Posts by brandon192
- 

- 
					Dus laat je gewoon zien wat je portfolio is een about me hoeft naar mijn mening niet wat wel weer leuk is dat je je tarieven van te voren al zichtbaar hebt en wat je kunt/kent dus je "Talent". 
- 
					Zijn er ook statistieken verkrijgbaar? Zo weten we of het domein al wat bekendheid heeft... 
- 
					En je site is? 
- 
					Inloggen (moet nog aangepast worden zodat leden die hun account niet geactiveerd hebben ook niet kunnen inloggen), 
 Registeren (stuur mail met activeer link),
 Sqaud maken/Sqaud overzicht/Sqaud profiel/Sqaud verlaten,
 Leden profiel kan worden weergeveven,
 Officeële rangen die worden aangepast via level,
 Nieuws kan je toevoegen via database.Als het goed is zit er ook nog een map van versie 1. 
 Hier zit een adminpaneel bij en nog meer optie's.
 Forum zit daarbij (nog niet af),
 Ledenlijst,
 Berichten,
 ...[offtopic]Dit weet ik omdat ik er aan gewerkt hebt maar heb geen tijd meer zit momenteel in verhuizing en heb me hiervoor uit het project moeten halen. Ps sloosmedia is een betrouwt persoon dus bij aankoop krijg je zeer zeker de source.[/offtopic] 
- 
					Ik ga morgen door met verhuizen ^o) Fijne hemelvaart iedereen 
- 
					Ik heb een pm gestuurd maar geen reactie dusbijdeze is er ook een layout voorbeeld van : Revolutionindustries.nl 
- 
					Pm gestuurd  
- 
					Van Call of Duty afgestap, 
 Het spel verbeterd naar mijn mening niet.Speel liever Mass Effect 3. [offtopic]Vet einde echt waar als je hem begrijpt.:P[/offtopic] 
- 
					Basis Pakket vrij en de rest gewoon betalen je hebt toch je winst nodig  
- 
					Buy now: euro 3,00 
- 

- 
					Bijdeze verkoop ik deze maffia layout. Link : http://codedpreview.nl/lay-out.php?id=118746 
 Bieden vanaf: 10 euro
 Minimaal opbieden met: 1 euro
 Buy it now: 30 eurowat ontvang je: 
 - psd file
 - png filebetalingsmogelijkheden: -Overschrijven Mvg, Brandon192 [offtopic]Heb deze layout gekocht gehad met alle rechten maar heb geen tijd meer om er iets mee te doen[/offtopic] 
- 
					Dus kan je je eens opgeven voor te gaan slicen zo bouw je een portfolio op en zo kan je verder gaan 
- 
					Veel succes jongens  
- 
					Geweldigste stad van heel Nederland --> Maastricht <-- Zuiden van Nederland 
- 
					Ik ben momenteel besig met een forum te maken voor een website. Nu heb ik de code maar hij laat telkens maar 1 categorie zien. Wie kan me helpen php-code: PHP
 Toon Meer<h2>Forum</h2> <?php $s_cats = "SELECT * FROM forum_cats ORDER BY volgorde ASC LIMIT 10"; $q_cats = mysql_query($s_cats); $displayCats = ""; while($cats_info = mysql_fetch_array($q_cats)){ $cats_id = $cats_info['id']; $cats_naam = $cats_info['naam']; $cats_beschrijving = $cats_info['beschrijving']; $displayCats = '<tr> <td class="naam" > <a href="?p=category?id='.$cats_id.'"> <b>'.$cats_naam.'</b><br />'.$cats_beschrijving.' </a> </td> <td class="number">0</td> <td class="number">0</td> </tr>'; } ?> <div class="forum"> <table width="672px" style="margin-top:10px;"> <tr> <td width="500px" style="padding-left:8px;" ><b>Forum</b></td> <td style="text-align:center;"><b>Topics</b></td> <td style="text-align:center;"><b>Berichten</b></td> </tr> <?php echo $displayCats; ?> </table> <br class="clear" /> </div>
- 
					Ik gebruik Notepad++ en Dreamweaver Cs5. 
 Hier heb ik van het begin mee gewerkt dus blijft het makkelijkst.
- 
					Probeer eens de rode background wat kleiner te maken plaats je een slideshow hier in het midden met je 5 laatste design en kan je daaronder mss een content plaatsen persoonlijk zou ik dan een 3 column maken met 
 Wie ben ik Waarom MabBoWebDesign TarievenDit is ff snel neergezet dan. Iets anders alles in een zelfde lettertype wordt niet mooi ik zou enkel het lettertype wat je hier heb voor je naam gebruiken 
- 
					Ik vind hem niet echt gebruiksvriendelijk ook niet van deze tijd. 
 Een schuine login lijkt me niet echt handig.
 Probeer eens wat te maken zonder te veel afbeeldingen.[offtopic]Maffia 2 afbeelding staan toch rechten op?[/offtopic]