Posts by L.Kok
-
-
Ik heb dat probleem vroeger ook voor gehad. Je moet hem eens starten als administrator. (rechtermuisknop -> Openen als administrator)
Dit zou het probleem kunnen oplossen.
Zoniet:
Programma verwijderen en opnieuw installeren. -
Beste,
Ik ben momenteel bezig met het maken van een bot in C# nu zitten er in de browser radiobuttons waarvan 1 zou moeten worden aangevinkt.
Is het mogelijk door dat door middel van deze code te doen?
We gaan hier dan vanuit dat de andere codes kloppen en dat de ID van de radiobutton '16' is.
Alvast bedankt.
Correctie: radiobuttons! Had het verward met checkboxes.. -
Misschien kan de TS de reeds gemaakte logo's hier in de hoofdpost zetten? Zodat mensen een ideetje krijgen hoe het er zal uitzien?
-
Website naam: Gameplay-concepts
Wat voor site: Bedrijf dat gameplay's ontwerpt.
Extra informatie: / -
Is dat de volledige error die je krijgt? of slechts een deel?
-
Weet ik niet meer, maar ik had deze laten unbuggen
Helaas weet ik niet meer wat de fouten zijn. Maar in elk geval is er al een kleine fout bij statistieken in de standaard source. Daar staat niet alles mooi gelijk. -
Er zijn wel enkele bugs ja.
-
Bij mij doet hij het..
-
Dus ik moet cms_ gebruiken?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.08.11 20:18:14:
Topic kan closed :slotje: -
-
Hallo,
Ik ben vandaag tegen het programma DotProject aangelopen en wil het wel eens bekijken, etc.
Alleen zit ik met een probleem bij de installatie, ze gebruiken de database table prefix maar ik heb geen benul wat ze hiermee bedoelen.
Ik heb gezocht op google naar mogelijk antwoorden maar ben er niets wijzer uit geworden.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.De vraag is dus eigenlijk wat moet ik invullen bij Database Table prefix?
Hieronder een printscreen:
-
-
Waarschijnlijk op een andere site -.-
-
Ik denk dat dit illegaal is? :$
-
Citaat van Crime2Go
Sorry man,
Ik bedoelde het niet zo. Ik vind het aardig en zal zeker even op die website gaan kijken. Maar hoe download ik die icoontjes?Gewoon op de afbeelding klikken en dan wordt je doorverwezen naar een pagina met alle inhoud erop en zie je ergens Download now staan. De meeste Icons zijn daar gratis.
-
Ik weet niet wat je onder verzieken verstaat hoor, maar als je een beetje rond zoekt op die site kan je heel mooie icons terug vinden. Die ook bruikbaar zijn voor een maffia game, ik help je alleen. Maar als de vrager geen moeite doet om geholpen te worden en een klein beetje te zoeken. (Wat toch niet te veel gevraagd is?!)
Maarja, mensen verzieken alleen het topic vanaf ze zeggen dat je een beetje moet zoeken.
-
-
De eerste hit
http://www.freeiconsweb.com/ -