Daar heb je gelijk in maar hier op cp heb je wel mensen die hem tips kunnen geven hier kan je veel aan hebben.
Posts by brandon192
-
-
Citaat van mentimjojo
MikeHun die ip ban is toch echt je eigen fout. Leer scripten zou ik zeggen. Dan kun je je eigen game maken naar hoe jij het wil! Want gratis ga je het sowieso hier niet krijgen!
Heel even de jongen is 13.
Iedereen moet een keer beginnen dus de manier waarop jij het brengt is een beetje verkeerd. -
heb je hier wat aan?
-
Beste ,
Je kunt op vele manieren een Maffia Game online zetten.
Je kunt hier bij downloads veel open source vinden.
Voor een host kan je eens tussen de linkpartners kijken van cp hostfree denk ik dat het heet.
Bij vele sources die je download staat ook een readme.heb je nu helemaal geen verstand van php/mysql/html/css.
Zijn er ook nog site die je de mogelijkheid geven om een criminalsgame te maken zonder enige kennis een voorbeeld hiervan is mijnmaffia.Koop dat je hier wat aan heb.
-
2 euro op maffia layout
-
Is dit met slice?
-
Dankjewel weet nu hoef het moet
-
Hoe maak je iemand admin in de webtiger source?
-
Tot wanneer kan je je layout ingeven?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.03.12 03:21:11:
Nouja mijn ingave
Klik hierGraag feedback
[offtopic]Eerste layout die ik eens afmaak :P[/offtopic]
-
-
Franse titel je verwacht een frans liedje maar het liedje is een combo van engels frans.
-
Ja oke maarja zijn ook veel mensen hierop die nog niet eens 16 zijn ik denk dat die mensen geen kapitaal hebben voorwat
-
Nouja Cas,
Sommige mensen hebben nog een oud design liggen en zijn niet "gierig" en geven dit dan vrij. Of ze krijgen het niet verkocht het zelfde.Het kan ook dat iemand straks zoiets heeft van ik wil men portfolio uitbreiden en doe dit project voor niks voor de leden van cp
-
Nouja bekijk het positieve ervan.
dit betekent dat de onervaren leden dus een inbouwer en een slicer/baser nodig hebben dit doet niemand gratis zo verdien je weer wat eah -
Dit gaat weer over de gratis "stuff" voor cp.
De bedoeling is gewoon net als je kunt zien dat er weer wat bij komt voor leden zodat ze dit kunnen downloaden.
Dit is heel handig voor leden die niet kunnen designen.
Ik gok dat hier een goede uitleg staat voor de mensen die dit dus niet willen doen reageer niet en laat het voor wat het is -
Als je banditi installeert op je server moet je een sitelink opgeven ikweet niet of je dit via een online server doet of die van op je pc. maar alles werkte via dat install.php file
-
Oke bedankt voor de reactie denk dat ik maar eens ga proberen OSVendetta te debuggen
-
Beste leden,
Misschien een rare vraag.
Ik wil graag een criminals source downloaden met veel bugs welke kan ik hier op het forum vinden.
Maakt niet uit of het script verouderd is of wat dan ook.Mvg
-
Dus als ik het goed begrijp wil je 2 scripts hebben voor de ???? source.
-
Wat hebben jullie dan in gedachten ik probeer gwn mijn kennis van php mysql te verbeteren