user['vakantie'] > 0) { $foutlogin = "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font-weight: bold\">" . $misc_62 . "</font></div><br />"; } elseif($user['activatiecode'] != 0) { $foutlogin = "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font-weight: bold\">" . $misc_63 . " " . $misc_64 . "</font></div><br />"; } } ?>
-
Ik denk dat dit login moet zijn.
PHP
Toon Meer<?php echo'<div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">' . $misc_109 . '</h1> ' . @$foutlogin . ' <br /><br /> <form method="post" action="index.php' . $gets . '"> <table cellspacing="4" cellpadding="0"> <tr> <td>' . $misc_126 . ':</td> <td><input type="text" class="input" name="login"></td> </tr> <tr> <td>' . $misc_127 . ':</td> <td><input type="password" class="input" name="pass"></td> </tr> <tr> <td> </td> <td><input type="submit" class="submit" name="submit" value="' . $misc_109 . '"></td> </tr> </table> </div> <div id="content_bottom"> </div>';
-
En hoe kan ik dat controleren ben daar niet zo super goed in?
-
Ja deze heb ik geplaatst.
-
Ik heb een rpg bunny source aangekocht en heb daar een probleem mee als ik inlog, ik heb alle gegevens in settings geplaatst maar als ik inlog op deze site en ergens klik dan log ik meteen weer uit.
Is er iemand die daar meer uitleg kan over geven ?account test/test om te proberen.
Settings.php
PHP
Toon Meerdefine("gamenaam", "Maffia.crimegamers"); // Your game name define("url", "http://maffia.crimegamers.be"); // Your game website url define("noreply_mail", "[email protected]"); define("contact_mail", "[email protected]"); define("database_server", "localhost"); define("database_user", "*****"); // Your database user name define("database_pass", "*****"); // Your database password define("database_name", "******"); // Your database name $admin = "admin"; // This username will be the master administrator (just register a new user in your game with this usename and become an administrator) $gamelanguage = "nl"; // Change the language for your game $intronr = "1"; // Change intro layout number $layoutnr = "1"; // Change the ingame layout number $paypal = "***************"; // Your Paypal email account to get paid with paypal $sitelink = "http://maffia.crimegamers.be"; //Website url without / on the end
Wat zou het probleem kunnen zijn ?
Met dank.
-
Is er een mogelijkheid om een outgame erbij te leveren en hoeveel keer zal deze verkocht worden.
-
@ zwp sorry heb daar geen kennis genoeg voor.
@ Broken heb je bericht gestuurd om wat info.
-
Ik zoek alleen een maffia game, layout hoeft er niet echt bij te zitten met da ik er zelf eentje heb liggen.
-
@F.Ajeti bedankt voor het aanbod maar ik zoek iets dat nog niet is verkocht.
-
Beste cp leden, ik ben op zoek achter een maffia source, deze mag nog niet verkocht zijn geweest en moet een beetje uniek zijn.
(veel variatie in het spel dat het leuk blijft voor de leden)Wie kan me iets leuks aanbieden met alle rechten.
Budget rond de 150 euro.
Ik betaal via overschrijving.
-
Fouten op je outgame, als je ergens op klikt met een link dan komt je layout steeds langer naar beneden, en hou nu op met ruzie maken los dit op via persoonlijk bericht.
Met vriendelijke groeten