€10, als wij het nu meteen kunnen afhandellen en je de banner waar borncriminal een mooi opvallend naam van kunt maken!
Posts by ntnt
-
-
Beste
Crimecrime ziet er goed uit kun je de naam "Maffialegend.nl" er in verwerken.
veder klopt de formaat nog niet en kun je aninimatie toevoegen.widht: 468
height: 60
format: gifKun je nog 2 ontwikkelen veder niet de texsten vergeten en in all 3 banners moet opvallend te zien zijn dat bij registratie 1000 Bel Credits kadoo krijgen.
link:http://www.bannerset.nl/bannerset/
banners/bulletstar/468x60.swfGroeten
-
Beste
Ik ben opzoek naar iemand die een klein banner project wilt aannemen het gaat om het ontwikkelen van 3 banners.
Wat voor banners zijn wij opzoek naar?
Mafia/crimegames zoals mafiaway/bulletstar/camorraworld
die banners zijn erg aantrekkelijke dit verwachten wij ook!De texten ben je vrij in om te schrijven waarmee je denkt dat gebruikers zullen aanmelden op het RPG spel.
Beloning 10 euro!
voorbeeld grote van de banners!
http://www.webcookies.nl/Promotie/webcookies1.gifVoorwaarde
* Geen reclame vermeldingen.
* Geen paint
* wel aninimatie banners.
* de banners worden uitsluitend aan ons verkocht.Groeten
-
Je hebt PM nog andere geintereseerde?
-
heb 3 banner positie beschikbaar voor jullie PM maar hoeveel geld je percies per week wilt/kunt betalen! en op welke pagina je de banner wilt je kunt natuurlijke ook all 3 de pagina gebruiken.
Toegestaan enkele criminals games!
2) http://www.dutchleader.nl/top50/
3) http://www.dutchleader.nl/top50/index.php?lijst=rpg
+/- dutchleader is niet van mij wel de banner posistie die wij voor een heel lang tijd hebben ingekocht! dus grijp je kans!
groeten
-
Je kunt bieden wat je het zelf waard vindt! Heb geen prijs in gedachten mocht je bod interessante zijn dit hoef niet veel geld te zijn zijn de domeinen meteen van jou!
-
Sure bied maar
-
Hierbij een compleet set domeinen te koop! betaling kan via paysavecard of bank overschrijving of telefoon of welke manier van betaling jij wilt.
Domeinen staan bij versio.nl
Geldig nog 1 jaar ongeveer.
al 3 jaar in mijn beheer.maffia-way.nl
mafia-way.nl
maffia-way.be
mafia-way.be
mafia-way.comHierbij de stats had een spel online gezet zonder reclame met analytics code er in deze spel heb ik vervolgen NA 1 dag weer offline gehaald daarom enkele van die dag de stats van die dag bekend dit was zonder enige vorm van reclame, heb vervolgens het domein gebruikt voor een nieuwe source code en wat reclame gemaakt vervolgen die ook offline gehaald.
Het zijn mooi domeinen waarmee je met SEO veel mee kunt bereiken - bezoeker trekken!
Doe een goed bod en de domeinen zijn van jou zet een mijnmafia spel erop of link het door naar huidige website of plaats een source code van CP er op traffic komt vanzelf als je wat SEO doet!
Bezoeken: 44
Unieke bezoekers: 36
Paginaweergaves: 101
Pagina's/bezoek: 2,30
Gem. bezoekduur: 00:02:12
Bouncepercentage: 54,55%
% nieuwe bezoeken: 81,82%81,82%New Visitor
36 Bezoeken
18,18%Returning Visitor
8 Bezoeken -
En wie gaat het inbouwen in nieuwe layout?
ziet eigelijke beetje er uit als "criminaltyle" of is deze uniek. -
Iemand toevalig een idee wat een better manier van ranken in criminals spellen zou kunnen zijn crimeclub sprong door het ranking syteem er echt uit vandaar de vraag of iemand een idee heeft hoe gek dan ook plaat maar in de topic and let's start a discussion! wat de best manier is om ranking in spel toevoegen waardoor een rank ook iets waard wordt in het spel. :@
Mocht je idee er zo erg uitspringen dat je het niet wilt delen in een topic kun je mijn een PM sturen mocht ik hetzelfde vinden komen wij wel over de vergoeding hierover uit!
-
criminalstyle is niet te download gratis zover ik dit weet daarnaast kun je alles testen en als iets op mafia-way.com werkt dan moet het bij jou ook 100% werken aangezien je de zelfde code ontvangt die ik heb gebruikt om het daar online te zetten. Hoe kan het mij wel lukken en jullie niet.
-
@ brickshop je koop wat je zelf hebt kunnen testen en zelf hebt gezien achteraf hierover alleen maar negatief dingen melden terwijl je zelf niks van bakt klopt dus niet. de meeste fouten komen door geen cronjob instellen maar dit kan hij ook niet laat staan draait krijgen van het spel.
@ crimz lees eens wat je zelf zegt het werkt alleen via de link van criminalstyle mischien wordt het tijd dat je die link gaat zoeken en veranderen naar jou domeinnaam en het werk!
-
@ brickshop + @ sukel fouten kunnen altijd voorkomen maar het gaat er om wat wij met de fouten doen wij lossen deze op en zorgen dus dat je altijd ontvangt voor wat je betaald dus zegt neem ik aan voldoende.
-
@ brickshop is al 10 keer op een normaal manier gecontact en aangeven dat zijn e-mail adres niet werkt en ik die steeds tereug krijg vervolgens gaat hij alleen zeuren en dreigen en niet een andere e-mail adres toesturen zodat het opgelost kan worden en mij hier voor oplichter uitmaken voel je wel lekker in je hoofd? ik kan je hiervoor aanklagen dus pas op je woorden.
En iedereen is een apart situatie er ging iets verkeerd niet volgen van instructie betaling problemen waardoor ik het moest afwerken en dat is altijd gebeurt dus snap niet waarom zoveel negatief reactie er zijn aangezien altijd opgelost wordt.
Hier bewijs 8x heb ik hem een bericht gestuurt wat verwacht je dat ik nog 100x ga sturen?
(naam prive), Mail, mij, Mail (8)
Re: Bedankt voor je bestelling - Delivery to the following recipient failed permanently: [email protected] Technical details -
site is heel vaak offline is niet normaal meer terwijl alle sites werken ben ik de enigste lijkt mij namelijke sterk.
-
Als je echt geintereseert bent stuur je even PM
-
Beste
ik ben opzoek naar personen die mooi banner kunnen maken crime/mafia met bewegende plaatjes/teksten je bent vrij om zelf iets in elkaar te zetten.
in ruil heb ik een heel leuk aanbod voor je PM mij maar als je interesses hebt deal gaat enkele door als je minimaal 5 banner kunt leveren dan lever ik jou iets waar je veel plezier van zult hebben.
de doel is om nieuwe leden te laten registeren dus maak effectief banner die gebruikt kunnen worden met aantrekkelijke teksten. en afbeeldingen je bent vrij om dit zelf te bepalen.
Groeten
-
Prima en Bedankt
-
Het probleem is opgelost je kunt nu vanaf demo inloggen.
-
Ik heb niks ingevuld.