Posts by Crime2Go

Oh oke! :)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.10.11 18:14:53:
    Als het goed is heeft iedereen die erom vroeg, een PM ontvangen :D

[offtopic]Voor de jonge CP'ers:[/offtopic]

Hallo daar,
    Dit is even een korte vraag: Wie heeft er Habbo en wil gratis Meubi (virtuele meubels) verdienen?
    PM me even, dan zeg ik hoe dat kan :)

Mvg,
    Crime2Go

P.S: Nee, dit is géén hack of dergelijke, gewoon een actie waarbij ik gratis Meubi weggeef omdat ik er niks meer mee doe. Anti-scam, zoals de jonge spelers dat noemen :p

@ L.Groot: Inderdaad ;)

@ Hood: Wil je er geld voor hebben? Zo niet, stuur me maar een PM met de info die je wil weten :D

@ R-Mijnten: Maar wil je het samen doen zonder er geld voor te krijgen? Het gaat alleen om een paar scripts. :p

Nou, volgens mij heb je nu wel antwoord op je vraag gekregen... :p
    Ik heb even 'leuk' een samenvatting gemaakt van alle reacties, zodat je het belangrijkste te horen krijgt in één stukje:

Hallo daar,
    Ik ben op zoek naar een scripter die gratis kan scripten voor me. Het zijn geen hele grote scripts, maar meestal gewoon wat kleine. Interesse? Stuur me een PM ;)

Mvg,
    Crime2Go

Toestemming van L.Groot

Citaat van Hood

Als je Microsoft Office haalt krijg je gratis Outlook erbij als ik het me niet vergis.
    Maar die kost 90 euro.

Je hebt gelijk, ik heb Outlook er gratis bij gekregen ;)

Hallo CP,
    Ik wil graag een adresboek maken met javascript, heeft iemand daar een script of link voor?

[offtopic]Ja... ik heb al gegoogle'd, maar zonder succes. :( Daarom vraag ik het hier.[/offtopic]

Mvg,
    Crime2Go

Citaat van Sourceshop

U zegt juist, bij ander topic: dat zou vet zijn een google zoek functie en nog steeds ga je nog niet googlen!

Wij zijn er voor elkaar, maar zelf iets doen is toch ook even belangrijk..

http://tinyurl.com/3e4zr9g

Ik google, maar niet echt met resultaat.. Graag directe link of script :p

Goedenavond,
    Ik heb op mijn website al een widget staan van Twitter, zodat je mijn tweets kan bekijken. Maar nu wil ik ook graag dat mensen via mijn website kunnen tweeten, zodat ze niet naar twitter.com hoeven te gaan. Wie heetf hier een script of link voor?

Mvg,
    Crime2Go