Posts by galo

    wat is dat nou weer voor antwoord :s? alsof ik dat niet allang gedaan had ?:s


    en ik vraag om hulp als je me die niet kan bieden post dan aub niks ?

    Ik wil graag dat de datum en tijd komt te staan


    op deze manier


    Tijd & datum
    15:41:11
    11-11-2012


    maar nu staat er alleen


    Tijd & datum
    NaN:NaN:NaN
    NaN-NaN-NaN


    weet iemand hoe ik dit stukje werkend krijg???



    <script language="javascript">
    tellertest = <?php echo data->test; ?>


    dit is een stukje van mn javascript hij moet een tijd uit mn db halen bij test alleen hij geeft foutmelding :S


    Parse error: syntax error, unexpected T_OBJECT_OPERATOR, expecting ',' or ';'

    heey ik heb hier een stukje html maar ik zou graag willen dat het werkt met php maar heb het ff geprobeert met weinig resultaat zijn er mensen hier die me kunnen helpen het is voor in een profiel een plaatje te laten zien van max 150 kb en alleen jpg of gif en png en het mag niet groter dan 280x230


    in mn database staat het stukje als userpic


    PHP
    <table class=pagina cellspacing=0 align=center>
    <tr><td colspan=3 class=titel align=center><b>Plaatje</b></td></tr><tr><td style="padding:0px;border:none;background-color:black;height:1px;width:100%;"></td></tr><tr><td colspan=3 class=inhoud align=center>Je hebt momenteel geen eigen plaatje geupload.<form action="profiel2.php" method="POST" enctype="multipart/form-data"><input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="200000"> Bestand: <input type="file" name="imgfile"><br>(max. 150 kB, formaat: jpg, gif, png)<br><br><input type="submit" value="Uploaden"><br><br>Upload je een plaatje groter van 280x230, zal die automatisch verkleint worden</form></td></tr></table><br>

    ik heb een vraagje hoe krijg ik het voor elkaar dat als je famrang 4 of famrang 7 bent dat je naam niet word weergeven want nu staat de capo als capo weergeven maar tegelijkertijd staat die ook in zn eigen spot


    nee dat was niet het geval dat d8 ik dus ook maar daar ben ik de fout mee ingegaan en dit heeft me een paar uur van mn tijd gekost xD


    btw ik heb nog een vraag is het mogelijk om youtube filmpjes in een user profiel te zetten zoja hoe doe ik dat???

    ik moest nog in het stukje famillie images/noimg.gif zetten ik had wel gemaakt dat het er stond maar bij mn bestande familie was dat nog niet erin gekomen dus het was nog een leeg veld als je begrijp wat ik bedoel???