Oke dat begrijp ik
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.08.11 20:25:34:
Misschien is het ook handig om te vermelden met welk programma je werkt?
Posts by L.Kok
-
-
-
Misschien in het engels schrijven? :$ Is beter verstaanbaar voor sommige jeugd. Ik kan het perfect verstaan hoor
En een simpel comment script? Of contact script?
-
En die geschikte moderator doet toch niet meer mee
-
Ik wil hem wel
-
Citaat van Robin
Die kun je idd gebruiken (h) Maar wij hebben ook nog dit systeem: http://www.wmwinkel.eu/scripts_meer/12.htmlIk heb die even bekeken, en gezien dat de tekst bij portfolio niet netjes in het kadertje blijft?
Misschien handig om het aan te passen zodat het wel in de kader blijft? Je verkoopt het tenslotte...
-
-
Beste,
Gameplay-concepts is momenteel bezig met een groot project te ontwikkelen.
Waarover het project gaat melden wij niet in dit topic, dit om mogelijke rippers geen kans te geven!
Hebt u intresse stuur mij dan aub een prive bericht dan leggen wij een tijdstip / datum vast voor een uitgebreid gesprek.Het gaat over een project waar in de toekomst zeer veel geld bij te verdienen is en zeker de moeite waard.
De scripter moet kennis hebben van alle programmeertalen die nodig zijn om een website op te richten.Genre van het project: Multi gaming / gaming
Toestemming van: Lodewijk
-
-
Ik raad jou, Sevado Hosting aan ze zijn te vinden op Sevado.nl Momenteel zijn ze offline wegens verbouwingen aan de site maar hij zal snel terug online zijn. Ook kan je contact opnemen met Sevado om te vragen welk pakket het beste is voor u, ofwel laat je er 1 speciaal op jou maat maken!
-
Gameplay-concepts neemt contact met u op.
-
Citaat van F.Ajeti
Hoezo dan? is het dan beter?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.08.11 22:55:14:Dat weet ik dus ook niet:(
Het is zeker beter, omdat je nu elke sstyle moet inbouwen in elke file.. En dit zeer veel werk is,
vandaar zet het in style.css en zet volgende code tussen de head-tags:Dit bij elk bestand herhalen
En dan natuurlijk niet het bestandje style.css aan te maken
En wat betreft die tekst misschien:
{
text-align: center;
} -
-
Beste,
Dat met de procenten weet ik niet. Maar normaal gezien ronden ze niet af, denk ik
Wat betreft 100.00 GB voor een crimegame, dat hangt er natuurlijk vanaf of jou game druk bespeeld zal worden of niet.
Voor het begin is het goed maar hou het wel goed in de gaten! Vanaf je ziet dat je Bandwidth begint te stijgen en toch al over de helft komt zou ik je aanraden up te graden om jo ugame veilig te stellen. -
Hallo,
[offtopic]---
Ik heb onlangs een layout gemaakt en gesliced wellicht wil ik deze nu in css gieten. Helaas na het lezen van wel getelt 5 handleidingen / tut's kan ik nog steeds niet de layout in css gieten maar dan ook helemaal niets ervan..Hopelijk wil iemand die een goede kennis heeft van css samen met mij eens kijken en mij uitleggen hoe ik het beste te werk ga, etc.
Ik zoek iemand die het gratis doet, en er dus ook veel kennis in heeft!
---[/offtopic]Ondertussen toch maar begonnen en ik denk dat het wel iets in de aard van css is
Alleen: Ik heb mijn layout gesliced maar hoe zorg ik dat 1 afbeelding op een bepaalde plek wordt gezet?
En dat hij niet helemaal rechts staat als hij links moet staan bijvoorbeeld.Is dit met margin? of is dit met top: bottom: ....
Alvast bedankt! -
Ik zou het ook doen, dan heb je normaal gezien zeker genoeg dataverkeer (voorlopig!)
-
Je moet het gewoon beter in de gaten houden.
Je kan je dataverkeer, etc checken op de homepagina van de directadmin.
Zorg ervoor dat je altijd genoeg overschot hebt voor moest er toch een onverwachte wendig gebeuren.
Dus zorg dat je altijd extra ruimte hebt staan. -
Oke bedankt!
-
Ja ondertussen heb ik het al gelezen
-