Posts by Crime2Go

Citaat van h4x0r666

dus als ik het goed begrijp is dit een soort hosting van 8,9 gb ruimte.. voor 3jaar??! zit hierbij ook bv.. een maximum dataverkeer aan vast? .. :p en kunnen we zelf ook de scripts wijzigen ? of moet dat via jouw..

De scripts moet je wijzigen via mij...;)

Citaat van Sourceshop

[offtopic]Mooi zwartmaken hier op CP :s[/offtopic]

Werkt u met een contract of dergelijke?

Ik probeer geen scripts te rippen... er is geen contract aan verbonden, maar u krijgt wel een betaalbewijs via email. Waarmee u altijd de webmaster kan waarschuwen. Ik heb gewoon wat serverruimte over en wil graag mensen helpen met hun eigen website;)
    Trouwens: Scripts vallen onder copyright... ik kan er dus niks mee doen.

Citaat van legendd

1: 2.50 per maand ????? !! dat loopt al uit tot 30 euro
    2: niets persoonlijks, maar ik vertrouw jou mijn scripts niet

dus pas miss je prijs aan ??

Nee, je betaalt eenmalig 2,50. Dan krijg je 3 jaar serverruimte.

Beste leden,
    Ik heb een server met nog aardig wat GB vrij, daarom kan je bij mij al vanaf €2,50 serverruimte bestellen! De scripts kan je in een PM sturen en ik plaats ze zo snel mogelijk online.Je moet wel een eigen domeinnaam hebben, anders krijg je er van mij één met .tk. Betalen gaat ook heel gemakkelijk via de telefoon, sms of wallie card.
    Heb je interesse? Laat dan hier een reactie achter en ik regel het verder:)

Mvg,
    Crime2Go

Toestemming van L. Groot

Beste lezers,
    Ik heb een website gemaakt (crime2go.tk) maar ben niet zo handig met scripten... Daarom wil ik vragen wie er vrijwillig wil scripten voor me, het gaat er dan meestal om dat je drank kan kopen etc. Dit moet wel voor een MM website geschikt zijn! (Je hoeft niet per se voor altijd een scripter te zijn. Als je hier een leuk script plaatst is het al genoeg)

Mvg,
    Crime2Go

P.S: Om reacties te voorkomen zoals 'Er staan er genoeg onder het kopje scripts'; daar heb ik gekeken, maar de meeste werken niet:|

Toestemming van Willem

Beste lezers,
    Ik heb een website gemaakt (crime2go.tk) maar ben niet zo handig met scripten... Daarom wil ik vragen wie er vrijwillig wil scripten voor me, daar gaat het bijvoorbeeld om dat je rankvordering kan kopen etc. Ik wacht op antwoord!

Mvg,
    Crime2Go

P.S: Om reacties te voorkomen zoals 'Er staan er genoeg onder het kopje scripts'; daar heb ik gekeken, maar de meeste werken niet:|

Toestemming van mij, L.Groot.

Citaat van Joyeria

Gewoon op de afbeelding klikken en dan wordt je doorverwezen naar een pagina met alle inhoud erop en zie je ergens Download now staan. De meeste Icons zijn daar gratis. ;)

Oké. Thanks:slotje:

Citaat van Joyeria

Pff...
    Tegenwoordig bestaan er luie mensen ;) Als je daar een beetje rond zoekt vindt je misschien wat je zoekt. Ik heb tenminste al dingen gemaakt en weggegeven voor een maffiagame met zulke icons, gewoon zoeken ;)

Sorry man,
    Ik bedoelde het niet zo. Ik vind het aardig en zal zeker even op die website gaan kijken. Maar hoe download ik die icoontjes?

Citaat van Joyeria

Pff...
    Tegenwoordig bestaan er luie mensen ;) Als je daar een beetje rond zoekt vindt je misschien wat je zoekt. Ik heb tenminste al dingen gemaakt en weggegeven voor een maffiagame met zulke icons, gewoon zoeken ;)

OMG! Je komt altijd mijn topic verzieken, doe dat lekker ergens anders...

Beste lezers,
    Ik wil mijn website (Crime2Go.tk) gaan vernieuwen, dat wil zeggen ook met nieuwe icoontjes. Ik heb al een aantal icoontjes zelf gedownload, maar ik ben nog lang niet klaar. Wie weet er een leuke website waar je gratis icoontjes kan downloaden.

Mvg,
    Crime2Go

Citaat van K-Joniaux

OMG ,

het is mijnmafiia spel.

sorry daar verdien je niet veel mee.

Als je niet wil dan niet, hier hoef je niet over te gaan klagen bij mij. En trouwens: Ik heb al een geschikte moderator gevonden, slotje a.u.b:sst:

Beste lezers,
    Ik zoek nog één crewlid voor mijn website Crime2Go.tk, het liefst een Moderator. Hij moet vaak online zijn en goed met leden om kunnen gaan. Als je interesse hebt, laat dan een reactie achter, dan neem ik zo snel mogelijk verder contact met je op.

Mvg,
    Crime2Go Crew

P.S: Zodra er credits etc. worden gekocht, krijgt een Moderator 10% van de inkomsten per maand.

Toestemming Willem

Willem: Voortaan wel even duidelijk melden dat je toestemming heb verkregen.

Naam: Stefano
    Functie: Admin
    Ervaring: Ik heb veel kennis van PHP, (X)HTML EN Javascript. Ook ben ik nu al 3,5 jaar Habbo-Staff Lid.
    Motivatie: Ik vind het heel leuk om mensen te helpen, indien ik daar ook mensen blij mee maak.
    ABN: Ja
    PHP: Ja

Ik hoop dat jullie het wat vinden. Ik hoor graag nog wat terug. Mail me: *********@live.nl

Edit R.Jipping: Geen e-mailadressen plaatsen op het forum