Posts by cosa-nostra

Heb ik gedaan het werkt helaas niet..
    Zo ziet het er nu uit:

Wat doe ik fout?:$

Beste,

Ik kom hier maar niet uit, ik wil mijn doneer script ombouwen naar een massa doneer script.
    Dit heb ik tot nu toe maar dit werkt niet:

PHP
    if($member = mysql_fetch_object(mysql_query("SELECT `login` FROM `[users]` WHERE `login`='{$_POST['to']}'"))) {
              mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`=`bank`+{$_POST['amount']}");
              mysql_query("UPDATE `[users]` SET `clicks`=`clicks`+{$_POST['clicks']}");
              mysql_query("UPDATE `[users]` SET `attack`=`attack`+{$_POST['attack']}");
              mysql_query("UPDATE `[users]` SET `belcredits`=`belcredits`+{$_POST['belcredits']}");
              mysql_query("UPDATE `[users]` SET `paying`=`paying`+{$_POST['paying']}");
              mysql_query("INSERT INTO `[logs]`(`time`,`IP`,`login`,`person`,`code`,`area`) values(NOW(),'{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}','Massa Donatie','{$member->login}',{$_POST['amount']},'donate')");
              print "  <tr><td class=\"mainTxt\">Er is \${$_POST['amount']},- aan alle leden gedoneerd en ook zijn er: {$_POST['belcredits']} belcredits gedoneerd</td></tr>\n";

Maar als ik deze regel weg haal:

PHP
    if($member = mysql_fetch_object(mysql_query("SELECT `login` FROM `[users]` WHERE `login`='{$_POST['to']}'"))) {

Werkt het nog steeds niet, wie kan me helpen om te zorgen dat alle users de donatie krijgen?

Alvast bedankt,

Mvg,

Cosa-Nostra
    Dennis

Bij deze,

10 is het aantal seconden ;)

PHP
    <meta http-equiv="refresh" content="10">

Dit zet je dan in bijv. balkje.php als zo je balk script heet voorbeeld:

ILuvBikinies,

De minimale beveiligings tijd op Targetpay is 10 minuten.
    En dit is niet echt het gene wat ik bedoel, ik bedoelde meer iets van dat er uit mijn tabel gelezen wordt van er is om ..:..:..:.. betaald. En dat in het script staat; als de tijd/datum minder verschil heeft dan 5 minuten dan worden er geen credits bijgeschreven.

Toch bedankt(a)

Beste,

Ik heb een probleem met mijn bel service script.
    Mensen kunnen nu meerdere malen op de link klikken bij targetpay en dan word er ook per keer dat ze klikken 100 credits bij geschreven. Ze klikken dan bijv. 20x terwijl ze maar 1x betaald hebben.

Nu wil ik dat dit beter beveiligd word dat er bijv. in een tabel bij word geschreven geklikt/ gekocht om die tijd en dat zodra ze nogmaals klikken er dan staat; Sorry je hebt al geklikt en betaald.
    En dat er dan ook geen belcredits bijgeschreven worden.
    Is het mogelijk en zoja hoe dat mensen 1x per 5 minuten of een andere tijd kunnen bellen/ klikken?

Dit is het script nu:

Citaat van Darsstar

Zet $site terug of verwijder alles wat met $site te maken heeft uit de ubb() functie.

Die zijn helemaal niet statisch, het zijn default waarden voor als je die parameters niet mee wilt geven. Dat is heel iets anders dan statische variabelen binnen een functie.
    Volgens mij weet jij dat wel, maar ik wil het ff duidelijk hebben voor de TS.

Bedankt ik had dit al door ik heb ook alle $site waardes vervangen :}

Beste CP Leden,

Ik zit een beetje te kloten met het Webtiger script en ik wou een functie toevoegen voor een eigen tekst in profielen van leden.

Nu lukt mij dit wel alleen krijg ik de volgende foutmelding:

Missing argument 2 for ubb(), called in /BLABLABLA/profiel.php on line 91 and defined in /BLABLABLA/ubb.php on line 2

Lijn 91 Profiel.php

PHP
    echo "<td width='83%'>".ubb($list['overmij'])."</td>";

Lijn 2 UBB.php

PHP
    function ubb($string,$site,$html="1",$smilies="1") {

Wat is de fout hier in?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Cosa Nostra

Deze source was al 4 jaar oud.
    Zelf opnieuw opgebouwd nieuwe functies e.d. toegevoegd.
    Ik zou niet meer weten welke source dit ooit was het is voor mij ook een hele tijd geleden.

in 2008 had ik dit al draaien alleen het probleem was dat plotseling mijn hosting provider failliet ging..
    Ik had nog een hele oude backup (met veel fouten en dingen die niet klopten) deze ben ik sinds vorige maand weer opnieuw helemaal aan het opbouwen.

Krijg trouwens nog steeds dezelfde melding....

EDIT:
    Ik heb trouwens net de '' tussen de [] vandaan gehaald bij cash en bank nu krijg ik die melding niet meer.
    Zou dit het probleem op moeten lossen?

Ik ga het zo dadelijk testen!

Werkt helaas niet ik krijg dan dit:
    Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /../../public_html/vermoorden.php on line 330

Beste leden,

als leden van mijn spel iemand willen vermoorden krijgen ze geen bankgeld/ contant geld van de gene die ze vermoord hebben.
    Weet iemand hoe dit kan?

Hierbij mijn moord script:

Alvast bedankt voor het helpen :}

Citaat van FrankY
    PHP
    $i =0;
    //boven while

$i++;
    //onderwhile
    //en waar je wilt laten zien dit:

$i;

Ik heb dit erin gezet maar dan krijg ik overal 1 of 2 of 9.
    Waar moet ik dit ongeveer zetten?
    Ik heb het geprobeerd op regel: 41 en op 43.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.09.11 22:53:39:
    Te snel opgegeven haha.
    Het is me al gelukt hij staat nu op regel 60 hier gaat het wel goed.

Hartstikke bedankt!

Topic mag dicht :slotje:

Citaat van Jasper

Regel 41:

PHP
    $dbres                = mysql_query("SELECT `name`,`owner`,`type`,`def_lvl1`,`homes` FROM `[clans]` ORDER BY `def_lvl1` DESC");

zo wel?

Ja nu sorteert hij hem wel top!
    Nu heb ik nog 1 laatste vraag hoe kan ik #1 #2 etc. in de lijst zetten?
    Dus dat ze voor bevestiging zien hoe ver ze staan in de lijst?

Zodra ik dit gebruik krijg ik niet alle power van de clan.
    Tevens krijg ik ook deze melding:
    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /......../public_html/clanlist.php on line 44

Het ziet er nu zo uit:

Ik wil dat hij die power sorteert van hoog naar laag en er bijv. #1 of 1 2 3 etc. voor zet.

Goedemiddag,

Ik beheer zoals vele van jullie mijn eigen Criminals game.
    Nu heb ik alleen een probleem ik heb een familie lijst alleen zijn de leden niet gesorteerd op power van de familie wat wel zo moet zijn.
    En ik kom er ook echt niet uit.

Is er misschien iemand die mij hiermee kan helpen?

De bedoeling is dus om de families (clans) te sorteren op power van hoog naar laag.

Alvast bedankt!