Posts by L.Kok

Je moet met simpele layouts beginnen ;)

Tip: Print je layout af en slice met potlood vervolgens ga je kijken of dat goed is en dan doe je het op je computer.

Normaal hebben de leerlingen die deelnemen aan de mini-onderneming een contract moeten tekenen dat ze 1 jaar hun project niet mogen verder zetten. Tenminste dit is bij mij zo het geval, waarom dit is moet je vragen aan de mensen die aan het hoofd van de mini-onderneming wedstrijden staan.

Ben ik het niet mee eens. Wij als leden waarderen het dat wij weten wat er gaande is achter de schermen. Omdat onze gegevens toch in de database van criminalspoint staan. Dus is het altijd leuk te horen dat ze dit kunnen verhinderen dat deze worden verkregen.

Goed werk koen! ;)

Hallo,

Ik heb momenteel een preview script staan op een V3host om dingen aan te passen. Nu wil ik iets in de database aanpassen en merk ik dat ik er niet meer in kan!

Ik klik op PhpMyAdmin onderaan en ik wordt verwezen naar:
    mijndomein/phpmyadmin

Maar nu krijg ik hier een lege pagina :s Zijn er nog meer mensen met een V3host die hier problemen van hebben?

Ik vindt hem niet mooi, veel te groot en sommige dingen zijn slecht afgewerkt. Probeer met simpele dingen te beginnen? ;)

Citaat van gocrime

Het enigste is: harry potter the movies zijn net afgelopen.. de populariteit zal ook achteruitgaan ben ik bang.

= FOUT!

Mensen willen Harry Potter 'levend' houden zeg maar. Dit was zo een +/- 7 jaar lang het van het. Ze verlangen naar meer en heb ook gehoord dat JK Rowling een game gaat opstarten en misschien zelfs verder schrijft! ;)

Deze update vervangt de software van je telefoon. Dat betekent het volgende:
    Gebruikersgegevens, zoals contactgegevens, berichten en andere zaken die in je telefoongeheugen zijn opgeslagen, worden overschreven. Gebruikersgegevens op de geheugenkaart van je telefoon blijven behouden.
    DRM-content wordt overschreven.
    De app Backup and Restore wordt overschreven en kan niet worden gebruikt om gegevens te herstellen. Kijk op Android Market voor alternatieve apps om back-ups te maken van je gegevens om deze te kunnen herstellen, zoals MyBackup.
    De apps Creatouch, Neoreader en Quadrapop worden verwijderd.
    Mediascape, het aanpassen van je beginscherm en het aanpassen van je appsbalk worden niet langer ondersteund.
    Moxier Exchange wordt vervangen door ondersteuning voor Android 2.3 Gingerbread Exchange.

Lijkt me duidelijk? ;)

Citaat van R.Jipping

Me eerste vraag is eigenlijk, ga je een beetje de boeken naar spelen of een gewoon rpg spel van maken?

Tip1: Probeer ervaring op te doen uit de films en boeken zodat je alles er in hebt: WegIsWeg, Zweinsveld, Lessen, Leraren, Spreuken, Toverdranken, Zwerkbal etc.

Mijn bedrijf heeft reeds contact opgenomen met hem zodat hij dit niet helemaal alleen hoeft te doen. EN wij zorgen dat alles in orde is, dus ook zorgen wij voor voldoende kennis maar ook voor enkele gegevens, etc.