Posts by L.Kok

Hierbij enkele verbeteringen op een rijtje:

1. Dropdownmenu
    Ik zou onderaan aan het dropdownmenu nog een oranje border toevoegen (Jouw basiskleur) zodat de scheiding met de content duidelijk is.

2. Algemene linken
    De algemene linken die nu in het blauw staan en nog de standaard visited purple hebben zou ik ook oranje maken?

3. De actie knoppen zoals storten en opnemen
    Ik zou deze toch iets kleiner zetten aangezien ze er momenteel collosaal opstaan en eigenlijk een beetje afschrikken.

4. Meldingen - icoontje
    Ik zou meer spatie voorzien rechts van het icoontje waar de tekst staat. Nu plakt hij ertegen.

5. Icoontje callcredits
    Misschien zou het ook beter zijn om het cc icoontje te gebruiken voor callcredits?

Hopelijk heb je wat aan deze feedback, en moesten jullie hulp nodig hebben bij het design of andere zaken laat het me gerust weten.

Hallo iedereen,

Ik heb al enige tijd voor dat ik geen native windows applicatie kan runnen.
    Denk aan:
    Edge
    Agenda
    Mail
    Windows Store

Deze krijg ik allemaal niet geopend. Na enige tijd zoeken las ik dat ik een lokaal account moest aanmaken met administrator functies. Echter heeft dit ook niet geholpen.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Ik ben momenteel niet op mijn werkplek, en bekijk het via mobiel.
    Het ziet er in elk geval een goede manier uit gebaseerd op jou laatste post.

Ik bekijk het morgen met een beter oog, bedankt!

Lees zijn laatste zin nog is:
    'Als je dan in de producten specificaties_ids de id's invoert gescheiden door "," oid kan je daar gewoon opzoeken en kan je ze met PHP ook exploden naar een array'

Dan nog kun je geen onderscheid maken tussen een kleur of een maat? Of moet er dan in de tabel Specificaties een categorie_id toegevoegd worden waar: 0 dan voor kleuren staat, 1 voor maten, etc.

Hallo iedereen,

Ik ben de eerste stappen aan het zetten om een custom webshop te maken. Echter loop ik bij de database op een probleempje aan.

In de webshop zullen kledingstukken, schoenen, etc aangeboden worden.
    Maar hoe verwerk ik dit nou het beste in mijn database?

Ik zat te denken aan een aparte tabel met product_specificaties. Deze zou dan een hoofdcategorie_id hebben dat staat voor kleur, maat, ... en een waarde hebben, dit zou dan geel, zwart, S, M, ... zijn.

Maar hoe koppel ik dit dan weer het beste aan mijn product? Aangezien niet elk product elke kleur heeft.

Alvast bedankt voor de hulp!

Ik ben uitsluitend op zoek naar een jQuery validatie, de back-end wordt gedaan door iemand anders die in het team zit.

Echter kiezen we voor de dubbele controle zowel jQuery als Back-end.

Hallo iedereen,

Reeds enige tijd zit ik het internet af te zoeken naar een manier om een form dynamisch te valideren.
    Ik wil dus niet voor elke form een aparte validatie gaan schrijven, maar gewoon kunnen zeggen:

1. Ik heb een form
    2. Haal de velden op, aan de hand van een attribuut kijken welke validatie er moet gebeuren
    3. Validatie toepassen
    4. Error bericht teruggeven / True teruggeven

Echter weet ik niet goed hoe hieraan te beginnen, heeft er iemand enig idee?

Ik werk momenteel als Front-End Developer, blijkbaar de minst betaalde :)

Ik heb geluk gehad dat ik werd opgepikt door een bedrijf, heb zelf niet echt moeten zoeken en dat zonder enig diploma van IT te hebben.

Ik denk tevens ook dat vele gewoon in de IT sector rollen als zelfstandige?

Hallo iedereen,

Ik denk wel dat iedereen reeds gehoord heeft over tsū?
    Een nieuw sociaal netwerk, waar zelfs Facebook een beetje schrik van heeft!

Tsū is met het concept gekomen om haar gebruikers te betalen voor de content die ze plaats op het netwerk.

Wat jij hiervoor moet over hebben? Advertenties om de website en dit overal waar er plek voor is. Gelukkig nog niet tussen de posts van je prikbord, maar dit zal er wellicht wel aankomen.

Heb jij zin gekregen om Tsū te ontdekken? Dan rest jou nog enkel een zoektocht naar iemand die al lid is van Tsū! Dit is hun manier van werken om het netwerk van elk lid makkelijk kunnen bij te houden.

Moest je niemand kennen, kan je deze link gebruiken.

Veel plezier!

Duitsland was al eerder aan de beurt, ongeveer 6 maand geleden denk ik. Daar kreeg mijn onkel een boete van maar liefst 800 euro voor het bekijken van 1 film.

De sales zijn vandaag begonnen, maar de invites die nu uitrollen zijn naar mensen op het forum (die naar hun events zijn geweest) en invites die opgekocht zijn voor een goed doel.

Daarna (Om en bij de 15de) zullen ze uitrollen naar de gewone gebruiker.

Je kan jezelf inderdaad naar boven bumpen. Hoe meer vrienden je via jou link laat registreren hoe hoger je komt.
    Dit heeft het effect gehad dat ik gezakt ben naar 100.000ste op de lijst.

Het zal nog eventjes afwachten worden, jammer dat de mensen die de OnePlusOne hebben gekocht geen 'first hands on' krijgen.