@Mavoise: Paint.NET doet het bij mij niet
@Joyeria: Dat bedoel ik
Weet iemand misschien een handig programmaatje daarvoor?
@Mavoise: Paint.NET doet het bij mij niet
@Joyeria: Dat bedoel ik
Weet iemand misschien een handig programmaatje daarvoor?
Hey CP'ers!
Heeft er iemand een gratis programmaatje waarmee ik afbeeldingen transparant kan maken?
Mvg,
Stefano
Ja, je hebt hier zeker KvK voor nodig.
Citaat van marcofcIk denk niet dat je goed gaat verkopen als je er geen achtergrond muziek of effect geluiden eronder hebt.
Hij zegt net dat 'ie ermee bezig is (xD)
Als je geen logs.dat ziet, maar hij geeft wel aan dat ie er is; dan is het inderdaad mogelijk dat het een verstuurd virus is die niet van je PC zelf is ^o)
Citaat van insaneflamewindows movie maker?
pinnacle videospin
Bedankt, iemand anders nog wat anders?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.11 11:21:52:
Citaat van insaneflamewindows movie maker?
pinnacle videospin
Trouwens: Dezelfde foto als een andere gebruiker is niet toegestaan
Ja, ik weet wat jullie denken; Dit topic mag er niet komen, hier is al een topic over. Dat is dus niet zo:
Ik ben sinds kort bezig met het regisseren van een mini-reeks filmpjes op internet, maar nu wil ik deze nog bewerken zodat ik een overzicht met foto's van de acteurs erin kan plaatsen etc. Ik vroeg me af of jullie een handig en gratis programmaatje wisten die ik kan gebruiken? En of jullie er een voorbeeld plaatje van hebben of dergelijke?
Bij voorbaat dank!
Mvg,
Crime2Go
P.S: Dit topic is zo 'anders' dan die andere omdat ik ook duidelijke voorbeelden vraag en in het andere topic geen gratis en/of bruikbare Movie Makers werden vernoemd 8-|
Als het met iFrame werkt, dan doe je deze pagina toch ook gewoon met iFrame?
Citaat van R-MijntenCrime2Go, dat je helaas verkeerd. We hebben om zoveel dagen (meestal maand) een teammeeting online.
Hier zijn alle crewleden bij aanwezig en worden belangrijke punten besproken.
Gisteravond hebben we ook veel besproken, waaronder de nieuwe teamindeling.
En je snapt het al..
Iedereen is aanwezig bij de meeting, dus ook direct online op cp:D
Oh, oke dan
Er is nog een feestje: dit is mijn 200e reactie! :cheer::p
Citaat van F.AjetiOpeens zijn er allemaal team leden online (xD)
Inderdaad :p Ik denk om hun nieuwe rang te tonen 8-)
Allemaal verstuurd (alweer)! :p
Ik begrijp dit uit deze tekst:
CitaatMollie biedt betaal- en SMS-diensten aan. Overzichtelijk, transparant en voor een lage prijs. Mollie?s diensten zijn makkelijk toegankelijk voor een breed publiek en tegelijkertijd flexibel genoeg om geïntegreerd te worden in complexere websites en bedrijfssystemen.
Je kan er dus uit opmaken dat het geld kost...
-Design cijfer: 5/10
-Design opmerking/tips: Probeer wat meer kolommen toe te voegen, nu heb je ze alleen aan de zijkant, en het ziet er ietswat saai uit...
-Script cijfer (script niet uniek): 5/10
-Script opmerking: Geen
-SEO opmerkingen: Geen
-Overig: Er staat nu 'Je bent VIP tot 0000-00-00 j/m/d', dan kan je beter zetten 'Je bent geen VIP'
-Overall cijfer: 4/10
Ik vind de layout ietswat te simpel... :p