Zoals hierboven aangegeven werk je het beste met een margin-bottom
Posts by L.Kok
-
-
De partner moet dus ook kennis hebben van welke programmeertalen?
-
Ofwel include je de file? en laat je de file waar de gegevens (apart) instaan refreshen?
Is dat niet mogelijk? Ik weet het niet hoor :$ -
-
A: 45 kilometer - over 10 kilometer fietsen ze 1 uur.
Dus: fietsen ze in totaal 4 uur en 30 minuten.B: Ze hebben ongeveer 1 uur gefietst. Want ze fietsen 10 kilometer per uur.
C: Ze moeten nog 30 minuten fietsen.
A 6 uur
B 4 uur en 30 minuten moeten ze fietsen dus hebben ze 1 uur en 30 minuten aan pauzes besteed.Alsje!:cheer:
Ik hoop dat dit juist is ;p
Voor verdere uitleg kan je het altijd vragen, ik zal dit proberen te beantwoorden! -
Mag je dit dan wel verkopen?
-
Is dit ook slice, html, etc?
-
PM verstuurd.
-
In belgië zijn belspelletjes illegaal verklaard op tv. Ik denk dat de wetgeving hiervoor kan doorgetrokken worden naar dit onderwerp. En dat dit dus ook illegaal is.
-
Ik heb een voorkeur van nieuwe domeinnaam. Eigenlijk wil ik zelf de naam kiezen van het domein.
-
Hallo,
Ik heb hier nog een domeinnaam bij versio staan.
Namelijk: Fileholder.beDeze staat online maar is niet bekend voor mensen d.w.z. dat er in principe geen bezoeken aan de site zijn geweest, buiten voor te testen.
Ik zoek iemand die dit domein wil ruilen tegen een nieuwe domeinnaam. (Natuurlijk ook bij versio én het liefst .be!)
Indien u geïnteresseerd bent, kan u me via PM een bericht sturen.
Domein verloopt op: 14-10-2012
-
Misschien handig dit even te bewijzen, zo niet een contractje opstellen waarin staat dat je wel degelijk de rechten hebt en dat laten ondertekenen door Themeforest?
-
Betaalmogelijkheden?
-
Wegens een probleem met mijn computer, sloot deze automatisch af, zonder dat ik de psd heb kunnen opslaan.
Zeer jammer..
Daarom :slotje: -
Weet iemand een goede vind plaats waar ik zulke cartoons kan vinden?
-
-
Oke, ik gebruikte al Arial voor deze menu's maar blijkbaar werd dit niet herkent. Ik zal eens met Verdana proberen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.11.11 15:12:57:
Ziezo: http://i39.tinypic.com/nfmmpt.png -
Hallo Kabling,
Welk lettertype raad jij dan aan?
Van de rest zal ik werk maken! -
Hallo iedereen,
Graag zou ik feedback hebben over een layout die ik gemaakt heb. Gelieve jou feedback zo uitgebreid mogelijk te maken en dus niet gewoon: "slecht of goed".
http://i39.tinypic.com/nfmmpt.png
Alvast bedankt!
Designed met hulp van Guitar!Link aangepast!
-
De image geheel over het scherm met het hand, doe er iets extra aan. Een effect (shadow, ofzo) Nu lijkt hij er gewoon weg opgeplakt..