Dit gaat over een pokemonspel, dat in strijd staat met de copyrights van nintendo.
Na contact te hebben gehad met hun via mail, bevestigde zij dat zij dit niet toelaten.
Zij zullen dan ook verdere stappen ondernemen.
Posts by L.Kok
-
-
Ik ben niet zo goed met designen. Wellicht kan iemand anders dit, gewoon experimenteren met de letters?
-
fasiamedia?
-
Je hebt PM.
-
Moet dit uniek concept al af zijn of niet?
Mvg,
Laurens -
200 refferals = 20 euro
rekensom:
10 = 1 euro jij wil 20 euro. Dus moet je 1 euro maal 20 doen, en dus ook de 10 refferals. Dan kom je tot een eindwaarde van 200 refferals. -
Hallo,
Ik heb het volgende probleem:
Momenteel heb ik geen geld op mijn telefoon en geen geld op mijn bankrekening, maar ik moet wel dringend een domein aankopen.
Ik heb wel 10.64 op mijn mollie account staan.
Ik zou graag een .com domein willen ontvangen, de exacte naam laat ik u weten indien u de 'ruil' aanvaard.
U krijgt dus het mollie account met het huidige saldo en u geeft me het domein dat ik wil.Andere mogelijkheden:
Ik geef u 3 domeinen.
VERSIO:
fileholder.be [14-10-2012]
fasiamedia.nl [11-03-2013]
imaffia.be [03-11-2012]
U geeft me het .com domein dat ik wil.Voorkeur: VERSIO
Indien interesse, hoor ik graag meer van u via PM.
-
Dit is basis php...
Probeer eerst php onder de knie te krijgen, zoek dan naar een bank script en dan kan je dat ernaast leggen is bijna hetzelfde. -
Ik wil enkel zekerheid Fils, maar ik neem aan dat het dus een volledig credit systeem is.
-
Verwerk de muziek meer met je beelden.
Sneller tempo muziek = snelle beelden
Trager tempo = trage beelden -
Hallo,
Graag wil ik mij aanbieden om kleine optie's voor games te maken.
Dit omdat ik op een korte tijd toch een klein sommetje moet hebben voor op vakantie te gaan.
Ik sta vooral voor een lage prijs, je zal bij mij nooit over de 10 euro gaan.Er zijn al enkele leden hier op CP waarvoor ik een script gemaakt heb, hun waren tevreden na betaling.
Indien u een opdracht voor mij hebt hoor ik dit graag! Een snelle afhandeling staat bovenaan het lijstje.
Betalen kan enkel via overschrijving (België)
Mvg,
Laurens K. -
Citaat van Fils
crimz
Nee momenteel is dit alleen de micropayment voor mollie, zal het wel noteren zodat ik er ook een voor Targetpay maak.@Joyeria
Je kan alles instellen, waaronder dus ook de credits.- Tijd
- Credits
- Query
- Mollie partner IDZie screen settings
Wat ik bedoel:
Als het happy hour is worden de credits nu verdubbeld, maar wat als het gene happy hour is?
Is dit een uitbreiding op het mollie systeem? Of kan je dit beschouwen als een volledig werkend credit systeem, met af en toe happy hour maar voor de rest de gewone som. -
Zit er ook een gewoon credit systeem in of niet?
Dus: Dat het buiten de happyhour de gewone prijzen zijn.Mvg,
Laurens -
bandias , banditi ?
-
Kijk eens tussen de linkpartners?
Streetmaffia is ook wel leuk, of bulletstar. -
Je hebt bericht :cheer:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.05.12 19:51:16:
Deze kan closed, ik heb de topicstarter verder geholpen. :slotje: -
Is betalen via overschrijving ook mogelijk, dan wil ik dit probleem oplossen voor jou!
-
Dit ziet er echt heel mooi uit! Kan niet wachten naar het volledige design!
-
Beste
Hierbij zoek ik een partner die met mij samen projecten zal realiseren.
Hieronder staat een lijstje met vereisten:
1) Je moet goed in teamverband kunnen werken.
2) Je moet veel ervaring hebben met programmeren, aan te tonen met voorbeelden!
3) Je programmeert niet voor het geld, maar voor het plezier dat je eraan hebt. Je realisert daarom ook een project om mensen tevreden te stellen en niet om in eerste instantie geld te verdienen.
4) Leeftijd speelt geen rol.
5) Je moet kennis hebben van HTML, CSS, PHP, MySql. (Andere talen zijn een toevoeging)
* Designkwaliteiten worden zeker gewaardeerd!
Het liefste woon je in België zodat we telefonisch contact kunnen hebben, dit is echter geen noodzakelijke vereiste!Indien interesse stuur me dan een pb met het volgende ingevulde formulier:
Je naam:
E-mailadres:
Land:
Jaren ervaring:
Voorbeelden/Portfolio:
Waarom zou ik jou kiezen:Alvast bedankt!
-
Ik weet niet welke source je hebt, maar je moet de aanmeld/register file zoeken.
Als je heel de activatie eruit wil moet je naar de inlog file gaan zoeken en de regster file aanpassen.