Posts by H3nry

Ik heb trouver-war gekocht, enkel nog steeds de domeinnamen niet in mijn bezit (systeem al wel) ik verwacht vandaag akties vanaf jullie kant, anders ben ik genoodzaakt om zelf stappen te ondernemen (alles staat namelijk zwart op wit, en alles is netjes betaald)

Even duidelijkheid scheppen:

Iphone apllicaties zijn er meer, maar allang niet meer beter, er zijn enkel meer omdat de iphone er eerder was dan android op deze manier.

Android wint het van Iphone, puur omdat het "open" is en opensource heeft daarom enkel al het grote voordeel.

Daarnaast groeit android ontzettend hard, en heeft een top man van apple al aangegeven dat android uit eindelijk zal winnen.

Heb hiermee mijn zegje gedaan :)

Nee Brent, wordt niet 1x verkocht. Dat was in eerste instantie de bedoeling. Maarwij hebben vanmorgen een ander concept gekocht, zodat wij besloten hebben trainersdroom in licenties aan te bieden

100euro voor 1 licentie geldig op 1 domeinnaam. (wordt uiteraard meerdere keren verkocht)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.08.11 15:02:39:
    ALLEEN VANDAAG 75EURO!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.08.11 08:31:09:
    Licenties lopen inmiddels erg goed. De prijs van 100euro is natuurlijk een koopje. Ik wil wel meededelen, dat ik altijd opzoek ben naar leuke projecten, websites, eventueel in ruil voor een licentie.

Hoeveel is nog niet bekend, door een vanochtend gekocht project kunnen wij ons niet blijven richten op 2 "zelfde" concepten. 100 euro is niet duur, en alles zit er op en er aan. Dus hoeveel licenties de deur uitgaan is nog niet bekend.

Voetbalzone BV doet dat niet, die hebben een bedrijf die hun ads doet. En nee doet dat niet voor niets, als het ze lukt willen ze ook advertentie ruimte kunnen verkopen.

Bedankt, Sourceshop voor de update. We zijn deze week benadert door het advertentie bedrijf achter voetbalzone. Zij willen eens kijken of ze veel leden naar ons project kunnen loodsen (na de zomer) Vandaar dat ik besloten heb éénmalig een licentie van de hand te doen. Dit in ruil voor een unieke rpg game (lopende, met actief spelende mensen) of anders voor een fors bedrag, zodat wij als bedrijf kunnen investeren, in andere projecten.

Ik ben opzoek naar advertentie ruimte in de categorie 13 tot 25. Vandaag heb ik trainersdroom.nl v2 online gezet. Dit moet natuurlijk onder de aandacht komen, vandaar mijn vraag.

Geen adult.

Het liefst andere games, of jongeren websites.

Heb je iets stuur me een prive bericht inclusief domein, hoeveel bezoekers en leden en wat de prijs is.

Bij deze een willekeurig stukje code uit het aanmeld proces.

Ongeveer 2 jaar terug stond soccermania hoog bij irdereen op het lijstje, het was een nieuwe soccermanager die de vergelijking heeft met hattrick.org

ik kwam het systeem net weer tegen, het script is bugloos en zeer uitgebreid. Demo helaas niet beschikbaar.

Prijs: doe een serieus bod.

Vragen en/of opmerkingen kan via een prive bericht

Om mijn rpg portfokio uit te bereiden ben ik opzoek naar een maffia spel met leden.

Het liefst natuurlijk met een aantal leden die actief zijn.

Heb je er 1 laat via pm dan even weten wat de prijs is, en om welk spel het gaat. Eventueel met demo account

Graag hoor ik van jullie.