Posts by Crime2Go

Citaat van Terr0r

iemand anders mischien een optie ?

Lees eens goed:

Citaat van Joyeria

Misschien kan je de link van de files waarvan je jou script hebt even via message zenden? Dan zal ik eens proberen op mijn host ;)

Citaat van iMootje

Lijkt me een raar verhaal,
    Geen FTP DirectAdmin Database?

Ik begin net, hé... Nu ben ik nog hard bezig, maar je kan alvast bestellen 8-)

Hallo,
    Ik heb nog €5,- Wallie over en wil daarvan een spellen systeem met admin paneel kopen, alleen is het probleem dat je daar alleen met iDeal en telefoon kan betalen. Dus;
    Wie weet er een website waar je een spellensysteem kan kopen en wél kan betalen met Wallie?

Mvg,
    Crime2Go

Citaat van iSilverStar

Rick, voor dat bedrag kan je een 3G halen als je een beetje goed kijkt.

Inderdaad, maar als hij liever een iPhone heeft, vind ik dat best ;)

[offtopic]Wow, wat veel reacties binnen één week, zeg (xD)[/offtopic]

Hallo daar,
    Ik werk op mijn website (C2GHosting.tk) met een ban systeem, en ik wil graag kijken of dit werkt. Daarom zoek ik iemand die me even een PB wil sturen met zijn IP Adres, dan verban ik diegene even van mijn site om te kijken wat die persoon ziet en er ook daadwerkelijk het ban systeem zijn werk doet. Wie wil me helpen?

Mvg,
    Crime2Go

Nee, niemand kan meer wat met je account ;) En je zult ook geen rekeningen meer krijgen... :)

Hallo daar,
    Weet er iemand een Javascript code om het IP adres te achterhalen van iemand die op mijn website geweest is?

Mvg,
    Crime2Go

Citaat van Crime2Go

Ik sluit me volledig aan bij jou. Ik denk hetzelfde :hmm:

Citaat van jgdonleach

Er is iemand met me eens, gebeurt niet vaak:p.

Oh... (xD) Nu wel dan :p

Citaat van Nillas

Ik weet wel zeker dat je bedrijf gaat sluiten want jullie hebben geen KvK nummer. Welke wel verplicht is bij het aanbieden van dit soort diensten.

Ik laat 'm opzeker sluiten. Maar lees PB even? ;)