Posts by Crime2Go
-
-
-
Het is een MijnMaffia site, maar ik wil juist een eigen site beginnen... daarom heb ik alvast wat scripts nodig;)
-
Citaat van padrini
Graag even vermelden wat het probleem uiteindelijk was, dit zodat mensen die het forum doorzoeken als ze zelf zoiets hebben het ook kunnen lezen.
Het probleem is opgelost!
Het probleem was: Ik had het bestand opgeslagen als *.txt, en ik heb nu 'Alle bestanden' aangevinkt, dus nu werkt ie wel:D -
-
-
-
Citaat van padrini
Tijdens het opslaan van het bestand in welk programma (neem aan kladblok), even onder de bestandsnaam kijken of daar staat: Opslaan als: Tekstdocumenten (*.txt)
Als dit het geval is, dit even veranderen in: Alle bestanden, dan moet hij gewoon de extensie .php pakken.
Zal ik proberen...(h) -
Citaat van h4x0r666
ja naam veranderen .. of je koppieert de script.. vult in je ftp cPanel.. waar je bestanden staan enzo van je website; vul je gwn index.php in onderaan bij: create new file en dan plak je de script daar opslaan en hij moet het doen^^ anders klopt er iets niet met je hosting?
Ik zal het proberen:) Maar waar op de FTP-pagina staat 'Create a new file'. -
Citaat van Perrytje11
Dan doe je dus iets fout -,-
Oké, stap voor stap graag... Doe ik het zo goed:
1. Zet de PHP code in kladblok
2. Sla 'm op als .php
3. Upload 'm naar de FTP server en bekijk 'm
Er gaat dus blijkbaar iets mis... -
Dat is het probleem, maar dan is de naam van de file ineens vb.php.txt, en dus niet wat ik wil...
-
Citaat van Perrytje11
Uitpakken? Weet niet waar jij mee bezig bent8-)
Ik bedoel: Ik open het bestand, en er komt geen webpagina tevoorschijn, maar een kladblok document8-) -
Heb ik gedaan... maar het bestand pakt zich uit als een .txt bestand i.p.v een .php bestand+o(
En, néé: Scheel ben ik niet!
-
Wat moet ik opnieuw opstarten? Mijn computer?:p
-
Ik sla het op als .php, omdat ik het net bewerkt heb... en dan komt er geen webpagina uit, maar gewoon een pagina in kladblok?!:S
-
Beste leden,
Ik heb een vraag over PHP: Als ik PHP codes heb en die in een bestand opsla als .php, is de code alsnog niet zichtbaar, ik zie enkel de HTML-codering, maar niet de stukken PHP-codering:| Hoe los ik dit op?Mvg,
Crime2Go -
Citaat van brandon192
[offtopic]Heel even heb een tijdje niet op mijnmaffia gezetten maar ik weet niks ervan dat je je eigen scripts kunt toevoegen.
Dus misschien wil jij gewoon een script verkopen aan mijnmaffia of ik moet nog eens op mijnmaffia kijken.[/offtopic]
Je hebt een advertentieblok en een aantal eigen pagina's;) Het is dus mogelijk om scripts toe te voegen, lijkt me zo(xD) -
Citaat van Extreme
Ok dus even om het kort samen te stellen,
Mensen kunnen data kwijt op je server,
Hoe krijgen ze het op de server?Hoe krijgen ze het eraf?
Kost dus 2.50 voor 8.9 GB voor 3 jaar?
Contract is mogelijk qua veiligstellen van data?
Eerst moet je betalen. Dan stuur je je script (eventueel downloadlink(s)) naar mij via PM, ik zet ze online en dan krijg je een .tk domeinnaam en kan je je website bekijken. En ja; het is voor de veiligheid, zo'n contract.Onze website staat nu online! Klik hier!
-
Citaat van R.Jipping
Vind het zelf een beetje een raar verhaal, ben je van plan om met een contract een te werken zodat anderen er zeker van zijn dat de scripts veilig zijn in u handen?
Nee, als zij een contract willen als bewijs dat ze me kunnen vertrouwen, maak ik wel een contract. Zodat niet iedereen gaat denken dat ik een ripper ben... -