Posts by Crime2Go

Citaat van Sourceshop

Script maakt het ons gemakkelijker om te zien wat u verkeerd doet

Hier het script:

PHP
    <script language="javascript">
    var ip = '<!--#echo var="REMOTE_ADDR"-->'
    if (ip == 'xx.xx.xx.xx') { 
    alert("Jammer zeg... Je IP Adres is verbannen van deze website!");{location.href="banned.html" }} } 
    </script>

Citaat van BrokenTrack

Je bedoeld dat als je ergens op drukt dat je een AJAX request stuurt naar een pagina om te bannen?

Lees de reactie hierboven, daar staat het hele script ;)

Citaat van Sourceshop

Gebruik die dan van op het internet, of toon een voorbeeld of wat u er niet van snapt.

Elke keer als ik er één van internet gebruik en mezelf ban, zie ik niet de pagina banned.html maar gewoon de voorpagina van mijn website...

Citaat van Linkforsoad

Het is heel simpel. De licentiestructuur vanuit DA zelf is als volgt:

http://www.directadmin.com/pricing.html

Daarnaast bieden veel VPS, Dedi en Colo-boeren speciale licenties aan die enkel op bij hun afgenomen diensten gebruikt mogen worden. Neem daarvoor contact op met je hosting provider.

Oke ;) Bedankt allemaal! :slotje:

Citaat van Linkforsoad

In principe is 250MB voldoende, bij T-Mobile is het absoluut genoeg, aangezien zij niet de meest perfecte UMTS-dekking hebben ;) (of is dat intussen alweer verbeterd?) Ikzelf heb dan ook een klein NL-contract bij Vodafone.

Ik denk dat wat hij gaat aanschaffen (of inmiddels al heeft), wel genoeg is ;)

Citaat van rickown

Crime2Go

heb een ander abonnement gevonden wat vind je van die ? bekijk de topic boven aan.

250 MB is volgens mij genoeg hoor ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.08.11 16:19:41:

Citaat van Guitar

Moeten we de prijs raden?

Hij bedoelt: 'Is het handig als ik een abonnement afsluit als ik 250 MB internet heb om de dagelijkse dingen (Hyves etc.) te doen?'. Dat is zijn vraag zo ongeveer ;)

Een abbonement betaal je per maand, dus ik denk dat je met prepaid beter uit bent. Alleen: als je prepaid-tegoed op is, kan je niet meer bellen voordat je een nieuwe opwaardeerbon heb gekocht...

Citaat van Nillas

Dan kan je uit die andere topics ook halen dat niemand de database ervoor heeft. Het is wel handig om er een paar scripts van te pakken en in te bouwen in je eigen source.

Mee eens. Ik denk ook dat je dat het beste kan doen ;)

Score: 7/10
    Pluspunten: Duidelijke en overzichtelijk menu ;)
    Minpunten: Heel weinig eigenlijk...
    Extra commentaar: Ik vind het een heel mooie, overzichtelijke en professionele website :)

Citaat van ZiraX

Crime2Go.. ga eerst maar goed PHP ed. leren voordat je uberhaupt hier nog mee verder gaat.

Zodra je google gaat gebruiken vind ik dat je pas weer vragen mag stellen.

Alleen al de Gratis systeemnamen die genoemd zijn zijn zo te vinden,..

Zou je mijn topic a.u.b niet zo willen afkraken?!

[offtopic]Ik vraag het tenminste netjes...[/offtopic]

Citaat van Linkforsoad

Waarom niet gewoon een gratis systeem zoals ispCP, VHCS, ispControl etc...?

Zou je mij daarnaast ook duidelijkheid kunnen geven over de locatie van de server?

Waar kan ik die systemen toevoegen (evt. downloaden)? En voor meer info stuur maar PM ;)

Citaat van ZiraX

Mijn Iphone is gister gejat maar had geen verzekering omdat ik dit onzin vind,

Eigen fout, pech gehad, die zie je nooit meer terug ;)

Doe niet zo negatief?! Kom je hier om andermans topic af te kraken? :|