Posts by L.Kok

Ik heb dus nu in de cronjob:

PHP
    0 0 * * *

En in een php bestandje:

Dit zou moeten werken?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.01.12 06:46:15:
    Er is iets niet juist want het is niet gereset. Weet iemand wat er niet juist is?

Hallo,

Ik ben bezig met een unieke optie voor mijn crime game, ik ben een beginnende scripter dus ik weet nog niet hoe ik bepaalde dingen doe.

Wat ik wil:
    Een waarde in de database moet afnemen met elke seconde die er weggaat.
    Wat ook mag is dat elke dag om 24.00 U het getal op 0 komt te staan.

Weet iemand hoe ik dat kan doen, en wil je me helpen ermee?
    Alvast bedankt!

Ik heb inderdaad nog geen budget om erin te steken, dit verklaard het gratis forum en het gratis domein. Dit wordt in de toekomst opgelost, ook ben ik nog maar een 'kleine' scripter. Kan nog niet zeer veel, maar wilde toch iets doen..

Hallo iedereen,

Ik heb een nieuwe website gemaakt, die gericht is op spelers/eigenaars van een crimebuilder. (Weet niet of ik de naam ervan mag noemen)

Ik zou graag feedback hebben over deze website, wij maken gebruik van een forum (Mybb) en trekken de style van het forum door naar de mainsite.

De site is nog maar enkele dagen online, waardoor we nog volop aan het updaten zijn, maar graag zou ik al een eerste feedback hebben.

Link: http://www.maffiagadget.tk/

Alvast bedankt.

Het is inderdaad zeer oud gescript, dus dat zou je al helemaal moeten omzetten?
    Dan kan je misschien beter vanaf 0 beginnen, indien je dit kan?

Iets te veel strepen voor mij, die striped background hoeft voor mij niet. Maakt me zelfs een beetje duizelig.

Probeer naar een goede én centrale achtergrond kleur te zoeken! ;)

Hallo,

Ik ben aan een nieuwe layout bezig voor mijn website, alleen werkt het floaten van de div's niet goed.
    Ik wil dus gewoon de 2 blokken naast elkaar. Ik heb elke blok ingesloten in de div's: column & content.
    Vervolgens voeg ik aan die 2 div's een float: left; toe.

Ik heb hier al lang op zitten zoeken, hopelijk kan iemand me helpen. Bij mijn andere layouts lukte het wel met de float functie..
    Alvast bedankt!