Hierbij kondig ik aan dat ik het script: handelingen zal maken.
Wat is dat nu precies?
In het spel zijn er 3 type's (drugsdealer, wetenschappen, politie), omdat de core van de game behouden moet worden. Heb ik in plaats van misdaden handelingen bedacht.
Elk type zal hun eigen specifieke handelingen kunnen uitvoeren waarmee ze meer geld kunnen verdienen.
Inhoud van handelingen:
1. Drugsdealer
- Zoek cannabis restjes op de grond van een junkhuis. (Je hebt helaas niet veel geld, en zal tevreden moeten zijn met de restjes van anderen.)
- Lever XTC aan vaste klanten. (Je vaste klanten staan te wachten op hun bestelling!)
- Haal een nieuwe drugs op bij je ontwikkelaar. (Deze nieuwe drugs is het laatste moderne snufje, enorm veel geld waard zorg dat het veilig aankomt!)
- Overval een vijandig drugslaboratorium! (Het is tijd om je vijanden te leren wie deze zaakjes in handen heeft!)
2. Wetenschapper
- Het laboratorium is vuil! (Begin nou eens met het opkuisen van je rommel!)
- Onderzoek een onbekende cel. (Een onbekende cel is zonet binnengebracht, tijd voor een onderzoek!)
- Ontwikkel een medicijn. (Een nieuwe ziekte komt opzetten, tijd om deze te genezen!)
- Ontwikkel een dodelijk virus! (Een virus waarmee je mensen kan doden? Hiervoor zullen ze veel geld betalen!)
3. Politie
- Papierwerk, tot in de late uurtjes! (De laatste tijd is er enorm veel papierwerk verzameld, tijd om dit te verwerken!)
- Patrouilleren (Patrouilleren in de stad en kijken naar verdachte situatie's.)
- Onderzoek een misdaad. (Er is zonet een misdaad gepleegd, haast je naar de crime scene en onderzoek de feiten!)
- Cold Case (Een nieuwe tip is binnengekomen, los de cold case op!)
Preview van de HTML structuur: