Posts by Crime2Go

Hallo CP,
    Wie weet waar ik een gratis -Nederlandstalig- ticket (helpdesk) systeem kan krijgen? Het liefst zonder scripting, maar gewoon downloadbaar :)

Mvg,
    Crime2Go

Citaat van Hood

Is er een vergoeding?

Lees het bericht goed door:

Citaat

Enige vergoedingen zijn er niet...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.09.11 17:02:34:
    BuMp! ;)

Citaat van marcofc

post dan opnieuw de script die ik heb gestuurd maar voor je hem post pas jij hem dan aan want ik zie nergens,

PHP
    mysql_fetch_array():

staan

Ik heb het script voor je even gewijzigd, er stond namelijk wel mysql_fetch_array(): in. Als je dit script online gooit en verbinding maakt met je database, moet het lukken:

Citaat van Joyeria

Hier staan helemaal geen links in? :s

Nee, dat bedoel ik (xD) Als ik deze tags plaats, krijg ik een niet-linkende afbeelding. Maar hoie zorg ik ervoor dat deze wel linkt??

Hallo CriminalsPoint,
    Ik heb een nieuwe Habbo Layout met een heel mooi menu, maar de links zijn niet klikbaar. Hoe zorg ik ervoor dat ik een linkend menu heb, nu heb ik enkel alleen een plaatje die niet linkt. Maar ik weet niet precies waar ik de link-tag moet plaatsen:

Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Mvg,
    Crime2Go

Ik denk het dan wel... Kan je misschien de link van die website plaatsen, dan kan ik de pagina nog even helemaal doorlezen?

Citaat van binkkie

Websitenaam: Crimewest
    wat voor site: Maffia, crime
    extra info: Misschien iets met thuglife erdoor heen aangezien het wel met westside iets heeft.

Oké, ik wacht wel..

Citaat van Linkforsoad

Dit is overigens wel een hele simpele variant, je kunt natuurlijk data uit externe resources trekken e.d., maar dat mag je zelf gaan ontdekken ;)

Plaats het overigens wel helemaal bovenin je pagina's. Eventueel via een simpele include oid.

Zal ik doen

Citaat van Linkforsoad
    PHP
    $Ext_IP						=					$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
    				$Banned					=					array('1.2.3.4', '10.0.1.1');

if(in_array($Ext_IP, $Banned)) { header('Location: http://website.com/banned.php'); exit; }

Bedankt! ;)

Citaat van Linkforsoad

In vele browsers kun je JavaScript simpel uitschakelen, en ben je om de blokkade heen. Gebruik eens iets simpels als PHP. Kan met ongeveer 5 / 10 hele regels code... Indien gewenst wil ik de regels code ook wel even voor je kloppen.

Zou je die code voor me willen kloppen dan? Dan zou ik je zeer dankbaar zijn!