Nogmaals, kan hierover dan een contract opgesteld worden of niet?
Posts by L.Kok
-
-
Hallo iedereen,
Ik heb een crime game waaraan ik werk, helaas heb ik geen zin/tijd meer om eraan te werken.Zouden jullie de waarde willen schatten ervan?
De link is: http://www.imaffia.be
Gebruikersnaam: demo
Wachtwoord: demoAlvast bedankt!
-
Inderdaad, de vraag is of er een contract kan opgemaakt worden waarin u verklaard dat wanneer er winst is, wij hier ene bepaald deel van krijgen.
Zo zijn wij zeker dat die beloning er is, en kunnen wij ons beter focussen op het game.
Dit omdat er een betere motivatie zal zijn. -
-
teach200, kan je altijd raadplegen en gratis downloaden.
Meerkeuzevragen = mogelijk! -
Is dit met het mijnmaffia systeem? :s
-
-
Citaat van Fitim
Vaste smokkelroutes? Nee, de economie verandert continu. Hierbij veranderen ook de prijzen, toch?
Waarom zou dit bij drugs anders liggen..
De spelers het niet te gemakkelijk maken, is ook een oorzaak hiervoorWaarom een rand gebruiken? Het best is toch gewoon dat er vaste smokkel routes zijn?
-
Nou de koopprijs is in elke stad/land verschillend?
net zoals de verkoopprijs, aangezien koopprijs = verkoopprijs.
Moet dit voor een toekomstige update verschillend zijn per stad/land. -
Inderdaad zo dacht ik het te doen, maar dit is dus mogelijk?
-
Hallo iedereen,
Ik ben sinds kort een crimegame aan het scripten om een beetje te oefenen.
Echter wil ik hiermee een leveltje hoger gaan en een optie: 'drugs kopen' maken.Ik ben er al aan begonnen, maar ik bereken de kosten via deze formule:
Het enige probleem hiermee is dat je gewoon de pagina kan refreshen door telkens f5 te drukken en dan krijg je een andere kost.
Wat moet ik hieraan doen?
Is het mogelijk om een aparte tabel aan te maken in de database met alle kosten? En dan via een cronjob de waardes veranderen in de database?Andere tips zijn welkom!
-
Het scherm zag inderdaad helemaal wit, en had die opdat moment gereset. Helaas wordt ik vandaag wakker en wil ik het controleren, blijkbaar heeft hij deze niet gereset..
Weet alsnog iemand de fout?
-
ik heb het bestand al opgeroepen en ik krijg geen foutmeldingen meer van errors
-
Hoe bedoel je zelf aan te roepen?:$
-
Er stonden inderdaad enkele mysql errors. Nu kijken of het morgen werkt!:)
-
Citaat van r-mulder
Dat was de vorige, vorige eigenaar ook hiermee heb ik contact opgenomen hij kan niets meer voor me doen.
-
Citaat van Hood
@TS: dit moet je melden bij degene waarvan je het hebt gekocht.
Achja, ik heb dit al gedaan maar ben er niet veel wijzer uit geworden.
Hij zegt dat hij mijn geld niet heeft ontvangen terwijl er wel kosten zijn aangerekend.
Sindsdien is al het contact verbroken en heb ik contact opgenomen met de vorige eigenaar én de huidige eigenaar, zij verwijzen me door naar de eigenaar waar ik hem gekocht heb. -
Hallo allemaal,
Ik weet niet of hier kopers zitten van de 123crime source maar ik wil hier toch een woordje over kwijt.
Indien er mensen zijn die hem hebben aangekocht:
Was bij jullie de source volledig en niet bugged?Helaas merk ik bij vele files een check of er is ingelogd, maar als er dan weer niet ingelogd is dan wordt er bij sommige files geen error getoond.
Ook zitten in mijn source zeer veel bugs en ook onvolledige scripts!
Hoe is dit bij jullie?
-
De pagina daarmee bedoel je de file zelf?
Ja deze geeft gewoon de error weer die zou moeten gegeven worden als er in de database een veld op 1 staat -
De cronjob werkt nog altijd niet..