De tweede link naar een afbeelding werkt niet?
Posts by Crime2Go
-
-
PM Verstuurd! :cheer:
-
Oh oke!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.10.11 18:14:53:
Als het goed is heeft iedereen die erom vroeg, een PM ontvangen -
-
Allemaal verstuurd! :cheer:
-
BuMp!
-
-
[offtopic]Voor de jonge CP'ers:[/offtopic]
Hallo daar,
Dit is even een korte vraag: Wie heeft er Habbo en wil gratis Meubi (virtuele meubels) verdienen?
PM me even, dan zeg ik hoe dat kanMvg,
Crime2GoP.S: Nee, dit is géén hack of dergelijke, gewoon een actie waarbij ik gratis Meubi weggeef omdat ik er niks meer mee doe. Anti-scam, zoals de jonge spelers dat noemen :p
-
Oh, ik heb al een geschikt iemand gevonden!
Toch bedankt voor de reacties. :slotje: -
@ L.Groot: Inderdaad
@ Hood: Wil je er geld voor hebben? Zo niet, stuur me maar een PM met de info die je wil weten
@ R-Mijnten: Maar wil je het samen doen zonder er geld voor te krijgen? Het gaat alleen om een paar scripts. :p
-
Nou, volgens mij heb je nu wel antwoord op je vraag gekregen... :p
Ik heb even 'leuk' een samenvatting gemaakt van alle reacties, zodat je het belangrijkste te horen krijgt in één stukje:Citaat
99,9% is dit bluf van hem.
Zit je echter op windows xp, dan is de kans vrij reeël dat hij je wel kan hacken als hij enkel een ip heeft...
En zelfs als hij alleen je mail adres heeft, kan hij je hacken, tenzij je super alert bent...
Overigens zijn Vista, 7 en Linux zijn ook makkelijk hackbaar. De pinautomaat in de winkel waar L.Groot werkt was laatst ook gehackt. 8-)Maar zoals ZiraX al zei, R4 moet gewoon de consequenties voelen, stoer doen met beetje hacken, ontvang de reactie dan ook maar.
één ding weet ik wel, en dat is dat Jij ( R4 ) Nu gewoon bang bent om gehackt te worden > gezien je topic.
Maar waarom voer je dan zo'n ludieke actie? -
Hallo daar,
Ik ben op zoek naar een scripter die gratis kan scripten voor me. Het zijn geen hele grote scripts, maar meestal gewoon wat kleine. Interesse? Stuur me een PMMvg,
Crime2GoToestemming van L.Groot
-
Citaat
De afbeelding ?http://img9.imageshack.us/img9/6752/newlayoutc.png? kan niet worden weergegeven, omdat deze fouten bevat.
-
Nee, geen andere dienst inderdaad
-
-
-
-
Citaat van Sourceshop
Die werkt niet, er staat 'Invalid passoword/username'. Zou jij het ook een willen proberen via die website? -
Citaat van Sourceshop
U zegt juist, bij ander topic: dat zou vet zijn een google zoek functie en nog steeds ga je nog niet googlen!
Wij zijn er voor elkaar, maar zelf iets doen is toch ook even belangrijk..
Ik google, maar niet echt met resultaat.. Graag directe link of script :p -
Goedenavond,
Ik heb op mijn website al een widget staan van Twitter, zodat je mijn tweets kan bekijken. Maar nu wil ik ook graag dat mensen via mijn website kunnen tweeten, zodat ze niet naar twitter.com hoeven te gaan. Wie heetf hier een script of link voor?Mvg,
Crime2Go