Posts by L.Kok

Hierbij kondig ik aan dat ik het script: handelingen zal maken.

Wat is dat nu precies?
    In het spel zijn er 3 type's (drugsdealer, wetenschappen, politie), omdat de core van de game behouden moet worden. Heb ik in plaats van misdaden handelingen bedacht.
    Elk type zal hun eigen specifieke handelingen kunnen uitvoeren waarmee ze meer geld kunnen verdienen.

Inhoud van handelingen:
    1. Drugsdealer
    - Zoek cannabis restjes op de grond van een junkhuis. (Je hebt helaas niet veel geld, en zal tevreden moeten zijn met de restjes van anderen.)
    - Lever XTC aan vaste klanten. (Je vaste klanten staan te wachten op hun bestelling!)
    - Haal een nieuwe drugs op bij je ontwikkelaar. (Deze nieuwe drugs is het laatste moderne snufje, enorm veel geld waard zorg dat het veilig aankomt!)
    - Overval een vijandig drugslaboratorium! (Het is tijd om je vijanden te leren wie deze zaakjes in handen heeft!)

2. Wetenschapper
    - Het laboratorium is vuil! (Begin nou eens met het opkuisen van je rommel!)
    - Onderzoek een onbekende cel. (Een onbekende cel is zonet binnengebracht, tijd voor een onderzoek!)
    - Ontwikkel een medicijn. (Een nieuwe ziekte komt opzetten, tijd om deze te genezen!)
    - Ontwikkel een dodelijk virus! (Een virus waarmee je mensen kan doden? Hiervoor zullen ze veel geld betalen!)

3. Politie
    - Papierwerk, tot in de late uurtjes! (De laatste tijd is er enorm veel papierwerk verzameld, tijd om dit te verwerken!)
    - Patrouilleren (Patrouilleren in de stad en kijken naar verdachte situatie's.)
    - Onderzoek een misdaad. (Er is zonet een misdaad gepleegd, haast je naar de crime scene en onderzoek de feiten!)
    - Cold Case (Een nieuwe tip is binnengekomen, los de cold case op!)

Preview van de HTML structuur:

Hallo iedereen,

Voor mogelijke toekomstige projecten ben ik op zoek naar een getalenteerde tekenaar die kwaliteitsvolle afbeeldingen kan ontwerpen. Ik zoek dus niet alleen naar een tekening met potlood maar ook de omzetting naar een echte afbeelding.

Indien jij deze persoon bent, of je denkt dat je iets kan betekenen mag je altijd contact opnemen.

Tim,

Ik heb met jou mogen samenwerken in het team van ICTscripters. Je was een persoon waar je alles tegen kon zeggen, ook over privé leven, telkens wist je wel raad te geven.

Je hebt veel gedaan voor ICTscripters, het ga je goed met wat je in de toekomst allemaal van plan bent!

Ik betreur enorm hard wat er gebeurd is met de mensen die hun mening vrij durfde te zeggen en te verwerken in een magazine.

Verder betreur ik het dat er meteen naar turken / islam wordt verwezen. Waar we vooral rekening mee moeten houden is dat we niet beginnen te veralgemenen.
    Dit was het werk van een bepaalde groep die hun proberen te beschermen achter hun ideologie of religie. Daarom maakt dit niet de hele groep van mensen die achter deze religie staan schuldig aan deze daad.

We hebben ook gezien dat mensen vanuit deze religie of ideologie in opstand kwamen en dit niet vonden kunnen.

De vraag waar ik op dit moment mee zit is, wanneer stopt het? Wanneer zijn wij aan de beurt? En hoe zal het stoppen..

Hallo iedereen,

Een vriend van mij is op zoek naar een Affiche Ontwerper.
    Zij organiseren een boksgala in België als opdracht voor school.

Het zou dus uitstekend zijn mocht je hun gratis willen helpen zodat ze op deze kost kunnen besparen. Iedereen weet hoe moeilijk het is om een event op te zetten met een beperkt budget.
    Echter zal je naam wel vermeld worden op het hele event.

Interesse? Stuur me een privé bericht!

Eigenlijk zitten alle optie's die jij nu opnoemt er al in. Invites kan je vinden onder familie instellingen, hier staat ook meteen profile management. Current members kan je vinden als je naar je familie profile gaat. Je kan uit de familie gaan als je erin zit. Dan staat er i.p.v. Join Family: Leave Family.

Het klopt dat ze nu nog niet uit het menu gehaald worden. Vond ik voor nu nog niet echt nodig. Kan in een later stadium toegevoegd worden.

Bedankt voor de tip(s)!

Dat is waar, maar waar je over moet nadenken is: Staan ze handig gepositioneerd?

Tabbladen bij family settings?

- Invites
    - Profile management
    - Current members
    - Leave family

Verder wordt volgens mij ook het menu niet verborgen wanneer je niet in een familie zit.

Hallo iedereen,

Graag zou ik weten of iemand ervaring heeft met een eigen bedrijf op te starten in België.

Wat zijn de belangrijke punten waarmee je rekening moet houden?

Alvast bedankt

Super gedaan aan alle teamleden die we hebben zien komen en gaan en natuurlijk niet te vergeten alle leden die dit allemaal ondersteunen!

Op naar de 10 jaar!

Dus om een middelbaar diploma te hebben in Economie moderne talen wiskunde en daar bovenop certificaten in IT is niet voldoende om in deze branche aan de slag te kunnen?

Hallo iedereen,

Na een studie van ander half jaar te volgen als Toegepaste Informatica ben ik erachter gekomen dat dit niet echt is wat ik wil doen.
    Het schrijven van software in java, lijkt me niet meteen mijn branche te zijn. Ofwel ligt dit aan de manier van aanleren uit de Katholieke Hogeschool Leuven.

Mijn vraag was of jullie weten of het online behalen van certificaten nuttig is? Deze certificaten tonen dan dat je in een bepaalde richting 'veel' kennis hebt.

Ik woon in België dus indien er mensen zijn die weten hoe dit in België zit zie ik graag jullie mening :)

Maar eens dat de gebruiker zich heeft ingelogd voor de eerste keer vraag ik de verdere gegevens.
    Ik zorg hier echter wel voor een overzichtelijke uitleg. Wat doen we met de gegevens die we van de gebruiker opslaan, etc.

Ik ben momenteel ook bezig met een nieuw project, de gegevens die ik verzamel:
    Emailadres, wachtwoord, ipadres, leeftijd, nationaliteit,datum van registratie en geslacht. (Dit zijn de basis gegevens)
    Verder zijn er dan nog specifieke gegevens voor het project zelf die ik nodig heb.

Hallo iedereen,

Op 16 Oktober organiseerde Apple het iPad-event waarop ze de nieuwe iPad hebben voorgesteld. Waarover Apple echter geen woord heeft gezegd is dat ze deze nieuwe iPads allemaal uitgerust hebben met de nieuwe Apple SIM.

Het grootste voordeel van deze Apple SIM?
    Door de Apple SIM hebben gebruikers ten alle tijde de keuze om te veranderen van operator én tariefplan! Zal Apple hiermee ook deze markt op zijn kop zetten?

De Apple SIM is momenteel alleen actief in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk, dit wil dus zeggen dat er nog steeds een gewone simkaarttray aanwezig is in elke iPad. De enigste vraag die hier aandacht verdient is hoelang dit nog zo zal zijn.

Wat zal er gebeuren wanneer Apple deze SIM-kaart ook in een iPhone zal steken?

Over het algemeen vind ik het een enorm goed idee, alleen weet ik niet of het veel voordelen zal hebben. Ik zit nog altijd bij mijn allereerste provider en ben er tevreden van.
    Hoe zien jullie dit?

Bron: Maakt Apple de traditionele simkaart overbodig met eigen Apple SIM? - Nieuws - Data News.be