Posts by Crime2Go

Citaat van F.Ajeti

Crime2go@, Beantwoord!

Sourceshop@, Ja dit klopt wel de logo heb ik express zo laten lijken. En hoe vinden jullie het als ik er ook nog een 'ikgooglehetvoorje' service bij doe en als het me lukt ook een mailing service?:)

Dan zou het helemaal te gek zijn, serieus! :cheer:
    En PM is terg beantwoord

Citaat van F.Ajeti

f5 is de pagina en wat zie je dan?

Dan zie ik de website wel... Maar is het niet gewoon handig om meteen door te linken naar de website, i.p.v steeds op F5 te moeten drukken? :D

Citaat van F.Ajeti

Heb hem aangepast , En email service komt later:P

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.09.11 21:55:40:
    Even nog een mooi logo maken:) kunnen jullie daarna een cijfer geven?

Wanneer komt de email service dan? En wat kan je nu doen op de website? :p
    Trouwens: Ik zie alsnog dat de achtergrond repeat...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.09.11 22:03:33:

Citaat van Sourceshop

Crime2Go
    U leest echt niet voor u reageert

Sorry hoor :p Het waren maar vragen... :hmm:

Citaat van Sourceshop

U vind geen geschikte, misschien is het wel interessanter om te melden wat uw eisen dan wel zijn.

Een kort adres, bijvoorbeeld @mij.nl. En Nederlandstalig ;)

Citaat van Sourceshop

U kan hem ook zippen en uploaden op uw website [offtopic](als er interesse zou zijn in smileys die te vinden zijn op het net[/offtopic].

Oké, bedankt voor de tip. Heeft er iemand interesse?

Hallo daar,
    Aangezien ik de vorige keer een vraag had over gratis smileys, en dat topic is gesloten, heb ik nu voor jullie een heus smiley-pakket samengesteld met daarin 74 smileys. Het is geheel gratis en handig te gebruiken voor MSN, websites, blogs etc.
    Als je interesse hebt, gelieve me een PM te sturen of een reactie achter te laten, dan zal ik je de link geven om het smiley pakket te downloaden.

Mvg,
    Crime2Go

EDIT: Heb je de smileys gedownload en wil je er meer van? Klik dan hier en betaal eenmalig 0,77 euro en krijg een extra smiley pakket van 80 smileys in 5 verschillende kleuren [PRO]!

Dat had ik gedaan, maar er kwam alles over PHP.
    Trouwens: Ik wil zelf het aantal seconden instellen hoe lang je op de pagina blijft, dat kan hier dus niet..
    Weet iemand anders nog een script? :)

Hallo CP! :cheer:

Wie weet er een script met Javascript die ervoor kan zorgen dat een bezoeker een bepaalde tijd op een pagina blijft hangen, en dan via een redirect naar een andere pagina word doorgestuurd?
    Ik heb het al geprobeerd met sleep(5); maar helaas zonder succes..

Mvg,
    Crime2Go

Misschien kan je het met Weebly doen, daarmee kan je eigen contact formulieren, video's etc. toevoegen. Dus je kan er vast wel iets van maken.. En je website kan je dan op je eigen host zetten door een back-up te maken (wat overigens via één simpel klikje kan op de Weebly-website).

Ik hoop dat het wat is. ;)

Citaat van R4

Dus je mag verkopen stel,

Je hebt een goed domein, met bezoekers, en best wel veel producten via opencart. En een free template die helemaal is omgebouwd.

Mag dat verkocht worden?

Naar aanleiding van wat Sourceshop zegt, denk ik dat het wel mag :hmm: