Als je me een pb stuur/post met een design kan ik nog even wachten met een keuze te maken. Wil wel vanacht een keuze maken.
Posts by brandon192
-
-
Deadline verzet naar morgen,
ivm dat ik vandaag een drukke dag had wat onvoorzien was.
Nu kan ik vanavond nog even een keuze maken.Tevens als je geen portfolio hebt laat eens een design zien wat je gemaakt heb.
-
Beste Alexjeee,
Bedankt voor je snelle reactie,
Heb je geen design wat je ooit eens gemaakt heb hieruit kan je namelijk ook veel afleiden.Zet je trouwens wel op het lijst van geïntereseerde.
-
Heb ze alle 15 gevonden,
maar doe niet mee aan de wedstrijd heb namelijk nog spotify premium account.Voor de andere succes,
ps willem goed gemaakt sommige waren echt moeilijk om te vinden.2 dagen over gedaan :O
-
Beste cp-leden,
Ik ben opzoek naar een designer dat is wel duidelijk.
Prijs dat ik wil besteden is 20 euro.
Het design heb ik het liefst gesliced als dat mogelijk is,
als slice meer kost ook even prijs vermelden.Schrijf hieronder als je geintereseerd bent,
liefs direct ook je portfolio meegeven,
hoelang je ongeveer nodig hebt voor een design te maken.Morgen tussen 12 en 14 selecteer ik mijn designer.
Met vriendelijk groet,
Brandon
edit:
betaling word gedaan via overschrijving. -
Beste cp-leden,
Zoals je wel kun zien gaat dit topic over minecraft.
Ik zou het spel graag eens willen spelen maar vind het weer belachelijk als ik 20 euro moet betalen om het spel eens fatsoenlijk te kunnen spelen. Heeft misschien iemand een account liggen die die niet meer gebruikt en zou hij/zij zo vriendelijk willen zijn om die aan mij te geven?Met vriendelijk groet,
-
Hoeveelste topic hierover is dit nu al?
Als je gewoon een reactie geeft op oud topic heb je die alweer terug -
pff ja wat zullen we zeggen 5 euro ofzo.
Ik weet niet eght waarde van dl credits -
Ik heb ng 8k liggen.
Wat wil je ervoor geven. -
heb if(!error) gebruikt en die doet het nu perfect.
Dankje fils alweer -
Idd danke fils en Laura .
Wist wel dat het iets kleins moest zijn maasr heb dan al zolang naar het script gekeken gehad dat ik de typ fout niet vond.Net even snel getest en voegt nu netjes toe aan de database.
Maar fouten contorle gaat nog steeds iets fout in.
Voorheen weet k gwn dat die het deed maar nadat ik het toevoegen erbij gemaakt had deed die het niet meer. -
Je layout is achterhaalt, maak een nieuwe layout beetje modern layoutje.
Wat fils zecht klopt:
1. Een bedrijf zonder kvk-nummer/btw-nummer.
2. Lege formulieren kun je versturen.
3. Typ fouten.Zie dit ook niet allemaal als negatief commentaar.
-
Ik ben nu al een paar dagen aan het zoeken naar de fout in mijn script.
Ik had hem eerst werkende met de array voor de fouten in op te slaan.
Nu als ik een fout maak in mijn formulier voegt hij toch toe.
En dan wanneer hij toe wilt voegen krijg ik hem niet in mijn database.
Wie kan me helpen??Source Code:
PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['submit'])) { //Array maken voor errors $error = array(); //Beveiliging tegen mysql injection $uName = mysql_real_escape_string($_POST['uName']); $uLname = mysql_real_escape_string($_POST['uLname']); $uMail = mysql_real_escape_string($_POST['uMail']); $uMail2 = mysql_real_escape_string($_POST['uMail2']); //Controleren of alle velden zijn ingevuld if($uName=="" OR $uLname=="" OR $uMail=="" OR $uMail2==""){ $error[] = 'Alle velden moeten ingevuld worden'; } //Controleren of er geen gebruiker is met dezelde e-mail $query_uMail = mysql_query("SELECT `email` FROM `leden` WHERE `email` = '".$uMail."'"); $count_uMail = mysql_num_rows($query_uMail); if($count_uMail > 0){ $error[] = 'We hebben al een gebruiker met dit e-mail'; } //Controleren of ingevoerde email adressen overeenkomen if($uMail != $uMail2){ $error[] = 'De ingevoerde e-mail adressen komen niet overeen'; } //Als we geen error hebben lid toevoegen + mail sturen met daarin een wachtwoord en activatie link if($error > 0) { //Random string maken voor een activatie code en wachtwoord $uCode = random_string(9); $Pass = random_string(15); $uPass= md5($Pass); // Lid toevoegen aan database $sql_member_add = "INSERT INTO `leden`(`voornaam`, `achternaam`, `email`, `wachtwoord`, `code`) VALUES (''".$uName."', '".$uLname."', '".$uMail."', '".$uPass."', '".$uCode."'')"; @mysql_query($ql_member_add); //Controleren of lid succesvol is toegevoegt if(!@mysql_query){ //Mysql_query is fout gegaan. echo '<div class="post">'; echo '<p>Er is wat fout gegaan probeer het later opnieuw</p>'; echo '</div>'; } else{ //Mysql_query is gelukt echo '<div class="post">'; echo '<p>Registratie is voltooid uw tijdelijk wachtwoord is : '.$Pass.'</p>'; echo '</div>'; } } else { //Fouten van formulier weergeven echo '<div class="post">'; echo '<h2><a>Fouten:</a></h2>'; echo '<ul>'; foreach($error as $item){ echo '<li> '. $item .' </li>'; } echo '</ul>'; echo '</div>'; } } else { ?> <div class="post"> <form method="post"> <p> <label>Voornaam</label> <br /> <input type="text" name="uName" value="" /> </p> <p> <label>Achternaam</label> <br /> <input type="text" name="uLname" value="" /> </p> <p> <label>E-mail</label> <br /> <input type="text" name="uMail" value="" /> </p> <p> <label>Herhaal e-mail</label> <br /> <input type="text" name="uMail2" value="" /> </p> <p> <input type="submit" name="submit" value="Registreren"/> </p> </form> </div> <div id="more_posts"> <p>Wanneer je je aanmeld ga je akkoord met de <a href="<?php echo $webUrl; ?>av">algemene voorwaarden</a>. We raden je aan deze dus eerst te lezen voor je je aanmeld.</p> </div> <?php } ?>
-
Kweet wel al je gescheidenis aan hebt staan dat je je ping gesprekken erop heb staan.
En whatsapp kan je een gesprek mailen. -
Design kan ook zonder slice.
En als deadline te snel is kan ik kijken voor een andere deadline -
Beste leden,
Ik zoek een design voor een tegoed website.
Op deze website kunnen leden zich aanmelden en bijvoorbeeld hun beltegoed, paysafe card omzetten naar punten.
Ik heb besloten om er maar een battle van te maken aangezien ik dan keuze heb uit meerdere designs.Wat ik verwacht:
- Design in psd
- GeslicedKleur gebruik : frisse kleuren
De naam die te gebruiken is voor het design is: tegoedinwisselen.nlBedrag wat ik erin wil besteden is €20 euro.
Vind je het bedrag te weinig gelieve dan ook niet een reactie achter te laten.
Leden kunnen zich inschrijven voor de battle door een pm te sturen zodat de topic een mooi overzicht geeft met enkel layout's.
Deadline is Donderdag 22 November.
Leden die meedoen:
- Thjeu -
Oud/Nieuw design toont niet echt aan wat je voor een webshop hebt.
Tevens een design wat niet klaar is kunt je niet laten keuren tenzij je enkel negatice dingen wilt horen.
Je kunt beter als je design hellemaal af is een topic maken dan nu. -
Ik ben net tot level 5 gekomen morguh weer even verder gaan
-
H.Rayn dankje wel ik heb nu het bericht gevonden.
Ik heb de persoon direct een mail gestuurdHopen dat het snel ophoud
-
Ik word nu al de hele dag gebeld door mensen die een advertentie hebben gezien op ebay met mijn telefoonnummer erbij vermeld. Nu wilde ik een e-mail sturen naar ebay met de vraag of zij hier iets tegen kunnen doen. ik weet niet welk concert precies aangezien ik nog niet meer hiernaar luister.
Ik heb me wel aangemeld bij ebay om een mail naar hun te kunnen sturen enkel krijg ik geen code voor men account te activeren. Heb om eerlijk te zijn ook geen geduld meer om op de email te wachten.
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat die mensen mij met rust laten.
(Telefoon uitzetten is geen optie is namelijk huistelefoon.)