Opnieuw installeren, als je er zeker van bent dat je alles correct had gedaan
Posts by L.Kok
-
-
Heb je al de joudomeinnaam/install.php uitgevoerd?
-
Misschien is het handig om een lesje economie te volgen: Financieel plan.
Hierin bereken je je winst, je hebt dus je totale kosten die je kan onderverdelen onder de Constante kosten en de variabele kosten. (TK = TCK + TVK) Lijkt me logisch tot nu toe?
Dan heb je een 2de gedeelte en dat is jou omzet. De omzet heeft de volgende formule:
verkoopprijs x aantal verkochte producten = omzet
Dan om de winst te berekennen doe je simpel weg de omzet - Totale kosten = Winst.
Wanneer men dit bij houdt dient dit ordelijk te gebeuren! Zodat je altijd terug kan kijken in je boekhouding.
Voor verdere info PM me
-
Inderdaad, je hebt verschillende programma's voor het bijhouden van jou boekhouding. Ik zelf ben student Economie en ken er dus wel wat van.
Er zijn verschillende programma's en jij moet dan ook kijken wat voor jou het beste programma is. Elk programma heeft een aparte en andere werkwijze.
Ik werk soms met jGnash, maar WeFact is ook een zeer goed programma en staat hoog aangeschreven.
Mvg,
Laurens -
Gratis-webhost.com (is nog vrij)
Qualitywebhost.nl (is nog vrij) -
-
Jammer dat je weggaat! Succes in Real life!
-
Ik wil atlijd wel helpen, je hebt me op msn spreek me maar aan.
PS: mischien handig bepaalde vereisten eraan toe te voegen?
-
Ik zal het eens proberen en uit testen!
-
Ik snap de vraag niet echt? Misschien kan je proberne hem beter te formuleren?
-
Citaat van pekelterror
Is dit ook voor radiobuttons?
-
Het probleem is dat er 5 radio buttons op 1 pagina staat dus daarom werk ik via GetElementById
-
-
Een gewoon account aanmaken en dan via de database bij users -> Admin = 1
Normaal toch
-
Misschien kan je de link van de files waarvan je jou script hebt even via message zenden? Dan zal ik eens proberen op mijn host
-
Zijn er geen andere vereisten voor het script? Dat je moet hebben op je server / hosting?
-
Je bent zeker dat ze overal op 777 staan?
-
-
Met windows 7 werken meerdere games niet.. Ook kan je eens kijken naar je bit-map? ofdat die x32 of x64 is dacht ik
En anders: Rechtermuisknop -> compabiliteitsproblemen oplossen
-