Posts by L.Kok

Hallo,

Weet iemand van jullie een goede kwaliteit hosting waar je kan betalen met je telefoon?
    Sms of bellen maakt niet uit ;)

Alvast bedankt!

Ik heb weer even zitten neuzen in het script, en misschien is het een optie om een Engelstalige en een Nederlandstalige versie te maken? Soms zijn er hier ook mensen van 13 jaar die mogelijke intresse hebben maar een Nederlandstalige site willen?
    [Just a tip ;)]

Nou die RadioButton bestaat wel ;) Want het programma voert het succesvol uit maar soms (na 10 keer) blijft hij steken en geeft hij deze error. Dus ik zou niet weten wat er fout is.. ;)

Citaat van Guitar

Met Mollie kan je doen dat de klant betaalt, en dan aan het einde van de betaalpopup komt de download tevoorschijn ;)

Dan is er wel een kvk nodig? ;)

Hallo,

ik heb een programma gemaakt die iets automatisch uitvoerd. alleen soms krijg ik volgende error:

PHP
    Error -1300: Cannot find HTML element of type "INPUT:RADIO" with attribute(s) "ID:16&&VALUE:16".. Line 5: TAG POS=1 TYPE=INPUT:RADIO FORM=ID:crime_form ATTR=ID:16&&VALUE:16 CONTENT=YES

Dit is het script:

VERSION BUILD=7401598

PHP
    VERSION BUILD=7401598
    TAB T=1
    TAB CLOSEALLOTHERS
    URL GOTO=http://www.bandias.nl/index.php?a=mod_crim_crimes
    TAG POS=1 TYPE=INPUT:RADIO FORM=ID:crime_form ATTR=ID:16&&VALUE:16 CONTENT=YES
    TAG POS=1 TYPE=DIV FORM=ID:crime_form ATTR=ID:captcha_content_crime_form
    IMAGECLICK POS=1 IMAGE=Pistool.png CONFIDENCE=95
    WAIT SECONDS=30

de fout zou zich op lijn 5 moeten voordoen, het is met het programma: iMacrosbrowser gemaakt.

Citaat van az

@joyeria daar ben ik het volledig mee oneens! Zonder hem zouden tablets etc ook wel uitgevonden zijn anders kan je ook zeggen dat zonder bill gates er geen computer was maar die zou ook door iemand anders uitgevonden zijn.

Heb niks met apple producten etc maar als persoon rip steve

Andere zullen het misschien wel ooit uitgevonden hebben, maar waar we niet aan denken is dat Steve Jobs het op de juiste moment uitvond. VOOR zijn concurrenten en hiermee dus bewees dat hij een zeer goede econoom was. Aangezien hij dit perfect kon inschatten. ;)

Citaat van Hood

Jammer dat hij dood is.
    Maar nu moet ik ook mijn powerpoint presentatie aanpassen.

Deze reactie is zeer ongepast, deze man, Steve Jobs was een zeer groot man. En was eigenlijk de richtingsaangever van innovatie. Hij bracht nieuwe producten op de markt en de andere kopiërden het slechts, zullen er nu wel nieuwe producten op de markt komen waar de consument behoefte aan heeft?

Steve Jobs was een belangrijke econoom, misschien wel 1 van de beste. Hij wist wat de consument wou na het andere product. Zijn combinatie van handelen was wonderbaarlijk en soms zeer gewaagd.

Respect voor deze man! ;)
    En zoals hij zei: "Stay hungry, stay foolish!"

RIP

Hallo,

Ik heb maar weer eens een crime layout INGAME proberen te maken. Dit is +/- mijn 3de layout, deze keer heb ik toch proberen hem af te maken.

Dit is het resultaat:
    http://i51.tinypic.com/2py5lxg.png

Zouden jullie jullie mening zo willen formuleren:
    Cijfer:
    Minpunten:
    Pluspunten:
    Geschatte waarde:

Alvast bedankt!

Mozilla Thunderbird gaat die enkel op Mozilla firefox? Ik werk namelijk met Google Chrome.
    Zo niet dan wil ik Thunderbird zeker gaan gebruiken!

Hallo,

Ik ben van plan Outlook te gaan gebruiken als e-mail programma. Vooral omdat telkens inloggen op hotmail, etc veel teveel tijd kost.
    En je weet wat ze zeggen:
    "Time is money"

Nu enkele vraagjes:
    Weet iemand waar ik outlook kan krijgen enzo ja is dit gratis?
    Heeft er iemand ervaring met outlook? Wat zijn de nadelen en voordelen dan?

Alvast bedankt.