nouja ik dacht er zijn toch meerdere manieren om geld te verdienen dan Google Adsense misschien dat een paar ervaren mensen van hier me dus wat tips kunnen geven en dat als ik begin met de layout ik ook weet waar ik rekening mee moet gaan houden.
Ps de tip van R.Jipping over de banner ga ik gebruiken
Posts by brandon192
-
-
[offtopic]haha baan heb ik :P[/offtopic]
Oke het is eigenlijk niet iets wat je dus direct op internet zult vinden ook is het geen criminals game maar omdat ik meerdere forum wel eens een idee vrijgaf was iemand me voor en was het dus niet zo origineel meer. anders is het gewoon een ff wachten tot ik de site af heb mss kunnen jullie me meer helpen dan . -
Beste Cp-leden,
Ik heb een echt orgineel idee bedacht.
Ik ga nog niet vrijgeven wat het enige wat ik wil weten buiten Google-Adsense wat goede manieren zijn voor geld te verdienen. -
-
Ik heb misschien intresse maar is er ook een demo account?
Gewoon voor te zien hoe alles voor de admin ingame is. -
Beste cp-leden,
Ik wil graag leren slicen.
Wat ik dus zoek is een site die me kan leren om een gedetailleerden layout te kunnen slicen en basen.
Heeft iemand een site waar ik het echt goed kan leren? Het liefst geen tekst tutorials.Ps: Ik heb ookal een op youtube gekeken maar vond hier niks interessants enkel om iets simpels te doen. Maar heb net een layout gekocht die vrij gedtailleerd is.
[offtopic]Sorry voor typ fouten.[/offtopic]
-
Ik heb net ff op Blackberry gekeken vind het best wel leuk zo maar mss toch wat voor de header doen maakt het wat leuker.
-
Kje wat ik dus ga doen is de slogan kleur veranderen de menubar wat lichter maken zodat hij meer op de header aansluit en daarna wat doen met de content morgenavond begin ik hiermee dus dan zal de link wel weer aangepast worden rond middernacht morgen !
Nogmaals dankje voor de reactie's .
-
Beste cp leden ik heb mijn layout al een beetje aangepast ben voor een beetje standaard layout aan het gaan.
Graag jullie mening tot zover. -
Dankje voor jullie reactie's.
Ik begin vanavond denk ik dan maar een aan een nieuwe layout.
Zal jullie raad opvolgen o.a.:
* 1000*1000 maken.
* een simpelere layout maken.
* en een paar shadows effecten toevoegen. -
Ik heb net een lay-out gemaakt maar omdat ik nog niet zo ervaren ben met lay-outs te maken in Photoshop wil ik graag jullie mening wat kan beter wat kan weg of wat dan ook.
Hier is de layout.Alvast bedankt.
** Link aangepast ** -
Ik verkoop een lay-out waar ik mee bezig was maar deze is nog niet helemaal af.
Je krijgt de psd en png file.Startbod: 5 euro.
Opbieden met: 1 euro.
Buy-now: 15 euro. -
Heb je daar ook nog de licentie van?
-
De source ?
Heb je dit zelf gescript of heb je dit als daadwerlijk een source gedownload.
Zoja heb je de licentie ervan? -
Oke eerste antwoord en direct zinvol.
ik heb de site een beetje doorzocht en mijn antwoord gevonden.Voor andere hier een linkje
:slotje:
-
Ik raad je aan als je echt een bb wilt de Bold 9780 te pakken.
Als je eens goed op internet of in de winkels rondkijkt vind je soms goede deals.
[offtopic]Ik betaal zelf het 1ste jaar maar 25 euro voor internet, 275 minuten en de telefoon het 2de jaar normale prijs 37,5 per maand[/offtopic] -
Beste cp-leden,
Is er iemand die weet hoe je een webwinkel kunt starten? Welke leeftijd of je een startkapitaal nodig hebt enzovoort.
Mvg
-
Websitenaam: sliceebase.nl
wat voor site: een site die layouts slice en based.
extra info: het liefst eem blauw wit logo.(De site is ng in de maak daarom is de domein nog iet aangekocht.)
-
Ik begrijp het even niet.
Er staan ten eerste al duizende maffia scripts op het internet.
Maarja het klopt je kunt inderdaad bij je ads blok en eigen pagina wat toevoegen maar kdenk dat het een beetje lastig gaat worden voor een script te schrijven dat ten eerste al aansluit op je database en heb je wel toestemming voor dat te doen van mijnmaffia -
Citaat
en als je een unbugged source zoekt moet je onthouden dat je alleen betaald voor de unbugged delen sinds de rest gewoon opensource is.. probeer wat meer informatie vrij te geven in je begin topic zodat wij meer voor je kunnen doen..
Even lezen ...
Als ik het goed begrijp moet je dus voor een open source unbugged betalen.
Noem je prijs en zij zorgen ervoor.
Goed lezen Strafeness.
Er is niemand die je een unbugged script kado wil doen en ook ng eens extra functies.