Posts by Crime2Go

Citaat van marcofc

Ik denk niet dat je goed gaat verkopen als je er geen achtergrond muziek of effect geluiden eronder hebt.

Hij zegt net dat 'ie ermee bezig is (xD)

Citaat van insaneflame

windows movie maker?
    pinnacle videospin

Bedankt, iemand anders nog wat anders?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.11 11:21:52:

Citaat van insaneflame

windows movie maker?
    pinnacle videospin

Trouwens: Dezelfde foto als een andere gebruiker is niet toegestaan

Ja, ik weet wat jullie denken; Dit topic mag er niet komen, hier is al een topic over. Dat is dus niet zo:

Ik ben sinds kort bezig met het regisseren van een mini-reeks filmpjes op internet, maar nu wil ik deze nog bewerken zodat ik een overzicht met foto's van de acteurs erin kan plaatsen etc. Ik vroeg me af of jullie een handig en gratis programmaatje wisten die ik kan gebruiken? En of jullie er een voorbeeld plaatje van hebben of dergelijke?

Bij voorbaat dank!
    Mvg,
    Crime2Go

P.S: Dit topic is zo 'anders' dan die andere omdat ik ook duidelijke voorbeelden vraag en in het andere topic geen gratis en/of bruikbare Movie Makers werden vernoemd 8-|

Citaat van jgdonleach

Dat omhoog halen daar zullen jullie vast nog wel even mee bezig zijn. Maar waarom zijn er eigenlijk zoveel crew leden terwijl de website minder active leden krijgt?

Ik denk alvast voor de voorbereiding ofzo op nieuwe leden, of omdat ze gaan promoten?? (h)

Citaat van R-Mijnten

Crime2Go, dat je helaas verkeerd. We hebben om zoveel dagen (meestal maand) een teammeeting online.
    Hier zijn alle crewleden bij aanwezig en worden belangrijke punten besproken.
    Gisteravond hebben we ook veel besproken, waaronder de nieuwe teamindeling.

En je snapt het al..
    Iedereen is aanwezig bij de meeting, dus ook direct online op cp:D

Oh, oke dan :D

Er is nog een feestje: dit is mijn 200e reactie! :cheer::p

Oké bedankt!
    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.11 08:54:18:
    Nog één vraagje: Hoe zit die aftrekking en BTW dan bij TargetPay? (a)

Ik begrijp dit uit deze tekst:

Citaat

Mollie biedt betaal- en SMS-diensten aan. Overzichtelijk, transparant en voor een lage prijs. Mollie?s diensten zijn makkelijk toegankelijk voor een breed publiek en tegelijkertijd flexibel genoeg om geïntegreerd te worden in complexere websites en bedrijfssystemen.

Je kan er dus uit opmaken dat het geld kost...

-Design cijfer: 5/10
    -Design opmerking/tips: Probeer wat meer kolommen toe te voegen, nu heb je ze alleen aan de zijkant, en het ziet er ietswat saai uit...
    -Script cijfer (script niet uniek): 5/10
    -Script opmerking: Geen
    -SEO opmerkingen: Geen
    -Overig: Er staat nu 'Je bent VIP tot 0000-00-00 j/m/d', dan kan je beter zetten 'Je bent geen VIP'
    -Overall cijfer: 4/10

Begrijp ik het nou goed; betaal je ervoor om een Mollie betaaldienst te maken als er inkomsten zijn? Of betaal je er alleen voor als het met SMS is? :S