Citaat van MalikIk heb graag dat een crewlid hem bij downloads zet, want ik zal zaterdag hem van mijn eigen hosting weghalen
Gedaan staat erop na goedkeuring!
Citaat van MalikIk heb graag dat een crewlid hem bij downloads zet, want ik zal zaterdag hem van mijn eigen hosting weghalen
Gedaan staat erop na goedkeuring!
Kan je mischien iets meer uitleg geven.
Hoe groot moet die zijn
psd of gesliced
wat wil jij het lieft uit geven
[offtopic]Kan er niks aan doen dat alles met een hoofdletter wordt geschreven.[/offtopic]
Layout:
http://www.imgdumper.nl/upload…f3c6213-maffia_layout.png
Wat vinden jullie van men layout.
Kritiek mag je hebben maar je hoeft me niet hellmaal af te liggen zeiken.
Wat ik wil weten:
Wat kan beter/mooier:
Geef een punt: 0/10
Eventuele waarde:
Tekst is er bewust niet ingezet!
[offtopic]
Mijn design ervaring is nog niks dus probeer het aan te leren.
[/offtopic]
Edit:
Heb wat veranderingen aangebracht Klikje
Dankjewel
Ik ben opzoek naar gratis maffia cartoons die je mag gebruiken. Weten jullie misschien een site waarop je deze vind?
Nouja dit ben ik
Beste cp-leden,
ik ben net begonnen met een layout te maken en heb graag jullie mening wat jullie ervan vinden.
Hij is niet hellemaal af mist nog de content en tekst.
Citaat van Malik
brandon192 kijk is naar andere layouts? allemaal slecht en 1-tonigKijk maar naar de besten Maffiabaas, Bulletstar, Camorraworld die hebben toch wel iets speciaals wat velen missen.
En als je eens hier op cp kijkt uit vele layouts kun je wat leren vooral als beginner.
Hier kun je kleurgebruik uithalen en ideeën uithalen en na wat ervaring kun je zelfs iets hellemaal uniek uithalen.
En wat gegeven word is mss wel negatief maar hiermee weet je wel andere hun mening en dat is waar een layout check om draait.
Ik wil je niet demotiveren!
1. Als je deze layout gebruikt voor een game zal hij niet opvallen,
gebruik andere kleuren (niet zwart, wit, grijs)
2. Ipv alles met rechthoekjes te doen gebruik een wat afrondingen of icoontjes voor het Menublokje (--> de bovenzijde)
3. Header en achtergrond zou ik (persoonlijke mening) geen standaard kleuren houwen maar net iet met een afbeelding erin of wat anders
De rest jeh het is een leuk eerste layout maar moet wel wat verbeteringen aan gebeuren.
Tip: kijk eens naar andere criminals layouts daar kun je veel van leren.
me too:P
ik denk het niet
Ben aan het wchten op de verandering
Het logo vind ik niet leuk, maar van de banner is een goed idee enkel zou ik hem niet hellemaal tegen de rechterbovenkant zetten maar iet meer in het midden
float gebruiken bij content en leftmenu.
dus bij #content
float:right;
en bij #leftmenu
float:left;
vergeet niet een class te maken .clear
en daarin zetten clear:both;
Hoezo niet met alle rechten verkopen?
hoe had je gedacht dit te doen?
TWOF[offtopic] (*)[/offtopic]
[offtopic]*=The Way Of Crime[/offtopic]
Criminalslife
:p
Nouja ik denk dat je beter gewoon nog een apart script kunt maken met enkel een login/register script.
Niet iedereen wil namelijk het portfolio script hebben.