Posts by CrimiClub

Hmm, als u concreter bent dan kan ik misschien een bod uitbrengen.
    ik heb tweetadder 3.0 gekocht voor $188 kan is dit vergelijken met uw software.

Btw ik snap er niks van als iemand mij wilt helpen krijgt die gratis bezoekers via de programma :D

Nou ik vind juist dat jij wel helpt hoor,
    misschien weet de TS niet hoe hij dit op Google moet zoeken.
    Elke hulp is denk ik wel welkom toch als jij nu niks had gepost zou die moeten wachten tot iemand dat had gedaan, maar misschien kan die nu alvast een beetje rondsnuffelen op Google:D

Dit is volgens mij een vendetta script toch?

Citaat van BrokenTrack

Door allereest op Google te zoeken:
    "hide scrollbar css"

Ja, als het goed is wou (ben de naam vergeten) niet meerr dat Crimz gratis te downloaden was, je kon destijds een licentie kopen bij Crimeway.com ik weet niet of het nu nog zo is maar dan zou je daarvoor Cwcw moeten contacteren. Ik heb de source ooit gekocht en ik doe er niks mee als het mag wil ik hem best aan jou geven dan neem ik afstand, maar ik ga hem niet hier posten zonder te weten of het mag of niet (excuses).

Outgame zou ik eventueel willen kopen,
    na wat aanpassingen die ik dan vermeld als dat mogelijk is.
    Graag hoor ik meer over de prijs als u deze daadwerkelijk zou willen verkopen.

Hmmm, ik heb deze shoutbox gekocht maar ik doe er niks mee.
    Als ik hier iemand mee blij kan maken doe ik dat graag, zodra ik de script verzonden heb verwijder ik deze van mij laptop.(Mocht er interesse zijn pb me zo houden we de topic schoon).

Citaat van Dein

Je gaat me toch niet wijsmaken dat je 1000 euro wil inruilen voor 1 euro? Kom, je kan goedgelovig zijn maar O.o

Afstand nemen ? Haha, schrik dat de waarheid komt bovendrijven ?
    Ik zal eens contact op nemen met Envato eens zien wat hun van dit topic vinden...

Beste Dein,

Nogmaals beter leren lezen aub,
    ik heb alle scripts die ik daar gekocht hebt dat zijn 10 tallen meer als 1000 euro voor uitgegeven per script rond de 20 euro tot 70 euro.

En bedankt dat je contact hebt opgenomen.

Met vriendelijke groet,

CrimiClub

Beste Dein,

Jammer dat u zo reageert,
    Ik gaf aan dat ik meer als 1000 euro aan scripts heb uitgegeven bij hun.
    En als u dit oplichting vind neem dan een afstand van dit topic,
    dat zou geen onrust veroorzaken.

Met vriendelijke groet,

CrimiClub

Citaat van Joyeria

Misschien handig dit even te bewijzen, zo niet een contractje opstellen waarin staat dat je wel degelijk de rechten hebt en dat laten ondertekenen door Themeforest?

Beste Joyeria,

Helaas zullen zij de moeite niet nemen om dit te doen,
    Ik heb dit een tijdje terug gedaan toen ik mijn script wou verkopen die ik niet nodig had.

Het probleempje is dat ik geen mails meet heb van hun.

Als u het script koopt en deze in uw handen hebt ziet u dat deze gewoon legaal is en ook daadwerkelijk bij Themeforest is gekocht.

Met vriendelijke groet,

Crimiclub

Hallo,

Citaat van Joyeria

Betaalmogelijkheden?

Beste Joyeria,

De volgende Betaalmogelijkheden zijn beschikbaar:
    Ideal, Telefoon, Wallie, Mister Cash, DIRECTebanking.

Citaat van Dein

Heb jij wel genoeg rechten om deze scripts van Themeforest te verkopen?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.11.11 09:16:38:
    http://themeforest.net/wiki/su…al-terms/licensing-terms/

Beste Dein,

Ik heb contact gehad met Themeforest,
    omdat ik ?1000+ aan scripts heb gekocht hebben zij een uitzondering gemaakt en ik mocht deze en enkele andere scripts doorverkopen, maar het mocht niet meer zijn dan wat ik aan uitgegeven heb.

Met vriendelijke groet,

CrimiClub

Beste leden van Criminalspoint,

Ik heb in het afgelopen jaar tot en met gisteren heel erg veel licenties gekocht van heel erg veel verschillende scripts,
    maar omdat het meer verzamelen was wil ik hier mee ophouden en alle tijd in mijn spel stoppen.

De scripts:
    U zult de scripts voor een goedkoop prijsje krijgen en ik zal en afstand van nemen.

Zijn hier interesses zo ja dan hoor ik dat van u.

Citaat

Voorbeeld: http://goldenworks.ro/demos/aq_wordpress/

Bieden vanaf 1 euro
    Opbieden met 1 euro

Met vriendelijke groet,

Crimiclub