Posts by Tux

Citaat van L.Groot

Haha, zou dit een bug zijn of een funny iets?

Wat denk je zelf?
    Als je op een website een popup krijgt met 'You are crazy', ik noem maar wat, is dat toch ook geen bug? Er zijn ook nog mensen met humor he.

Citaat van Yoichi

Politieke/Internationale bewustwording, belangrijk onderdeel van je zelf ontplooiing, had van iemand met z'n motto "use your brainz" beter verwacht.

Hoor wie het zegt. Jij loopt hier hele verhalen te verkondigen over hoe het wel niet allemaal moet en kan. Mijn punt is: die Khadafi is zo'n discussie niet waard, en om jullie dan te zien bekvechten over zo'n zielige man is gewoon lachwekkend.
    Die vent is/was gek, klaar. Komt geen politiek bij kijken.
    Mijn politieke bewustzijn is hoog genoeg om te weten dat het verleden geen toekomst bevat.

Use your brains, en ga toch lekker buiten spelen.

Ik zeg niet dat IK er last van heb, maar dat het nergens op slaat en je alleen maar belemmert als je het wilt uitbreiden. Althans, dat probeer ik ermee te zeggen.

Het gaat er helemaal niet over wat ik van Koen vind, het gaat erover dat ik het een beetje vreemd vind dat niemand hier schijnt te weten wat sommige alledaagse properties doen en dat daardoor fouten ontstaan.

Haal er geen onderwerpen bij waar niet de minste aanleiding toe is geweest.

@Qantus Wat ik hier neergezet heb is uitsluitend gebaseerd op feiten, niet op meningen.
    (inclusief de verwijderde reactie omdat ik 'iemand negatief in de kijken' zou proberen te zetten waar geen hout van klopt)

Het gaat er hier over dat meneer niet weet hoe hij de clear property moet toepassen om een left of right float ongedaan te maken. Als je dat niet had kunnen bedenken, ben je te achterlijk om mij nog de les te lezen over wat ik wel en niet mag doen volgens jou.

Deze site wordt heus niet zo vaak bezocht dat het meerwaarde heeft om de CSS te gaan lopen minifyen. Daar zit geen enkele pageload in en scheelt hooguit een paar milliseconden (werkelijk een milliseconde of 2) aan laadtijd.
    Als je de site minder wilt belasten, ga dan kijken of je het aantal objecten dat geinstantieerd wordt kunt verkleinen.

En ik weet niet of je ooit al eens een keer naar jQuery gekeken hebt, maar dan zou je weten dat daar heel wat meer kilobytes inzitten dan de CSS van deze website.

Leuk hoor. Ik ben bijna onder de indruk.
    Jammer dat je nog niet van de clear property wist overigens

"Verder hebben we onze CSS geminified. Concreet wil dit zeggen dat onze site nog sneller zal laden."
    CSS wordt gecached. Valt me van je tegen :(
    (H)

Ik vind het juist zo grappig om te zien hoe iedereen op elkaar zit te bitchen om een geestelijk gestoorde aan de andere kant van de wereld.

Hit the road, Jack. Don't you come back no more, no more, no more, no more. Hit the road, Jack. Don't you come back no more.
    What you say?

(c) Ray Charles

Lol jij overdrijft meer dan ik hoor. Denk je dat zo'n spel in 1 dag klaar is?
    Je moet denken aan design, concept, features, playability, code, database, interface, performance, herbruikbaarheid (OO, MVC, Factory), language support, beheer en waarschijnlijk nog wel een paar punten.
    Alleen al voor concepten zijn banen verdienen die niet gek verdienen.

Daarnaast vind ik een browser game trouwens niet echt vergelijkbaar met een 3D game, aangezien browser games compleet andere doelgroepen trekken dan 3D games. Vooral als het om een MMO gaat.

Kun je je voorstellen dat als je daar allemaal mee klaar bent je toch wel ruim een jaar bezig bent als je ook nog af en toe achter je computer weg wilt.

Citaat van BrokenTrack

Laten maken wordt ergens low xxxx - mid xxxx.
    Overkopen is anders natuurlijk.

In je dromen. Veel meer. Developers leven ook niet van droog brood met water hoor. Ik denk dat als je iets op maat laat maken gezien het standaard uurloon je uitkomt op een bedrag van tussen de 10.000 en 50.000 euro. Ligt er aan hoe mooi je het wilt hebben. Denk dat als je in de gaming industrie out of the crowd wilt komen je wel kwaliteit nodig hebt.
    Als je een goede website wilt overkopen wordt het waarschijnlijk duurder, aangezien die naast het bouwen van het spel ook nog bezig geweest zijn met onderhoud, SEO en marketing.

Als je in staat bent zoveel pijn en lijden te veroorzaken verdien je geen kans om jezelf te verbeteren. Dat zou alleen betekenen dat je het zou goedkeuren.
    Jij mag mij niet vermoorden omdat ik vind dat mensen die onrecht doen geen leven verdienen. Er is een verschil tussen normen en krankzinnigheid. Ik weet niet precies alles in detail omtrent Khadafi, maar ik heb wel beeldfragmenten opgepikt om daaruit tot de conclusie te komen dat het bij die man niet alleen ontbreekt aan normen, maar hij simpelweg niet goed bij zijn hoofd is.

Als jij.
    Maar goed. Dan moet je ook niet doen alsof het het mooiste ontwerp in de geschiedenis is.
    Er zitten gewoon veel te weinig toeters en bellen aan. Simplicity tot daaraan toe maar je komt als grafisch designer niet echt naar voren met zoiets.

Citaat

Ik keur doden op elke manier af. Echter, hieruit blijkt dus dat jij dit goedkeurd.

Ik kan me niet de gruwelijkste dood voorstellen die Khadafi niet zou verdienen. Keur je mij nu af? :(