Posts by L.Kok

Beste

Hierbij verkoop ik een Tiener Community.

Korte inhoud:

Deze website is bedoeld om tieners met vragen te helpen, je kan je registreren op de website en vervolgens het forum betreden. Er is een team aanwezig die een antwoord zal geven op de vragen van de tieners, wanneer je het team wil versterken zal je een volledige screening doorgaan.

Wij zijn deze website begonnen om ons portfolio uit te breiden, maar ondertussen nemen wij het onderwerp uiterst serieus. Wij zullen op elke vraag een zo correct mogelijk antwoord proberen te geven, ook is het belangrijk om te weten dat er geen foute vragen bestaan! Elke vraag is een vraag, die behandeld zal worden.

Prijs: 25 euro
    Betalingsmogelijkheden: Overschrijving België

Voorwaarden:
    1. Je mag je source niet meervoudig verkopen!
    2. Afstand doen van de source en 1 maal verkopen mag wel.
    3. Er wordt niet gediscussieerd over de prijs.

Wat ontvang je:
    1. Alle files
    2. Database (Zonder gegevens!)
    3. Photoshopdoc van het logo

Wat krijg ik er gratis bij:
    1. Support van mij!
    2. De icons zijn gratis!

Is het mogelijk de source te updaten door jou?
    Dit is mogelijk tegen een meerprijs per script of geheel. Hierover valt te praten.

Overname:
    75 euro

Demo:
    http://www.fasiamedia.nl/tienervragen

demo
    demo

Op de demo zal geen adminrechten gegeven worden. Hiervoor dient een individueel account te worden gemaakt.

PM voor meer informatie.

Beste

Ik heb een nieuw project, wat betrekking heeft op een community en tieners.

Ik sta al redelijk ver met een project en zoek 1 of 2 testers die de website tot nu toe willen testen.
    Aangezien dit een non-profit website zal worden heb ik hiervoor geen budget.

Ik zoek mensen die het graag doen en het nauwkeurig doen!

Alvast bedankt

Het maken lijkt me niet zo heel moeilijk.
    Het is gewoon energie aftrekken als je zulke acties uitvoert.
    En met een cronjob energie er laten bij komen als je een fabriek hebt.
    Ook als de user aankoop doet in de creditshop dit mogelijk aanvullen.

Mvg,
    Laurens

Vind het al raar dat een franse vrouw met een belg een relatie heeft.
    Ook gaan de meeste Fransen niet naar de sahara maar blijven in eigen land omdat het zo groot is.
    De vrouw heeft ook niet echt een Frans accent wanneer ze Engels zingt, wat ook normaal gezien niet echt is.

Ik denk dat iedere speler wel zijn sterke taal heeft en zijn zwakke taal heeft.
    Andere spelers zullen goed php kunnen en andere dan weer javascript.
    De beste programmeur?
    Die bestaat niet geloof ik, er bestaan wel betere programmeurS dan andere programmeurs hier.

Ik stijl simpel weg mijn textarea's met css. En dat werkt perfect. Misschien kan je daat eens proberen?

Hallo,

Hierbij verkoop ik fileholder.be, dit domein staat bij versio en is geldig tot 14-10-2012.
    In het verleden heeft er kort een file upload script opgestaan, maar hier zag ik geen toekomst meer in.
    Het domein is nooit echt echt actief geweest.
    Startbod: 1 euro
    Buy-now: 15 euro

Betaling mogelijk via: Overschrijving of telefoon/sms (Extra kosten!).
    Nog meer vragen, stuur me een PM!

Hallo iedereen,

Ik zoek me al enkele dagen kapot achter de gratis maffia layout van Frenzo.
    Ik had deze vroeger maar mijn pc is gecrasht; hopelijk is iemand zo vrijgevig om deze te geven aan mij.

De layout wordt gebruikt voor de licenties van Maffia24

Ik kan niets vinden op het internet erover dus vraag ik het hier snel even. ;)

Alvast bedankt,
    Laurens!