Posts by L.Kok
-
-
Het was inderdaad bedoeld als een 1 April grap, echter was het een razend populaire update. De social media stond er vol van.
Er was ook beloofd om diegene die de eerste Pokémon Master was een job aan te bieden bij Google. Dit was natuurlijk wel een grap.
Wat er nu gaat gebeuren met de pokémon weet ik niet, wellicht gaan ze weg of gaan ze er meer verstoppen!
-
Hallo iedereen,
Google Maps heeft zonet een leuke toevoeging gedaan, vanaf vandaag zal het mogelijk zijn om 150 pokémons te vangen. Deze pokémons bevinden zich wereldwijd op de hele map. Wanneer je ze alle 150 hebt gevangen kan je jezelf een echte Pokémon Master noemen.
De Pokémon Challange is in samenwerking met Nintendo gerealiseerd door Google Maps, het werkt enkel voor iOS en Android devices.
Natuurlijk is dit de eerste 1 April grap die Google dit jaar bekendmaakt, wellicht zullen er nog meer volgen.Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind het best wel iets hebben, je moet het maar bedenken!Tenslotte hierbij het filmpje waarmee Google Maps kwam aanzetten:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Dit lijkt heel erg op de layout van wjdiensten.nl, weet niet of je het menu hiervan hebt of niet.
Tevens zou ik gaan voor een lichte layout (wit, grijs) -
Ach, elk voordeel heeft zijn nadeel.
Dit zal enorm efficiënt werken bij criminelen die ze aan het opsporen zijn als de software volledig goed werkt.Dat lijkt me de hoofdzakelijke bedoeling van dit soort software.
-
In principe kunnen we hier tegen dan niets doen maar dan moet je ervoor zorgen dat het script pas begint te werken nadat je op ik ga akkoord of dergelijke dingen klikt.
Maak de gebruiker er wel van bewust wat er precies op de achtergrond loopt en wat de gevolgen hiervan zijn voor de gebruiker zelf.
-
De link is weggehaald, deze mag pas weer geplaatst worden wanneer het programma op de achtergrond verwijdert is.
-
Het zit hem in de controle van je wachtwoord, de laatste if die je hebt staan voordat je de session gaat zetten.
Naar mijn mening moet je deze query gebruiken:PHP$result = mysqli_query($con,"SELECT klantnummer,wachtwoord FROM customers WHERE klantnummer = '".$_POST['klant']."' AND wachtwoord = '".sha1($_POST['pass'])."'");
Op voorwaarde dat het database veld voor wachtwoord, wachtwoord noemt.
Ik zou tevens ook eens kijken naar het beveiligen van je query.Bovenstaande query kan je gewoon een count rows op los laten om te kijken of er een match is in de database.
-
Wat misschien ook handig is om te weten is of het een PSD bestand moet zijn of ook gesliced?
-
Houd je er rekening mee dat de provider (van de beller) ook kosten in rekening brengt?
Stel iemand zit met 10 euro beltegoed, dan kan hij volgens mij niet 10 euro aan je site uitbesteden. (omdat provider er boven op kosten rekent)Het zou inderdaad mooi zijn als de gebruiker ziet hoeveel hij zal moeten betalen in het echt en hoeveel Oppa krediet hij krijgt.
Echter denk ik dan dat je de mensen ook hun provider zal moeten laten opgeven en aan de providers vragen hoeveel ze hiervoor vragen. -
Allereerst lijkt het een goede maar simpele layout te zijn (Goed!)
Als ik naar onder scroll zie ik dat Terms of Service de standaard kleur van een link heeft, niet zo mooi..De buttons vind ik niet zo mooi, wellicht hier een beetje css3 op los laten?
-
Hallo iedereen,
Ik ben al enige tijd aan het zoeken naar een onderwerp voor een nieuwe site te lanceren.
Dit omdat ik iets om handen wil hebben en wil werken met een team om zo mijn studies toe te passen.Hebben jullie nog interessante onderwerpen of ideeën?
De website moet totaal niet winstgevend zijn!Alvast bedankt,
Laurens -
Is het mogelijk dat je de oplossing hier ook deelt, zodat leden met hetzelfde probleem hier ook een oplossing voor hebben?
-
En wat is je budget hiervoor?
Moet alles lopen via een database of komt deze niet ter sprake? -
-
ditismenno: Je oplossing is fout.
Wanneer je gaat werken met dit soort MySqli query's, dan moet je ook de connectie variabel aangeven.In de variabel link staat dan de connectie naar de database.
-
Vind het zeker mooi, alleen vraag ik me af waarvoor het dient?
Is overigens de button zelf gemaakt? Aangezien ik deze een tijd geleden ook gewoon op internet heb terug gevonden. -
Bedankt dat klopt!
Ben niet zo dol op die korte statements maar werkt hier inderdaad! -
Hallo iedereen,
Ik ben momenteel bezig aan een website, maar echter loop ik vast.
Ik heb dit stukje script:PHPswitch($_GET['p']){ case 'home': $sInc = 'pagina/home.php'; break; case 'admin-accounts' && $getInfoAccount["rank"] == 1: $sInc = 'pagina/admin/admin-accounts.php'; break; case 'admin' && $getInfoAccount["rank"] == 1: $sInc = 'pagina/admin/admin.php'; break; default: $sInc = 'pagina/home.php'; break; }
Dit zorgt ervoor dat wanneer je naar een pagina wil gaan, hij de juiste pagina neemt en anders de default.
Echter wil ik ook de adminpagina's er tussen zetten, maar daar lijkt het mis te lopen.Weet iemand een oplossing?
-
Deze functie komt van de orginele banditi.nl
Graag meer tips en suggesties aub??Bijna heel het linker menu is werkend! op call credits na!. Rechter menu kan je al het een en het ander doen, maar nog niet klaar!
Dus weer een aantal paginas toegevoegd!
---
Tevens ook een nieuwe functie 'Familie power'. Als je een eigen familie hebt en je koopt power voor de leden wordt dat uitgesplitst ook in je profiel.. Als jij je familie verlaat verlies jij je familie power!
Met die familie power wordt je sterker kwa kracht en aanvallen! Dus de speler moet zijn familie trouw blijven anders verliest hij zijn power!Hier komt ruzie van, zorg dat de speler slechts een aantal percentage verliest naarmate hij langer in de familie zit groeit dit percentage.
Anders wanneer een don even alle leden gaat kicken nouja dan zijn alle leden hun power kwijt.Updates:
Familie Misdaden
Familie KillsDe stijl van criminaliteit vind ik enorm lelijk, misdaad menu, etc.
Ik zou er een deel uitlaten omdat dat onnodig veel opties zijn..