Posts by Crime2Go

Citaat van h4x0r666

hoe kunnen we anders hulp bieden (xD) als het misschien ligt aan de script die hij gebruikt..

Via PB ofzo, niet openbaar 8-)

Citaat van Malik

Ik doe niet meer mee, ik vind het raar.. Je moet betalen om te mogen werken, klopt iets niet aan...

Ik heb me bedacht... sorry. Je hoeft niet te betalen! Het was alleen een foutje, maar ik denk dat het bedrijf gaat sluiten ^o)

Citaat van jgdonleach

Ik hoop en denk dat ze slim zijn en dat bijde blijven bestaan. Dus dat Wallie een merk word van paysafecard. Want veel mensen kennen de naam wallie.

Ik sluit me volledig aan bij jou. Ik denk hetzelfde :hmm:

Citaat van Sourceshop

Het script hier plaatsen?

Dan zou op zich iedereen 'm kunnen stelen, dat zou ik dus niet doen. Tenzij er copyrights op staan :p

Citaat van h4x0r666

kan dat niet gewoon in de begin topic gezet worden?
    sinds er wellicht wel meerdere mensen waaronder ik ook wel nieuwsgierig zijn..;)

Dat andere gaat over hosting kopen, dit gaat over dat ik medewerkers zoek (xD) (Er zit een verschil in dus...), voor meer info stuur PB:p

Citaat van habib10

wellicht interesse, wat moet de boekhouder precies voor je doen?

De boekhouder regelt de zaken met geld etc. Een medewerker is wellicht iets simpeler, en werkt ook langer.

P.S: Lees PM erover ;)

Beste leden,
    Ik zoek nog een geschikte (helpdesk)medewerker voor mijn online serverhosting-bedrijf C2GHosting.tk. Je kan aan de boekhouding werken, of als helpdeskmedewerker. Natuurlijk zijn er al aardig wat klanten, dus enige vergoedingen zijn er wel. Als helpdeskmedewerker werk je ongeveer anderhalf uur per dag, en bij de boekhouding één uurtje. Voor meer info: Stuur een PB! ;)

[offtopic]P.S: Alleen een reactie plaatsen als je iets nuttigs of positiefs te vertellen hebt, anders PM graag.[/offtopic]

Toestemming van Jannick

Mvg,
    Crime2Go

Citaat van SkyNet

Joshua,

'Beetje stoer doen', ze doen of ze de macht in hun stad / dorpje hebben. Waarschijnlijk zijn het allemaal buitenstaanders in real life en is dit helemaal fake.

Inderdaad, een soort aandacht zoeken dus...

[offtopic]Ook een beetje raar dat de TS geen reactie achterlaat... 8-)[/offtopic]

Citaat van davy

Ik vind het zeer goed. En ik begrijp niet wat er niet verstaanbaar van is. Ik ben belg ik ik versta dit perfect. Ook versta ik nederlands dialect goed.

Dan luister je naar een ander liedje ofzo... Want dit is echt onverstaanbaar, en inderdaad: die gast is overrookt :hmm:

Citaat van Linkforsoad

Geef ons dan wel de nodige informatie. Draai je een eigen machine (VPS, Dedi, Colo, RPS, Local etc.), en zo ja, welk OS en PHP versie (te krijgen via PHPInfo). Via de PHPInfo kun je ook meteen zien of de GD Library juist geinstalleerd is.

Vergeet je niet even je webserver te restarten na installatie?

Lees PB;)

Citaat van R.Jipping

Stuur me maar even een pb, dan lossen we het even op via remote controle

Oké. :)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.08.11 18:37:17:
    Ik heb GD-Library gedownload, maar er staat nog steeds 'No' achter... En ik moet de site echt vandaag af hebben, kan iemand me a.u.b nu helpen?!!

Citaat van Willem

Kan via je ftp systeem maar je kan het bijvoorbeeld ook in Directadmin.

Als je filezilla gebruikt ga je de map selecteren en klik je rechter muisknop bestandrechten en dan nummerieke waarde vul je 777 in.

En hoe doe ik dat via FTP?

Citaat van Willem

temp folder moet je chmodden naar 777
    plugins folder moet je chmodden naar 777

Die andere 3 zou ik zo niet weten, want als ik hem even upload op me eigen server heb ik die 3 dingen all op yes staan.

Hoe moet ik die chmodden?

Als ik van de categorie 'Scripts', op deze website, een script online zet dan zie ik alleen maar een wit scherm? Hoe kan ik dit oplossen?:|