Posts by L.Kok

Neen, als een lid zich activeert wordt er een waarde op 1 gezet.
    Zo kan je zien of het lid geactiveerd is.
    Je moet deze waarde opzoeken en vanaf de register al op 1 zetten.
    Vanaf dan is het opgelost.

Beter is heel de activatie er uit werken. Echter vraagt dit mogelijk meer tijd.
    Aangezien er bij het inloggen normaal gezien wordt gecheckt of het account is geactiveerd of niet.

Citaat van Maxsz

slepen naar je filezilla en inbouwen in je layout .

Je moet natuurlijk ook rekening houden met de opbouw van het script.
    Is het script wel gemaat voor jou maffia game, zo niet alles aanpassen naar de juiste gegevens.

Hallo,

Weet iemand waar ik een mooie en liefst gratis voetbalclub layout kan vinden?
    Is hier misschien ook een CMS voor of niet?

Waarom wil ik dit gratis?
    Ik zelf krijg niet betaald voor de opdracht, de voetbalclub geeft me enkel de kans om iets te maken voor hen.

Als iemand me kan helpen hoor ik het graag! :cheer:

bitfly is een url shortener.
    Dit omdat ik niet wil dat de link van het project al wordt verspreid in google zelf.

Citaat van wimmpie

Misschien nog 1 andere kleur gebruiken? Op een bepaalde plaats, een beetje als een "rode draad" door het spel

Welke kleur raad je aan?

Misschien verbeter punten @ negatieve commentaar?

Ik wou de layout ook simpel omdat ik niet goed kan slicen.
    Ook sluit een simpel design aan bij het thema van het spel.

Oke, credits gaan ook naar Guitar hier op CP.
    Hij heeft de layout ontworpen en ik gesliced! :)

Het thema is vooral: Makelaars.
    Verder zeg i khier liever niet veel over, aangezien dt een volledig uniek project is. :cheer:

Hallo,

Graag had ik jullie mening over een layout. Heb deze al aan enkele mensne laten tonen, en die vinden hem mooi.
    Maar extra meningen kunnen geen kwaad!

Hieronder de link:
    http://bit.ly/KRNJXq

Alvast bedankt!

Misschien moet je eerst met een uitgewerkt concept komen? Welke rassen moeten er gekocht kunnen worden, hoeveel kosten ze.
    Vervolgens welke paarden kan je fokken, wat heb je ervoor nodig, etc.

Als dat allemaal is uitgewerkt kunnen we er verder over praten.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.12 17:24:31:
    [offtopic]Het is niet de taak van de scripter die je in dienst neemt, om concepten te bedenken. Het is zijn taak om de concepten te realiseren.[/offtopic]

Dit heb ik ook gehad en ik heb een acer laptop.
    Iemand wist me te zeggen dat mijn bestanden van windows die nodig waren verplaatst waren naar een andere harde schijf, mijn computer had 2 nieuwe harde schijven aangemaakt waardoor mijn laptop de opstartbestanden niet kon vinden.

Ik heb mijn laptop binnen gedaan in de winkel en momenteel is hij nog in herstelling.

Het kan zijn dathet een goede strategie is, maar alsnog vind ik dat je dit niet doet. Meningen verschillen uiteraard.

Citaat van randy105a

Ik zou de prijsen eventueel hoger zetten met een streep door dat het lijkt alsof je korting geeft.
    Zo zouden ze normaal gezien sneller bestellen en zou de winst groter moeten zijn.

Sorry maar in mijn opzicht is dit klanten bedriegen? En als startend bedrijf is dit iets wat je zeker niet kan/mag doen, zelfs ook niet later.
    Je zal er alleen maar een slechte naam door krijgen als klanten het merken.