Dit is er zelf onder gezet, denk ik
Via een programma?
Posts by L.Kok
-
-
Bedankt!
Hoe zo een domme fout, die vermeden kon worden zoveel fout kan doen 8-)Kan gesloten worden!
-
PHP
Toon Meerbody { background: #f5f5f5; } #titel { color: #d2d2d2; margin-top: 40px; font-family: Trebuchet MS, sans-serif; font-size: 24px; } #titel span { color: #aaaaaa; font-size: 36px; font-family: Trebuchet MS, sans-serif; } #container { width: 502px; margin-left: 35%; margin-top: 30px; } #contenttop { width: 502px; height: 9px; background: url('images/contenttop.png') no-repeat; } #contentmiddle { width: 502px; height: 230px; background: url('images/contentmiddle.png') repeat-y; } #contentbottom { width: 502px; height: 12px; background: url('images/contentbottom.png') no-repeat; } #informatie { width: 291px; margin-left: 5 px; padding-top: 5px; padding-bottom: 20px; float: left; font-family: Trebuchet MS, sans-serif; font-size: 12; color: #bcbcbc; } #informatie img { padding-left: 15 px; padding-top: 10px; } #actie { width: 191 px; padding-left: 5px; padding-top: 5px; padding-bottom: 20 px; float: right; font-family: Trebuchet MS, sans-serif; font-size: 12px; color: #bcbcbc; } #actie ul { list-style: none; padding-left: 5 px; padding-bottom: 5px; } #actie input { background: #f5f5f5; height: 25px; margin-bottom: 10px; color: #bcbcbc; border: 0px; -webkit-border-radius: 5px; -moz-border-radius: 5px; border-radius: 5px; }
Hierbij de css code
-
Hallo,
Ik was een layout aan het maken, toen ik tegen een vervelend probleem op botste.
In google chrome ziet hij er volledig goed uit, alleen in firefox staat hij niet zo goed omdat de margin-left: 5px; niet werkt.
In internet explorer is het nog slechter..
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt!
-
Taal van het project?
Nederlands, Frans, Engels, ..? -
5 December: Naar school gaan.
6 December: Leren voor het examen van frans van woensdag!Vanaf dan ben ik aan het leren tot 20 December..
-
Heb ook wel interesse, nog niet veel ervaring maar proberen kan geen kwaad?
-
Als jet het niet wat kan je gebruik maken van een lorem script, maar probeer misschien ook een menu te maken ofzo?
-
Doe iets met de content.. Het lijkt niet meer 1 geheel te zijn. Laat het niet wit, vul het met iets op!
-
Je weet dat ik je altijd wil helpen
-
Ik zal alvast een V2 maken!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.12.11 20:09:44:
Bij deze de v2:
http://fileholder.be/portfoliolayoutv2/ -
allebei
-
Hallo,
Ik heb mijn eerste layout gemaakt in HTML en css.
Ik zou graag opbouwende commentaar krijgen zodat ik dit kan verbeteren!Te bekijken op:
http://fileholder.be/portfoliolayout/Mvg,
Laurens -
Misschien kun je ipv het topic af te kraken helpen? En anders gewoon niet reageren..
-
Pb me de prijs maar
-
Citaat van h4x0r666
mag ik vragen wat niet goed werkt xD kheb ook ooit die source gebruikt en het werkte perfect? :p
Als mensen op de link/afbeeldingen klikken komen er geen out's bij. Heb gekeken in het script of er iets fout zat, ik kon niets vinden..
-
Hallo iedereen,
Ik had vandaag een toplijst source gevonden namelijk:
aardvarktopsiteAlleen deze werkt niet goed, weet iemand een gelijkaardige gratis source?
Heb al heel google afgezocht en niets gevonden.
Je vindt er genoeg, maar bij de meeste zit er geen check op of iemand al gestemd heeft..Alvast bedankt!
Laurens -
Veel te eentonig, gebruik niet te veel hetzelfde lettertype als je speciale lettertypes kiest.
Zorg ook voor verschillende kleuren en bouw een layout op uit verschillende delen.
Bekijk eerst layouts hoe ze zijn opgebouwd, ga dan zelf aan het werk! -
-
Update succesvol! Vanaf nu is het sql injectie veilig!
Het is ook nog altijd mogelijk om het via een htaccess bestandje te beveiligen. Uiteindelijk is het meer een eenmanszaak script