jgdonleach:
Inderdaad (xD) Ik heb zelf wat proberen te vogelen, maar kreeg een of ander misvormd iets... :p
Trouwens; lees PB
jgdonleach:
Inderdaad (xD) Ik heb zelf wat proberen te vogelen, maar kreeg een of ander misvormd iets... :p
Trouwens; lees PB
Websitenaam: C2GHosting
Wat voor site: Een site met kwaliteit en goedkope hosting
Extra info: Deze week kortingen! En proefversies...
Citaat van ZiraX
Daar werk ik aan. Nu nog even niet. Ik werk zo nu en dan aan een admin panel
Citaat van SkyNet
Daar heb ik dus niks aan...
Hallo,
Ik heb nog €5,- Wallie over en wil daarvan een spellen systeem met admin paneel kopen, alleen is het probleem dat je daar alleen met iDeal en telefoon kan betalen. Dus;
Wie weet er een website waar je een spellensysteem kan kopen en wél kan betalen met Wallie?
Mvg,
Crime2Go
Citaat van iSilverStarRick, voor dat bedrag kan je een 3G halen als je een beetje goed kijkt.
Inderdaad, maar als hij liever een iPhone heeft, vind ik dat best
[offtopic]Wow, wat veel reacties binnen één week, zeg (xD)[/offtopic]
Citaat van KureneVerstuurd
Lees antwoord terug
Hallo daar,
Ik werk op mijn website (C2GHosting.tk) met een ban systeem, en ik wil graag kijken of dit werkt. Daarom zoek ik iemand die me even een PB wil sturen met zijn IP Adres, dan verban ik diegene even van mijn site om te kijken wat die persoon ziet en er ook daadwerkelijk het ban systeem zijn werk doet. Wie wil me helpen?
Mvg,
Crime2Go
Citaat van stark021Toon MeerHmm thanks, tijdens wachtwoord vergeten stond: your accounts has been closed but you can still see your transactions oid.
Bij inloggen staat er incorrect login, goed wachtwoord ingevuld.
Dus mijn account is gewoon definitief verwijderd.
Ik had ooit via itunes voor 1.58 apps gekocht toen kwam er bij click and buy 15 euro administratie kosten bij. omdat ze niet konden afschrijven.
Toen had ik 16.58 via ideal betaalt.
Dus ik hoef nu niet meer bang te zijn om een rekening oid zomaar te krijgen van click and buy voor 500 euro oid. of een brief thuis te krijgen van dat ik niet heb betaald? Want ik heb wel de afschriften nog.
Op hun site staat dat mijn account niet meer geactiveerd kan worden nadat het opgezegd is, dus ook hackers bijvoorbeeld die een database stelen, kunnen mijn account niet meer activeren om betalingen mee te doen?
Nee, niemand kan meer wat met je account En je zult ook geen rekeningen meer krijgen...
Dat boeit me niet zo veel... ^o) Zolang Apple maar blijft bestaan :hmm:
Citaat van L.GrootGoogle is je vriend:
http://javascript.about.com/library/blip.htm
Bedankt :slotje:
Ja, als je inlog gegevens niet correct zijn, sta je dus ook niet meer in de database. Je bent dus definitief verwijderd