Posts by L.Kok

Ik heb dat probleem vroeger ook voor gehad. Je moet hem eens starten als administrator. (rechtermuisknop -> Openen als administrator)
    Dit zou het probleem kunnen oplossen.
    Zoniet:
    Programma verwijderen en opnieuw installeren.

Beste,

Ik ben momenteel bezig met het maken van een bot in C# nu zitten er in de browser radiobuttons waarvan 1 zou moeten worden aangevinkt.

Is het mogelijk door dat door middel van deze code te doen?

PHP
    webBrowser1.Document.GetElementById("16").InvokeMember("click");

We gaan hier dan vanuit dat de andere codes kloppen en dat de ID van de radiobutton '16' is.

Alvast bedankt.

Correctie: radiobuttons! Had het verward met checkboxes..

Weet ik niet meer, maar ik had deze laten unbuggen ;)
    Helaas weet ik niet meer wat de fouten zijn. Maar in elk geval is er al een kleine fout bij statistieken in de standaard source. Daar staat niet alles mooi gelijk. ;)

Citaat van Luc

heel simpel table prefix houdt in dat je daar het eerste gedeelte van de table moet invullen zoals jij wil dat ze gaan heten dub bijv:

cms_users, cms_table. Dan is cms de prefix.

Ok dus ik kan daar alles gebruiken wat ik wil? Ook de gebruikersnaam ofzo? Of Project, etc?

Hallo,

Ik ben vandaag tegen het programma DotProject aangelopen en wil het wel eens bekijken, etc.
    Alleen zit ik met een probleem bij de installatie, ze gebruiken de database table prefix maar ik heb geen benul wat ze hiermee bedoelen.
    Ik heb gezocht op google naar mogelijk antwoorden maar ben er niets wijzer uit geworden.
    Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

De vraag is dus eigenlijk wat moet ik invullen bij Database Table prefix?

Hieronder een printscreen:

http://i52.tinypic.com/vqobo3.png

Citaat van Crime2Go

Sorry man,
    Ik bedoelde het niet zo. Ik vind het aardig en zal zeker even op die website gaan kijken. Maar hoe download ik die icoontjes?

Gewoon op de afbeelding klikken en dan wordt je doorverwezen naar een pagina met alle inhoud erop en zie je ergens Download now staan. De meeste Icons zijn daar gratis. ;)

Ik weet niet wat je onder verzieken verstaat hoor, maar als je een beetje rond zoekt op die site kan je heel mooie icons terug vinden. Die ook bruikbaar zijn voor een maffia game, ik help je alleen. Maar als de vrager geen moeite doet om geholpen te worden en een klein beetje te zoeken. (Wat toch niet te veel gevraagd is?!)

Maarja, mensen verzieken alleen het topic vanaf ze zeggen dat je een beetje moet zoeken.

Pff...
    Tegenwoordig bestaan er luie mensen ;) Als je daar een beetje rond zoekt vindt je misschien wat je zoekt. Ik heb tenminste al dingen gemaakt en weggegeven voor een maffiagame met zulke icons, gewoon zoeken ;)